Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta joka on ollut 20 vuotta töissä vaatekaupassa?

Vierailija
24.10.2021 |

Rivimyyjänä, aina samassa työpaikassa. Ei edennyt vastuutehtäviin. On nyt 42-vuotias.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan tulee palkallaan toimeen?

Vierailija
42/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on kiinnostunut muodista ja pukeutuu itsekin hyvin, osaa auttaa erilaisia ihmisiä löytämään sopivia vaatteita ja on nuorekas, sillä koko ajan täytyy olla ns. aikaansa edellä ja tietää mikä tulee muotiin seuraavaksi eikä voi jämähtää johonkin tiettyyn aikakauteen.

Olen itsekin ollut vaatekaupassa töissä ja se on mukavaa työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnollinen työntekijä. Arvostan.

Vierailija
44/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍Hyvä! Sinä jes mahtavaa, sinulla on , sitten työpaikka josta pidät .

( En nosta hattua kun olen nainen mies nostaa naiselle hattua se on herrasmiehen ele ja hieno kohteliaisuus ( niin tämä Kohteliaisuus taitaa olla Unohtunut , mutta suolaa se anteeksi minulle on opetti käytös tapoja 1970- luvun lopulla)

Niin ja vielä näinä aikoina se on ,

Kyllä hatun noston arvoinen asia että kivijalkaliikkeitä on tänä päivänä ja vielä vaatekauppoja.

Siis mahtavaa! Onnea sinulle työurallesi ja hyviä myyntejä vaan.

😁

Vierailija
45/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tuo kommentti oli että mistä saa älyllisiä haasteita…? Mitä ne ovat ja miksi sellaisia pitäisi erityisesti haalia?? Eikö se riitä että käy töissä ja nauttii elämästään, on onnellinen ja tulee toimeen.

Tietysti voi elää niinkin, että käy töissä rahan takia, jotta voi maksaa vuokran ja netflixin ja vapaa-ajan käyttää benkkupurkki kädessä seuraillen Emilyn seikkailuja Pariisissa. Viikonloppuisin hieman punaa huuliin ja päärynäsiiderille paikalliseen. Jotkut haluavat kuitenkin elämäänsä älyllisempää sisältöä ja haastetta.

Vierailija
46/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että onkohan leipääntynyt työhön. Joskus ketjuliiikeissä nähnyt tympeitä aspoja.

Vierailija
47/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ekana vahvat merkonomivibat. Miettisin nauttiiko nainen työstään ja hankkii älylliset haasteet vapaa-ajalla vai meneekö vapaa-aika emmerdalen parissa.[/quote

Ja milloinkahan sinä hankit ne älylliset haasteet?

Vierailija
48/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan hyvin, sanoisin että käteen jää parisen tonnia.

Vierailija
49/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tuo kommentti oli että mistä saa älyllisiä haasteita…? Mitä ne ovat ja miksi sellaisia pitäisi erityisesti haalia?? Eikö se riitä että käy töissä ja nauttii elämästään, on onnellinen ja tulee toimeen.

Tietysti voi elää niinkin, että käy töissä rahan takia, jotta voi maksaa vuokran ja netflixin ja vapaa-ajan käyttää benkkupurkki kädessä seuraillen Emilyn seikkailuja Pariisissa. Viikonloppuisin hieman punaa huuliin ja päärynäsiiderille paikalliseen. Jotkut haluavat kuitenkin elämäänsä älyllisempää sisältöä ja haastetta.

No he varmaan hakeutuvat johonkin ”älyllisiä haasteita” vaativiin töihin. Miksi kaikkien pitäisi jotain tuollaisia haalia.

Vierailija
50/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään estä hankkimasta älyllistä sisältöä vapaa-aikana, esimerkiksi lukemalla kirjoja ja katsomalla dokkareita. En itse ainakaan jaksaisi työtä jossa on jatkuvasti haasteita, en ole kunnianhimoinen. Käyn töissä tosiaan vain rahan takia.

