Kesäkuntoon 2015: aloitan tammikuun 1. muita?
Painoa himppua vaille 80kg ja pituutta vain 160cm, eli ylipainoa kertynyt vuosien varrella 25kg. Tammikuussa aloitan laihdutusurakan superdieetti-ohjelmalla. Onko muita laihduttajia? :)
Kommentit (60)
Hmm, mulla on edelliset superdieettiohjeet tallella, niitä voisi taas ruveta noudattamaan heti tammikuun alussa. Siihen saakka mitä vaan naamariin kunhan se tekee 1200-1500 kcal/pv, näin jo hyvä tovi menty. :)
Aloitin jo lokakuun loppupuolella. Nyt "joulutaukoa"n. viikko, jonka aikana en ole käynyt vaa'alla. Jatkan jo nyt ennen uutta vuotta. Ei siihen tarvita mitään tiettyä päivämäärää. Aloittakaa tekin jo huomenna (tänään ei oikein enää taida ehtiä...)! Painoa pudonnut 5 kg ja vähintään toiset viisi vielä kesään mennessä. Nyt olen jo normaalipainon puolella.
Jaahas, ja miksi aloitatte tämän kesäkunto-projektin vasta tammikuussa ettekä tänään? Aiotte vielä mässätä pari päivää? Ja kun projekti on ohi, sitten taas mässätään jotta voi aloittaa kohta uuden projektin ja tiukan dieetin? Mitä jos ihan muuttaisitte elämäntapoja pysyvästi? Söisitte terveellisesti ja liikkuisitte ympäri vuoden? Vuoden kulkuun mahtuu juhlapyhiä ja muita juhlia, jolloin voi ottaa rennommin päivän, kaksi ja sitten palataan terveellisiin tapoihin. Unohtakaa dieetit, projektit, nälkä jne.
Mä aloitin lokakuun alussa. Gluteeniton ruokavalio -> makeanhimo ja ruokahalu ylipäätään ovat vähentyneet luontaisesti! (Viljojen määräkin vähentynyt, ei tee mieli) painoa tippunut n 6 kg tässä ajassa. Tämä sopii minulle! Päälle päätteeksi vielä vatsavaivat + nivelkivut vähentyneet huomattavasti.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:35"]Mikäs auttaisi tuohon älyttömään sokerin himoon? Se yleensä pyörii mielessä niin kauan että sitä sokeria saa.. :(
[/quote]
Ekat päivät ja viikotkin on ihan kamalia mutta sit yhtäkkiä se sokeri ei enää pyöri koko aika mielessä. Olin tossa syksyllä paria juhlaa lukuunottamatta kolme kuukautta ilman karkkia, suklaata, keksejä yms. Nyt jouluna vähän lähteny käsistä mutta huomenna ruotuun!
Jospa aloittaisitte heti. Mä aloitin 8kk sitten ja paino 70->52kg.
Vielä 5kg niin olen tavoitteessani!
Itsellä pituuta 170cm ja painoa joku 75-78kg eli ei enää normaali painon puolella olla. En voi sietää ulkonäköäni ja sitä miten sukulaiset kommentoivat, että olen lihonut.
Itselläni on vaan niin helvetin laiska luone, että en tiedä miten saan itseni liikkeelle. :|
Aloitan huomenna. Tänään tuhosin loput joulujuustot. Aamulla salille, on ollut joulutaukoa nyt pari viikkoa. Mitat 158/64. Tavoite 4 kg pois ennen toukokuun häitä. Syksyllä jo muutama kilo lähtenyt, nyt haluan taas päästä hyvään rytmiin kiinni ja samalla nauttia tästä hyvästä olosta loppuelämäni.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:42"]Jaahas, ja miksi aloitatte tämän kesäkunto-projektin vasta tammikuussa ettekä tänään? Aiotte vielä mässätä pari päivää? Ja kun projekti on ohi, sitten taas mässätään jotta voi aloittaa kohta uuden projektin ja tiukan dieetin? Mitä jos ihan muuttaisitte elämäntapoja pysyvästi? Söisitte terveellisesti ja liikkuisitte ympäri vuoden? Vuoden kulkuun mahtuu juhlapyhiä ja muita juhlia, jolloin voi ottaa rennommin päivän, kaksi ja sitten palataan terveellisiin tapoihin. Unohtakaa dieetit, projektit, nälkä jne.
[/quote]
Brutaalia, mutta totta. Jos aikomuksena on myös pitää se paino poissa niin se vaatii elämäntapamuutosta eikä vain diettausta/ nälkäkurjimusta. Aloita jo tänään ja ajattele mieluummin omaa terveyttä eikä vain peilikuvaa/vaa'an lukemaa. Terv. -12kg ja edelleen laihdutuspainonsa pitäneenä 7v. Jälkeen.
Joo oon nyt 170cm ja 70kg. Haluaisin pudottaa kesään mennessä 10kg painoa ja kiinteytyä.
Kromi auttaa makeannälkään ja sit on myös valmiste nimeltä konjak :) vähentää makeanhimoa ja täyttää mahaa. Luettava ohjeet tietty ja muistettava juoda tarpeeksi että pääsee oikein turpoamaan ennen ruokaa. Tsemppiä kaikille!
Aloittiko kukaan sitä toista Superdieettiä joka on ilman liikuntaa?
Täällä myös yksi! Huijaan kyllä vähän ja aloitan vasta 7 päivä kun koulut alkavat ja pääsen taas arkeen! Tavoitteena ei ole niinkään painon pudotus vaan kiinteytyminen ja lihasten saaminen
No joo, 2-3 kiloa pitäisi pudottaa jotta olisin ihannepainossani (60kg). Ehkä sen voisi vaikka nykyisinkin olen ihan ok rantakunnossa ikäisekseni.
Helppo nakki
Mäkin voisin lähteä yrittämään. ..On kerääntynyt.
Voisin tehdä liikuntaohjelman itelle.
ja huolehtia ruokailusta paremmin...että olisi säännöllisempää ja terveellisempää. Se mulla haaste.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:35"]Mikäs auttaisi tuohon älyttömään sokerin himoon? Se yleensä pyörii mielessä niin kauan että sitä sokeria saa.. :(
[/quote]
Itse juon vettä pari lasillista, se vähän hillitsee mutta ei kokonaan :( syön yleensä sitten jonkun hedelmän vaikka mandariinin. Tai sitten vähän pähkinöitä. Mitään herkkuja ei kannata pitää kotona, niihin tulee muuten kajottua!