Kesäkuntoon 2015: aloitan tammikuun 1. muita?
Painoa himppua vaille 80kg ja pituutta vain 160cm, eli ylipainoa kertynyt vuosien varrella 25kg. Tammikuussa aloitan laihdutusurakan superdieetti-ohjelmalla. Onko muita laihduttajia? :)
Kommentit (60)
Minä täällä myös! :) samanverran ylipainoa vaikka pituutta on vähän yli 10cm enemmän kuin sinulla ap. Olen ihan täynnä sitä fiilistä kun kaapissa olevat vaatteet ei enää sovi :(
Onnea matkaan! :) minäkin aloitan tosin minulla ei ole ylipainoa ja olen laiha..mut paikkoja vähä timmimpään kuntoon ja kasvattaa lihasmassaa ois tarkotus :)
2, tuttu tunne täälläkin. Kyllä masentaa laahautua kauppaan ostamaan isompia vaatteita, kun entiset ei mahdu päälle. Inhottaa katsoa itseään peilistä. Nyt siihen tulee loppu! :)
Mulla on käynnissä kesäkuntoon 2017.... :( pikkuhiljaa!
Sama!
Normaali painoinen, mut lihaksikas kroppa mielessä.
T.14v poika
Olen 178/68, en siis mitenkään ylipainoinen mutta vielä 14 kilon painonpudotuksen jälkeenkin löysä ja hyllyvä. Tavoitteena siis muuttaa löysät lihakseksi eikä ainakaa lihoa takaisin!
Minäkin aloitan, 10-15 kg pitäisi saada tippumaan. Ongelmana itsellä ihan älytön makean homo. Sen kun saisin nyt aisoihin. Mutta eiköhän se tästä, ehkä hitaasti mutta varmasti. Tsemppiä kaikille!
6, mukaan vaan! Kukin omalla tyylillään, vaikka sitten vähän kerrassaan :)
Milläs tavoilla aiotte laihduttaa?
No just, mä olen ihan liian väsynyt, piti olla HIMO ei homo :D Voi nöyryytys! 9
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:22"]Minäkin aloitan, 10-15 kg pitäisi saada tippumaan. Ongelmana itsellä ihan älytön makean homo. Sen kun saisin nyt aisoihin. Mutta eiköhän se tästä, ehkä hitaasti mutta varmasti. Tsemppiä kaikille!
[/quote]
Voi, niin tuttua. Näläntunteeseen tekee mieli aina rasvaista ja suolaista. Illalla taas iskee makeanhimo. Pitäisi saada ruokavalio ja ruoka-ajat ensiksi kuntoon. Luulen, että saan sen alkuun dieetillä. :)
-20 kg ennen seuraavaa siideriä
T. Sirkka-Liisa
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:23"]Milläs tavoilla aiotte laihduttaa?
[/quote]
Superdieetti: tiukka ruokavalio ja treeniohjeet. Kuntosalia, lenkkeilyä, kotitreeniä. :) näillä nyt alkuun.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:22"]Minäkin aloitan, 10-15 kg pitäisi saada tippumaan. Ongelmana itsellä ihan älytön makean homo. Sen kun saisin nyt aisoihin. Mutta eiköhän se tästä, ehkä hitaasti mutta varmasti. Tsemppiä kaikille! [/quote] Voi, niin tuttua. Näläntunteeseen tekee mieli aina rasvaista ja suolaista. Illalla taas iskee makeanhimo. Pitäisi saada ruokavalio ja ruoka-ajat ensiksi kuntoon. Luulen, että saan sen alkuun dieetillä. :)
[/quote] Sama mulla. Illat on kauheita. Tykkään lukea ja samalla menee karkit ja muut. Ikävä kyllä olen allerginen mm porkkanalle jota muuten olis kiva pureskella karkkien sijaan.
Laihdutus alkaa myös täällä. -20kg pitäs pudottaa. Tsemppiä meille kaikille!
Mikäs auttaisi tuohon älyttömään sokerin himoon? Se yleensä pyörii mielessä niin kauan että sitä sokeria saa.. :(
Täällä kans alkaa elämäntaparemppa 1.pv. ;)