Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt taisi mennä ammattivalittajakin liian pitkälle.

Vierailija
28.12.2014 |

Toivottavasti sai bannin. Mauton "ihminen".

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:03"]ettekö nyt tajua että monet kirjottaa tolla nikillä :) [/quote] Sitähän minä yritin sanoa... :'D - 7

[/quote]

No mikäs hinku teillä on esiintyä ammattivalittajana? Hyvin olette kyllä perehtyneet k.o. ihmisen elämään, kun osaatte noin hyvin esiintyä hänenä.

Vierailija
22/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja on kyllä maailmankaikkeuden saamattomin olento. Mihinkään se ei itse pysty tai viitsi, mutta kaikki sen epäonni on aina jonkun muun vika. Ihme, ettei sen mies ole jo viskannut ryhävalasta pirtistä ulos. Ai niin, siihen viskaamiseen tarvittais Pekka Niska ja mieshän on pihi. Joka tapauksessa jos on todellinen henkilö eikä trolli, niin harvinaisen vastenmielinen ihminen tuo Ammattivalittaja. Onneksi ei kuulu omaan tuttavapiiriini tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:00"]

Varmaan helvetin ihana ihminen, en katselisi tuollaista ääliötä hetkeäkään. Pitää itseään varmaan todella mahtavana ihmisenä, täyspelle eikä mitään muuta. Varmaan ärsyttävin ihminen mihin olen ikinä törmännyt netissä.

[/quote]

Yhtä ihana mun mieheni on kun ei välitä pätkääkään meidän terveydestämme.t.ammattivalittaja

[/quote]Yhyy, vali vali ja uli uli. Mies sitä ja mies tätä, teetkö itse mitään muuta kuin uliset yötä päivää.

[/quote]

Ei se tee. Ei ole moneen vuoteen tehnyt.

Vierailija
24/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:21"]

Ammattivalittaja on kyllä maailmankaikkeuden saamattomin olento. Mihinkään se ei itse pysty tai viitsi, mutta kaikki sen epäonni on aina jonkun muun vika. Ihme, ettei sen mies ole jo viskannut ryhävalasta pirtistä ulos. Ai niin, siihen viskaamiseen tarvittais Pekka Niska ja mieshän on pihi. Joka tapauksessa jos on todellinen henkilö eikä trolli, niin harvinaisen vastenmielinen ihminen tuo Ammattivalittaja. Onneksi ei kuulu omaan tuttavapiiriini tuollaisia.

[/quote]

Yhtä paska mun mieheni on.t.ammattivalittaja

Vierailija
25/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai niin, siihen viskaamiseen tarvittais Pekka Niska ja mieshän on pihi."

Repesin... :D :D :D

Vierailija
26/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:26"]

Luuletko että mun ukkoni ei ole vapaaehtoisesti mun kanssani?ja mun ukko ei ole pihi.t.ammattivalittaja

[/quote]

Vierailija
27/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:44"]Toivoisin todella että miehesi saisi jotakin kautta tietää kaiken mitä olet hänestä tänne kirjoittanut.[/quote]

Ehkä se sitten korjaisi tämän hometalon että pystyisimme hengittämään eikä aina sairasteltaisi.t.ammattivalittaja

[/quote]

Sä voit saatanan laiska paska korjata sen itse kun sulla ei mitään tekemistä ole muuta kuin löhötä päivät pitkät!

Vierailija
28/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:08"]

Ei meillä ole varaa uuteen taloon. Ollaan jo nelikymppisiä ja tästä vielä 40 000€ velkaa.t.ammattivalittaja

[/quote]

Nämä jutut kyllä vaihtelevat mahtavasti aina tilanteen mukaan. Muistan sen vaiheen, kun teillä oli valtavat säästöt ja harkitsitte sijoitusasunnon hankkimista. Nyt onkin kymmenien tuhansien velat.

