34v mies & 17v tyttö seurustelee
Anteeksi mutta menin aivan hämilleni, kun törmäsin Facebookissa julkiseen päivitykseen jossa nämä kaksi ilmoittavat olevansa parisuhteessa.. Ei kai tuo mies voi aivan normaali olla?!!
Kommentit (28)
Ei ole ihan normaali mies vaan normaalia onnekkaampi.
Mahdetaan puhua samasta parista? Järkyttävää. Mitähän tytön (miksei miehenkin) vanhemmat tuumaavat?
Kommenteissa hehkuttaa että ovat samalla aaltopituudella ja kompromisseja tekevät..
Minä tiedän 38v mies ja 18v tyttö, suututtaa. Vaikka ovatkin kumpikin täysi-ikäisiä, mutta 20v huhhuh
Minä tiedän 38v mies ja 18v tyttö, suututtaa. Vaikka ovatkin kumpikin täysi-ikäisiä, mutta 20v huhhuh
hrrrrrr rupesi oksettamaan ajatus että oma 17v toisi kotiin puolta vanhemman miehen :/
Onnekas mies, ei voi muuta sanoa.
M32
MITEN v*tussa tämä mies kehtaa 0.0
Mun 18v kaveri seurustelee 35-vee miehen kanssa ja sit mun kaveripiiriin kuuluu pääasiassa 25-vuotiaita, mutta myös yksi 35-v mies (on yhden 25-veen isoveli), joka on kuin toinen isä mulle. Tai isä, jota minulla ei koskaan ole ollut. En pysty edes kuvittelemaan meidän välille jotain seksuaalista, ikäeroa yksinkertaisesti on liikaa ja ihan erilaiset elämän tilanteet :D Mun raja menee jossain max 5v vanhemmissa, mutta pääasia, että kumpikin osapuoli suhteessa voi hyvin, ei ole painostusta tms.
t. 17v
http://blogbook.fi/snipa/joulunajan-meininkia-osa-1/
Siinä on teille kuva 17-vuotiaasta. Tajuaako nyt tyhmimmätkin, että miksi se mies kehtaa.
Haha, taitaa olla vähän vajaa mies, jolle vain ulkonäkö merkitsee. Olen 22-vuotias, enkä voisi seurustella 17-vuotiaan kanssa, koska muistan niin hyvin kuinka kehittymättömiä sen ikäiset ovat. Ehkä joitain poikkeuksia on, mutta hyvin harvoja.
Tiedoksi muuten nuorten kanssa seurusteleville aikuisille: suurin osa muista aikuisista pitää teitä vähän jälkeenjääneinä. Sori.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:41"]
Haha, taitaa olla vähän vajaa mies, jolle vain ulkonäkö merkitsee. Olen 22-vuotias, enkä voisi seurustella 17-vuotiaan kanssa, koska muistan niin hyvin kuinka kehittymättömiä sen ikäiset ovat. Ehkä joitain poikkeuksia on, mutta hyvin harvoja. Tiedoksi muuten nuorten kanssa seurusteleville aikuisille: suurin osa muista aikuisista pitää teitä vähän jälkeenjääneinä. Sori.
[/quote]
Olet varmaan nainen.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:35"]
http://blogbook.fi/snipa/joulunajan-meininkia-osa-1/
Siinä on teille kuva 17-vuotiaasta. Tajuaako nyt tyhmimmätkin, että miksi se mies kehtaa.
[/quote]
En tajunnu. aika karsee
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:41"]
Haha, taitaa olla vähän vajaa mies, jolle vain ulkonäkö merkitsee. Olen 22-vuotias, enkä voisi seurustella 17-vuotiaan kanssa, koska muistan niin hyvin kuinka kehittymättömiä sen ikäiset ovat. Ehkä joitain poikkeuksia on, mutta hyvin harvoja. Tiedoksi muuten nuorten kanssa seurusteleville aikuisille: suurin osa muista aikuisista pitää teitä vähän jälkeenjääneinä. Sori.
[/quote]
Olet varmaan nainen.
[/quote]
Kaikki miehet ovat vajaita ja pinnallisia? Ehkä amikset.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:41"] Haha, taitaa olla vähän vajaa mies, jolle vain ulkonäkö merkitsee. Olen 22-vuotias, enkä voisi seurustella 17-vuotiaan kanssa, koska muistan niin hyvin kuinka kehittymättömiä sen ikäiset ovat. Ehkä joitain poikkeuksia on, mutta hyvin harvoja. Tiedoksi muuten nuorten kanssa seurusteleville aikuisille: suurin osa muista aikuisista pitää teitä vähän jälkeenjääneinä. Sori. [/quote] Olet varmaan nainen. [/quote] Kaikki miehet ovat vajaita ja pinnallisia? Ehkä amikset.
[/quote]
Katso tuo yllä oleva video. "Naiset ovat parhaimmillaan tarkalleen ottaen 17-22 -vuotiaina". Se on biologiaa, koskee muitakin kuin amiksia mutta kukapa täällä uskaltaa rehellinen olla, kun te femakkojyrät alatte heti räyhäämään.
Mies taitaa olla jälkeenjäänyt ja varmaa kehuskelee kavereille että hänellä on just ja just sakkoiän ylittänyt tyttöystävä. Hyi vittu.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:08"]
Mies taitaa olla jälkeenjäänyt ja varmaa kehuskelee kavereille että hänellä on just ja just sakkoiän ylittänyt tyttöystävä. Hyi vittu.
[/quote]
Kukakohan tässä on jälkeenjäänyt.
Mä seurustelin 16-vuotiaana 34-vuotiaan miehen kanssa. Nyt parikymppisenä mua todella ällöttää ajatella koko juttua! On silti hyviä muistoja niiltä ajoilta.
Siis 34v mies ja 17v tyttö!!