Nyt taisi mennä ammattivalittajakin liian pitkälle.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:40"]
Ap ei ole kaunis ja painaa 130 kg. Lihavakin voi olla hyvä laittamaan ruokaa, huolehtimaan kodista ja lapsista; Ap ei ole näitäkään. Nainen voi tarjota rakkautta ja lämpöä vaikka ei olisi mitään edellisistä; Ap haaveilee, että mies putoaa katolta. Nainen voi sentään tuoda tuloja perheeseen, jolloin kaikkien elintaso on parempi; Ap:lla ei ole tuloja.
Miksi vitussa edes maailman surkein mies pitäisi tuollaista vaimoa?
[/quote]
Ainoastaan siitä syystä, että ammattivalittajan miesparka ei TIEDÄ millainen hirviö hänellä on vaimonaan. Puoli Suomea tietää, mutta ammattivalittajan mies painaa pitkää päivää töissä (josta ammattivalittaja tietysti valittaa) ja kustantaa kylpyläreissuja silloin kuin töiltään ehtii. Ammattivalittaja sen sijaan toivoo miehen putoavan katolta, jotta saisi tämän henkivakuutusrahat. Edellinen mieskin muuten kuoli, kun ammattivalittaja toimi omaishoitajana. Hmmm....
[/quote]
Kuoli kuule ihan sairaalassa siitä on todistukset.t.ammattivalittaja
[/quote]
Hyvä että todistukset löytyy, olet niin valoittava persoona että ilman näitä todistuksia ihmiset varmasti luulisivat että olet tappanut jonkun. Tiesitkö muuten, että jatkuva valittaminen ja nalkuttaminen lyhentää miesten elinikää tutkimusten mukaan, voi olla että miehesi kuolee sydänkohtaukseen jossain vaiheessa monta vuotta normaalia aikaisemmin. Periaatteessa olet tappanut miehesi, mutta todistuksiin merkitään sydänkohtaus, mahdat olla silloin ylpeä itsestäsi.
[/quote]
Mä en valita kotona ja mun entinen mies oli paljon mua vanhempi ja ei kuollut mun takiani.t.ammattivalittaja
Mulla käy sääliksi ammattivalittaja, kun kaikki vaan haukkuu :(
Haluaisin oikeasi tavata ammattivalittajan. Tarvitsisit hiukan perseellepotkimista, niin elämänhallintasi paranisi. Ap.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:08"]
Mulla käy sääliksi ammattivalittaja, kun kaikki vaan haukkuu :(
[/quote]
Täällä on ollut kymmeniä ketjuja, joissa on tarjottu myötätuntoa ja jopa käytännön apua. Mutta kun mikään ei kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:42"]
Hyvä juttu, jos ketju poistettiin. Lähdin ulkoilemaan sen jälkeen, kun kommentoin siihen, että tein poistoilmoituksen. Ehkä en ollut ainoa, joka siitä valitti.
"Ammattivalittaja" on tunnustanut olevansa trolli, ja todellinen ongelmahan ei ole se hahmo, jonka hän on luonut. Siis, jos kyseinen keski-ikäinen nainen miehineen ja lapsineen oikeasti olisi olemassa, niin aika järkyttävä ihminen hän toki olisi. Mutta yhtä huolestuttavaa on se, että joku keksii noita juttuja vuodesta toiseen.
Nimittäin melkein luulen, että kyseinen tyyppi varmaan kuvittelee, että hänessä ei ole mitään vikaa, koska "ammattivalittaja" on keksitty ja pelkkää tarinaa. Ei tajua sitä, ettei ole normaalia pitää moista provoa yllä.
Täysin kunnossa ei ole kukaan, joka tänne kehittää hahmoja ja kirjoittaa niiden puolesta.
[/quote]
Niin, ammattivalittaja. Oletko trolli vai oikeasti olemassa? Olepa kerrrankin rehellinen sekä meille että itsellesi?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:00"]
Varmaan helvetin ihana ihminen, en katselisi tuollaista ääliötä hetkeäkään. Pitää itseään varmaan todella mahtavana ihmisenä, täyspelle eikä mitään muuta. Varmaan ärsyttävin ihminen mihin olen ikinä törmännyt netissä.
[/quote]
Tämä on eka ammattivalittajaa koskeva ketju, jonka olen avannut, ja täytyy ihmetellä miksi joku availee hänen ketjujaan, jos pitää tätä näinkin ärsyttävänä. Ehkä joku masokisti...
Mutta ketjusta päättelin, että ammattivalittaja tarvitsisi järkevää tekemistä ja vastuunottoa omasta elämästä. Kumpikin vaatii itsetuntoa, jota voi lähteä kohottamaan vaikka terapian avulla. Tai aloittaisi vaikka blogin. Tuolla asenteella teksti voisi olla hyvin viihdyttävää. Onko Paskamutsi tuttu? Hänestä voisi saada inspistä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:39"] En saanut bannia.t.ammattivalittaja [/quote] Harmi. Tätä palstaa ei voi ihan terveeksi sanoa, mutta sinun aloituksesi eivät sitä millään tavalla ainakaan järkevämmäksi tee. [/quote] Oletko ihan tyhmä? :D uskot heti kun joku sanoo netissä jotain. t.ammattivalittaja
[/quote]
Uskoisin, että älykkyysosamääräni on todellakin huomattavasti korkeampi kuin sinun. En ole loisinut kenenkään kustannuksella paria vuosikymmentä, en ole teeskennellyt syöpää, en vihaa miestäni, taloani ja lastani. En ole yksinkertaisesti mt-ongelmainen niin kuin sinä. Anteeksi, mt-ongelmaiset, tämä ei ollut reilua teitä kohtaan, sillä teissäkin on älykkäitä ihmisiä. Ammattivalittaja ei tunnu olevan kumpaakaan. Ei älykäs eikä edes ihminen.
