Ovatko miehet parempia kaikessa?
Siis sellaisissa lajeissa, jotka eivät perustu voimaan, kestävyyteen, hapenottokykyyn sun muuhun?
-biljardi (eräässä harvinaisessa venäläistyylisessä biljardia muistuttavassa pelissä eräs nainen on voittanut pari maailmanmestaruutta, mutta on poikkeus)
-korttipelit
-videopelit (vuoden 1990 Nintendon MM-kisoissa oli 90 osallistuaa, joista 6 tyttöjä)
-tikanheitto
-sirkustaidot (vaikka naisilla on matalampi painopiste, parhaat nuorallakävelijät ovat miehiä)
-shakki
-moottoriurheilu
-koirafrisbee
-ammunta (nainen voitti kerran olympiakultaa, mutta yleensä unisex-turnaukset päättyivät miesten voittoon)
-ristisanatehtävät (naisten osuus voittajista Amerikassa max.30%)
jne.
Tuleeko kenellekään mileen mitään?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:16"]
Minua huvittaa, että jotkut oikeasti tarttuivat viestiini, jossa luettelin kieli poskella, missä naiset ovat parempia. Pointtini oli se, kuinka naurettava ap:n aloitus on. Menkää miehet sinne miesten foorumeillenne, meitä naisia ei kiinnosta teidän sovinisminne. Kun kerran olemme niin huonoja, niin pysykää erossa.
[/quote]
Tämähän on miesten foorumi, tai ainakin miesten hallinnassa. Parhaat täällä kirjoitetut kommentit ovat miesten kirjoittamia.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:20"]
Miehistä löytyy enemmän ääripäitä molempiin suuntiin, naiset sijoittuvat enemmän keskijakaumalle. Miehissä on siis enemmän neroja mutta vastaavasti paljon älyllisesti selvästi heikompia. Näinollen fiksuimmat yksilöt useimmiten ovat miehiä ja se näkyy usealla eri alalla.
[/quote]
Näin on, ja tämähän näkyy jo ihan koululuokissa. Matemaattisissa aineissa ne parhaat ja heikoimmat ovat yleensä poikia samassa luokassa. Kummassakin ääripäässä on sitten ehkä yksi tyttö.
Mitä helvetin väliä mulle on, että joku toinen mies on saavuttanut jotain suurta tai tehnyt jotain hienoa, saati jotain vitun merkityksetöntä, kuten vaikkapa jonkun mailmanennätyksen urheilussa?
Minulle on aivan merkytyksetöntä jos muut miehet täyttävät kaikkien mahdollisten lajien, taitojen ja tietojen kärkisijat, kuten olisi samoin täysin merkityksetöntä jos kaikki kärkisijat olisivat naispuolisten hallussa.
Minulle on myös viimeiset 35+ vuotta ollut merkityksetöntä se fakta, että minun isäni on vahvempi kuin sinun isäsi. 41v m
Minua huvittaa, että jotkut oikeasti tarttuivat viestiini, jossa luettelin kieli poskella, missä naiset ovat parempia. Pointtini oli se, kuinka naurettava ap:n aloitus on. Menkää miehet sinne miesten foorumeillenne, meitä naisia ei kiinnosta teidän sovinisminne. Kun kerran olemme niin huonoja, niin pysykää erossa.
[/quote]
Pysy itse erossa vaikka koko miesten luomasta internetistä. Katso ympärillesi ja tajua: miehet ovat luoneet maailman, ja kaiken siinä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:37"]
Mitä helvetin väliä mulle on, että joku toinen mies on saavuttanut jotain suurta tai tehnyt jotain hienoa, saati jotain vitun merkityksetöntä, kuten vaikkapa jonkun mailmanennätyksen urheilussa?
Minulle on aivan merkytyksetöntä jos muut miehet täyttävät kaikkien mahdollisten lajien, taitojen ja tietojen kärkisijat, kuten olisi samoin täysin merkityksetöntä jos kaikki kärkisijat olisivat naispuolisten hallussa.