Mieskin on välillä aivan mahtava ihminen, jonka kanssa ammattivalittajalla on upea seksielämä ja aina tehdään kaikkea kivaa yhdessä koko perheenä. Ja välillä se sitten on inhottava pihi ihminen, jonka takia ammattivalittaja joutuu kulkemaan vanhoissa, reikäisissä alushousuissa.

Mitenkäs muuten, kun siinä poistetussa ketjussa haikailit perintöä? Jos teillä on hometalo, josta on 40 000 euroa velkaa eikä varaa uuteen taloon, niin eipä niillä perintörahoilla juhlita.

Vierailija
29/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:28"]

Luuletko että mun ukkoni ei ole vapaaehtoisesti mun kanssani?ja mun ukko ei ole pihi.t.ammattivalittaja

[/quote]

[/quote]

No sitten vaan mökki nurin ja uusi laina uuden kodin rakentamiseksi. Ei sitä voi lapsen terveydellä leikkiä, jos talossa on hometta. Sinusta viis, sähän kuolet kumminkin johonkin niistä itse keksimistäsi sairauksista.

Vierailija
30/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:08"]

Ei meillä ole varaa uuteen taloon. Ollaan jo nelikymppisiä ja tästä vielä 40 000€ velkaa.t.ammattivalittaja

[/quote]

Nämä jutut kyllä vaihtelevat mahtavasti aina tilanteen mukaan. Muistan sen vaiheen, kun teillä oli valtavat säästöt ja harkitsitte sijoitusasunnon hankkimista. Nyt onkin kymmenien tuhansien velat.

Mieskin on välillä aivan mahtava ihminen, jonka kanssa ammattivalittajalla on upea seksielämä ja aina tehdään kaikkea kivaa yhdessä koko perheenä. Ja välillä se sitten on inhottava pihi ihminen, jonka takia ammattivalittaja joutuu kulkemaan vanhoissa, reikäisissä alushousuissa.

Mitenkäs muuten, kun siinä poistetussa ketjussa haikailit perintöä? Jos teillä on hometalo, josta on 40 000 euroa velkaa eikä varaa uuteen taloon, niin eipä niillä perintörahoilla juhlita.

[/quote]

Mulla on vielä 20 000€ säästöjä muut menneet elämiseen ja miehellä velkaa 40 000€ onpa palstan vaikea tajuta asiaa ja henkivakuutusrahoilla eläisin jos ukko kuolisi.t.ammattivalittaja

Vierailija
31/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli istut lihavalla perseelläsi 20 tonnin päällä ja surkuttelet kohtaloasi??? Mitä helv....!!!!

Vierailija
32/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

No sitten vaan mökki nurin ja uusi laina uuden kodin rakentamiseksi. Ei sitä voi lapsen terveydellä leikkiä, jos talossa on hometta. Sinusta viis, sähän kuolet kumminkin johonkin niistä itse keksimistäsi sairauksista.

[/quote]

Ei saada 200 000€ lainaa että saisi uuden talon.t.ammattivalittaja

Vierailija
33/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:37"]

Eli istut lihavalla perseelläsi 20 tonnin päällä ja surkuttelet kohtaloasi??? Mitä helv....!!!!

[/quote]

Ei se riitä korjaukseen siihen tarvittaisiin paljon enemmän.t.ammattivalittaja

Vierailija
34/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole kaunis ja painaa 130 kg. Lihavakin voi olla hyvä laittamaan ruokaa, huolehtimaan kodista ja lapsista; Ap ei ole näitäkään. Nainen voi tarjota rakkautta ja lämpöä vaikka ei olisi mitään edellisistä; Ap haaveilee, että mies putoaa katolta. Nainen voi sentään tuoda tuloja perheeseen, jolloin kaikkien elintaso on parempi; Ap:lla ei ole tuloja. 

Miksi vitussa edes maailman surkein mies pitäisi tuollaista vaimoa? 