Vierailija
51/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään estä hankkimasta älyllistä sisältöä vapaa-aikana, esimerkiksi lukemalla kirjoja ja katsomalla dokkareita. En itse ainakaan jaksaisi työtä jossa on jatkuvasti haasteita, en ole kunnianhimoinen. Käyn töissä tosiaan vain rahan takia.

Minusta kirjojen lukeminen ei ole mitään älyllistä haastetta.. harrastus vain. Joku pähkinöiden ratkaiseminen tai vast on sellaista, mutta miksi sellaista väkisin tekisin?

Vierailija
52/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt itse myyjänä noin kuusi vuotta ja aiemmin koin painetta hankkia joku ”kunnon” tutkinto ja työ. Sittemmin olen miettinyt, että tienaan mielummin keskivertopalkkaa kuin että joutuisin sekuntiakaan ajattelemaan tai stressaamaan töitä kotonani (niin kuin monessa vastuullisemmassa työssä yleensä on). Totesin itselleni, että jos työ voi olla kivaa ja kevyttä niin siitä pidän kiinni eikä siinä ole mitään väärää.

Vierailija
53/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei estäkään. Tämä oli juuri se mitä mietin. Jos tekee työkseen jotain suht mekaanista ja suorittavaa, meneekö vapaa-aika hömppäsarjojen vai Khan Academyn parissa?

Vierailija
54/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei estäkään. Tämä oli juuri se mitä mietin. Jos tekee työkseen jotain suht mekaanista ja suorittavaa, meneekö vapaa-aika hömppäsarjojen vai Khan Academyn parissa?

Kiitos kysymästä, ei kummankaan parissa. Koirani kanssa touhutessa, kuntosalilla, ystävien ja perheen parissa.

Vierailija
55/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vaatekauppaan paikkakunnallani tuli tuttu myyjä joka oli ollut siellä kauemmin, ei tarvinnut montaa sovittaa kun tiesi hyllystä melkein heti sopivan koon vaatteen.

Vierailija
56/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan hyvin, sanoisin että käteen jää parisen tonnia.

Missä jää vaatekaupan rivimyyjälle pari tonnia käteen? Luulen, että 2000€/kk on brutto jossain keskikokoisessa kaupungissa vaatemyyjälle.

Vierailija
57/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupan myyjänä 20 vuotta.

Pankkivirkailija (tradenomi) pankissa töissä 20 vuotta.

Kummalla luulette olevan parempi palkka.

Väärin.

Vierailija
58/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän voisi "ajatuksia" aiheuttaa, jos olisi ollut Siwan kassalla 20 vuotta...

Ja mitähän vikaa ruokakaupan kassalla olemisessa on? Olen nykyään ”vaativissa asiantuntijatöissä” (en pidä tosta termistä, mut en nyt keksi, mitä muutakaan termiä käyttäisi), mutta olin aikanaan n. 5 vuoden ajan juurikin parjaamasi siwan kassalla ja voin sanoa, että oli yksi rankimmista työpaikoista, missä olen ollut.

Työ ei todellakaan ollut vain kassalla istumista (ei sillä, että tässäkään olisi mitään vikaa), vaan työ oli jatkuvaa multitaskaamista kovassa kiireessä. Samaan aikaan kun hoiti kassaa, piti mm. purkaa kuormaa, hyllyttää, katsoa päiväyksiä, tyhjentää pullokonetta, hoitaa paistopistettä, tehdä tilauksia, neuvoa asiakkaita jne. Ja pahimmillaan oli yksin vuorossa.. Että itselläni ainakin on kyllä kaikki kunnioitus myös ruokakaupan työntekijöitä kohtaan.

Vierailija
59/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmana että on varakas puoliso joka makselee hyvän elintason.

Vierailija
60/62 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tykkää työstään