Hyvää Joulua toivoo Prisma
Tilattiin ennakkoon Kannelmäen Prismasta kaikki jouluruuat. Aattoaamuna, kun piti lähteä niitä hakemaan soittivat ettei ruokia ole, lähes kaikki tilaamme olivat loppuneet.
Törkee juttu, luulisi että ennakkotilaus takaa sen että ruokaa riittää ainakin ennakkoon tilanneelle!!!
Sukulaiset oli tulossa 3 tunnin kuluttua. Jouduttiin vaihtelemaan ruokatilausta ja lopultakin saatiin tosi paskat ruuat. Vituttaa kun maksoi paljon koko tilaus kuitenkin.
Kommentit (5)
Ai, minusta se on oikein hyvä kauppa kaikin puolin, olemme aina saaneet hyvää palvelua ja hyllyyn on tilattu tuotetta, jota olen kaivannut. Tänään pistin ilolla merkille miten aran oloinen kassatyttö rohkeasti päätti tarkastaa esimieheltä miten hänen tulee menetellä ennen kuin myi tuotetta: äiti oli ostamassa K-18 peliä ja mukana olin n. 10-vuotias lapsi. Suoraselkäistä toimintaa, hyvä!
Jonottaessa ei mene koskaan kauaa, kassat vetävät hyvin. MIksi Cittarissa on aina jonoa??
Työntekijöitä muistettiin myös todella hienolla joululahjakorilla, olen nähnyt sellaisen tänä vuonna.
Kalevan Prismasta kerran kyselin eteisen mattoa, että milloin tulee lisää kun oli se koko loppu. Tällä viikolla! kuului vastaus. Lupasivat ilmoittaa kun tulee ja purettu, että tiedän heti tulla hakemaan. Sanoin, että jos ei tule tällä viikolla, ei sitten enää tarvitse ilmoittaa, koska sitten ostan joka tapauksessa uuden maton jostain muualta.
Meni kaksi kuukautta ja 13 päivää, ja Prismasta tuli iloinen viesti, että kyselemääsi mattoa on saapunut liikkeeseemme, pidämmekö varauksessa? (En ollut kyllä mitään varannut.)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:31"]
Kalevan Prismasta kerran kyselin eteisen mattoa, että milloin tulee lisää kun oli se koko loppu. Tällä viikolla! kuului vastaus. Lupasivat ilmoittaa kun tulee ja purettu, että tiedän heti tulla hakemaan. Sanoin, että jos ei tule tällä viikolla, ei sitten enää tarvitse ilmoittaa, koska sitten ostan joka tapauksessa uuden maton jostain muualta.
Meni kaksi kuukautta ja 13 päivää, ja Prismasta tuli iloinen viesti, että kyselemääsi mattoa on saapunut liikkeeseemme, pidämmekö varauksessa? (En ollut kyllä mitään varannut.)
[/quote] vähän luulen että varaus on se ainoa mahdollinen tapa tuossa varmistaa että sinulle ilmoitetaan, ja ehkäpä siellä nyt ei ole noita lisäehtoja katsottu tarpeelliseksi laittaa ylös, tai järjestelmä ei anna siihen mahdollisuutta, tai sitten niitä ei ole huomattu.
Tjaa