Välivuodot riesana
Se vaan aina riivaa. En tiedä onko stressillä jotain vaikutusta, ehkä. Nyt ollut taas erittäin paljon stressiä..
Ruskea vuoto kesken kierron on minua riivannut jo kauan, ainakin kaksi vuotta. Oon käyny gynellä ja vaihtanut pillereitä mutta ei mikään auta. Muutakun nyt tämä cypretyl on ollu parempi, ei niin paljon tule enää kuin ennen, mutta tulee kuitenkin. Olen huomannut että jos syön 3 liuskaa putkeen, ekalla tulee tiputteluvuotoa.. nytkin jo viikon ajan. Mutta toinen ja kolmas menee helpommin. Voiko vaan olla että kehoni vieläkin sopeutuu uuteen epilleriin, vaikka olen nyt kohta vuoden tätä käyttänyt. (Tammikuussa tulee vuosi)
Pillereiden pois jättäminen ei ole vaihtoehto. Koska kärsin muuten hillittömästä aknesta ja minulla on myoomia jotka aiheuttaa taas runsaat kuukautiset.
Niin että pitääkö tässä alkaa suunnitteleen jo syöpä diagnoosia
Kommentit (4)
Itselläni välivuoto loppui, kun rautavarasto (ferritiini) korjaantui oikealle tasolle. Oli tutkittu gynellä, epäilin stressiä, mutta en osanut yhdistää alhaiseen ferritiiniin (muutoin normaalit/niukat kuukautiset).
No itseasiassa mulla on ollu joskus ferritiini 6.. että voi olla sekin mahdollista.
On myös korkean riskin hpv löytynyt mutta ei solumuutoksia tämän oireilun aikana.
Käy Mehiläisessä tarkistuttamassa, onko kaikki kunnossa.