Vierailija
35/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:40"]

Ap ei ole kaunis ja painaa 130 kg. Lihavakin voi olla hyvä laittamaan ruokaa, huolehtimaan kodista ja lapsista; Ap ei ole näitäkään. Nainen voi tarjota rakkautta ja lämpöä vaikka ei olisi mitään edellisistä; Ap haaveilee, että mies putoaa katolta. Nainen voi sentään tuoda tuloja perheeseen, jolloin kaikkien elintaso on parempi; Ap:lla ei ole tuloja. 

[/quote]

Ehkä se ei saa tänne hometaloon muuta naista.t.ammattivalittaja

Vierailija
36/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ostatte sitten vanhan, mutta homeettoman. Käytettyjä taloja saa sieltä päin halvalla. Olen ymmärtänyt, että asutte jossain pohjoisemmassa. Ei voi terveys olla kiinni 40 tonnin velasta. Ja sinä kun maksat siitä osasi, jää jäljelle vain 20 tonnin velka. Ei tunnu missään.

Vierailija
37/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, jos ketju poistettiin. Lähdin ulkoilemaan sen jälkeen, kun kommentoin siihen, että tein poistoilmoituksen. Ehkä en ollut ainoa, joka siitä valitti.

"Ammattivalittaja" on tunnustanut olevansa trolli, ja todellinen ongelmahan ei ole se hahmo, jonka hän on luonut. Siis, jos kyseinen keski-ikäinen nainen miehineen ja lapsineen oikeasti olisi olemassa, niin aika järkyttävä ihminen hän toki olisi. Mutta yhtä huolestuttavaa on se, että joku keksii noita juttuja vuodesta toiseen.

Nimittäin melkein luulen, että kyseinen tyyppi varmaan kuvittelee, että hänessä ei ole mitään vikaa, koska "ammattivalittaja" on keksitty ja pelkkää tarinaa. Ei tajua sitä, ettei ole normaalia pitää moista provoa yllä.

Täysin kunnossa ei ole kukaan, joka tänne kehittää hahmoja ja kirjoittaa niiden puolesta.

Vierailija
38/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ostatte sitten vanhan, mutta homeettoman. Käytettyjä taloja saa sieltä päin halvalla. Olen ymmärtänyt, että asutte jossain pohjoisemmassa. Ei voi terveys olla kiinni 40 tonnin velasta. Ja sinä kun maksat siitä osasi, jää jäljelle vain 20 tonnin velka. Ei tunnu missään.

[/quote]

Siihen toiseen taloon tarvittaisiin jotain 80-100 000€ lainaa eikä me nelikymppisinä sellaista saataisi.t.ammattivalittaja

Vierailija
39/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ainoastaan siitä syystä, että ammattivalittajan miesparka ei TIEDÄ millainen hirviö hänellä on vaimonaan. Puoli Suomea tietää, mutta ammattivalittajan mies painaa pitkää päivää töissä (josta ammattivalittaja tietysti valittaa) ja kustantaa kylpyläreissuja silloin kuin töiltään ehtii. Ammattivalittaja sen sijaan toivoo miehen putoavan katolta, jotta saisi tämän henkivakuutusrahat. Edellinen mieskin muuten kuoli, kun ammattivalittaja toimi omaishoitajana. Hmmm....

Vierailija
40/51 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:46"]

[/quote]

Ainoastaan siitä syystä, että ammattivalittajan miesparka ei TIEDÄ millainen hirviö hänellä on vaimonaan. Puoli Suomea tietää, mutta ammattivalittajan mies painaa pitkää päivää töissä (josta ammattivalittaja tietysti valittaa) ja kustantaa kylpyläreissuja silloin kuin töiltään ehtii. Ammattivalittaja sen sijaan toivoo miehen putoavan katolta, jotta saisi tämän henkivakuutusrahat. Edellinen mieskin muuten kuoli, kun ammattivalittaja toimi omaishoitajana. Hmmm....

[/quote]

Kuoli kuule ihan sairaalassa siitä on todistukset.t.ammattivalittaja