Minulle on myös viimeiset 35+ vuotta ollut merkityksetöntä se fakta, että minun isäni on vahvempi kuin sinun isäsi. 41v m
[/quote]
Koska olet nainen, niin et osaa edes esittää miestä. :D
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:30"]
[/quote]
Pysy itse erossa vaikka koko miesten luomasta internetistä. Katso ympärillesi ja tajua: miehet ovat luoneet maailman, ja kaiken siinä.
[/quote]
Mutta kuka on luonut miehet? Boom!
Naiset vois olla ihan hyviä jos vaan vaivautuisivat osallistumaan. Ne vaan tuppaa olemaan niin laiskoja että niitä ei kiinnosta tehdä yhtään mitään.
En tiedä eikä kiinnosta. Oma naiseni on mua parempi vaikka missä, johtuen ihan koulutuksesta ja mielenkiinnon kohteista ja minä taas olen naistani parempi jossain asioissa samasta syystä. Olemme tiimi ja täydennämme toisiamme hyvin.
Tälläiset keskustelut on ihan helvetin tylsiä ja monesti omituista jankuttamista jostain erityisen lahjakkaista ihmisistä joilla sitten sattuu olemaan tietynlaiset sukupuolielimet, heidän avulla sitten perustellaan omaakin ylivertaisuutta vaikka itse ei osata yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:35"]
Tuleeko kenellekään mileen mitään?
[/quote]
Oikeinkirjoituksessa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:30"]
[/quote]
[/quote]
Mutta kuka on luonut miehet? Boom!
[/quote]
Jumala(mies)
Kokkauksen 'MM-kisa' vuodesta 1987 asti. 23 miesvoittajaa ja 1 nainen. http://en.wikipedia.org/wiki/Bocuse_d%27Or
Ovatko naiset parempia kaikessa?
- kutominen
- kauneuskisat
- jooga
- tanssi
- lukupiirit
- bloggaus
- napatanssi
Kyllä miehet on parempia sängyssä. :)
Naiset elävät elämisen vuoksi ;) Joskus jokaisen kilpailun voittaminen tai korkeimmalle vuorelle kiipeäminen ei tuo onnellisuutta ja ehkäpä siihen meikäläiset mieluummin tähtää.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:42"]
Ovatko naiset parempia kaikessa?
- kutominen
- kauneuskisat
- jooga
- tanssi
- lukupiirit
- bloggaus
- napatanssi
[/quote]Useimmat noista eivät ole mitään taitoja tai kilpailuja, joten niitä ei todellakaan voi laskea. Ja että kauneuskisat? Miehet kilpailevat komeuskisoissa ja naiset kauneuskisoissa, jotka ovat muutenkin subjektiivisia. Kutomisen suhteen saatat olla oikeassa, koska jollakin naisella on joku kutomisen maailmanennätys. Kutomisessa pienistä sormista on niin paljon hyötyä, että hitaammat refleksit ja muu väsyneisyys annetaan anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:45"]
Naiset elävät elämisen vuoksi ;) Joskus jokaisen kilpailun voittaminen tai korkeimmalle vuorelle kiipeäminen ei tuo onnellisuutta ja ehkäpä siihen meikäläiset mieluummin tähtää.
[/quote]Toisaalta kuitenkin on ihan hyvä, että on ihmisiä jotka kokeilevat rajojaan. Heitäkin tarvitaan, sitten on suuri joukko nautiskelijoita joita ei kauheasti jaksa napostella eikä asioita viedä lähes hulluuden asteelle. Ite ainakin menen monesti sieltä mistä aita on matalin, tarvittava tehdään se riittää :) Saa muut sitten kiivetä vuorille ja pelata jotain shakkia niinkauan kunnes järki lähtee, minua ei kiinnosta.
M30v
Lastenhoidossa naiset ovat parempia
Naiset saivat äänioikeuden ihan vasta eivätkä ole ehtineet nyrkin ja hellan välistä kovin pitkälle. Eivät ole ehtineet vielä kiinnostumaan massoittain kaikista tarjolla olevista harrastuksista. Moni pysyttelee vielä turvallisissa jutuissa, ettei erottuisi liikaa ympäristöstä. Tuhannen vuoden päästä alkaa varmaan jo muutos näkyä. T. Nainen