[/quote] No et se sinäkään kyllä ihanin ihminen maailmassa voi olla, jos joku typerä provoilija saa lietsottua sinut haukkumaan noin alhaisesti toista netissä. Entä jos hän todella on mt-ongelmainen? Haukutko sinä vammaisiakin? Minkäslainen ihminen sinä olet?
Hengitä nyt hetki syvään ennen kuin provosoidut noin kovasti noista hömelöistä provoista. Ja vaikkei olisikaan, niin ei se että jos joskus suuttuneena tupisee että tippuis tuoki katolta tarkoita mitään sen kummempaa.
Ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, jos oikeasti asuvat kuten on kertonut, niin se katto on alle 2,5 metrin korkeudessa varmasti, kuten itsellänikin surkeassa pienessä mökissä. Sieltä pudotessa hankeen vieläpä, ei tapahdu melko varmasti juuri mitään.
Ammattivalittajan mies on nuohooja. Ei se sieltä kotitalon katolta toivonutkaan miehensä putoavan...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:21"]
Ammattivalittajan mies on nuohooja. Ei se sieltä kotitalon katolta toivonutkaan miehensä putoavan...
[/quote] Ai nuohooja? Se rikas yötä päivää työskentelevä yrittäjä jonka paperitöitä ammattivalittaja on tehnyt? No, voi sitä sanoa silti mitä tahansa vihapäissään, vaikkei sitä tarkoita. Jos näistä jutuista nyt yhdessäkään on mitään perää. Tai minä oikeastaan ymmärrän hyvin että jotain totuuspohjaa jutuissa voi olla, mutta poimittuina yksittäisinä valituksenaiheina tänne ne muuttuvat oudoiksi provon oloisiksi jutuiksi.
terv. "harhaluulokirjoittelija" joka myös tulee usein haukutuksi täällä oudoksi jos yrittää suhdeasioistaan purkautua
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:42"]
Hyvä juttu, jos ketju poistettiin. Lähdin ulkoilemaan sen jälkeen, kun kommentoin siihen, että tein poistoilmoituksen. Ehkä en ollut ainoa, joka siitä valitti.
"Ammattivalittaja" on tunnustanut olevansa trolli, ja todellinen ongelmahan ei ole se hahmo, jonka hän on luonut. Siis, jos kyseinen keski-ikäinen nainen miehineen ja lapsineen oikeasti olisi olemassa, niin aika järkyttävä ihminen hän toki olisi. Mutta yhtä huolestuttavaa on se, että joku keksii noita juttuja vuodesta toiseen.
Nimittäin melkein luulen, että kyseinen tyyppi varmaan kuvittelee, että hänessä ei ole mitään vikaa, koska "ammattivalittaja" on keksitty ja pelkkää tarinaa. Ei tajua sitä, ettei ole normaalia pitää moista provoa yllä.
Täysin kunnossa ei ole kukaan, joka tänne kehittää hahmoja ja kirjoittaa niiden puolesta.
[/quote]
Niin, ammattivalittaja. Oletko trolli vai oikeasti olemassa? Olepa kerrrankin rehellinen sekä meille että itsellesi?
[/quote]
Vastaus?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:40"]
Ap ei ole kaunis ja painaa 130 kg. Lihavakin voi olla hyvä laittamaan ruokaa, huolehtimaan kodista ja lapsista; Ap ei ole näitäkään. Nainen voi tarjota rakkautta ja lämpöä vaikka ei olisi mitään edellisistä; Ap haaveilee, että mies putoaa katolta. Nainen voi sentään tuoda tuloja perheeseen, jolloin kaikkien elintaso on parempi; Ap:lla ei ole tuloja.
Miksi vitussa edes maailman surkein mies pitäisi tuollaista vaimoa?
[/quote]
Ainoastaan siitä syystä, että ammattivalittajan miesparka ei TIEDÄ millainen hirviö hänellä on vaimonaan. Puoli Suomea tietää, mutta ammattivalittajan mies painaa pitkää päivää töissä (josta ammattivalittaja tietysti valittaa) ja kustantaa kylpyläreissuja silloin kuin töiltään ehtii. Ammattivalittaja sen sijaan toivoo miehen putoavan katolta, jotta saisi tämän henkivakuutusrahat. Edellinen mieskin muuten kuoli, kun ammattivalittaja toimi omaishoitajana. Hmmm....
[/quote]
Kuoli kuule ihan sairaalassa siitä on todistukset.t.ammattivalittaja
[/quote]
Hyvä että todistukset löytyy, olet niin valoittava persoona että ilman näitä todistuksia ihmiset varmasti luulisivat että olet tappanut jonkun. Tiesitkö muuten, että jatkuva valittaminen ja nalkuttaminen lyhentää miesten elinikää tutkimusten mukaan, voi olla että miehesi kuolee sydänkohtaukseen jossain vaiheessa monta vuotta normaalia aikaisemmin. Periaatteessa olet tappanut miehesi, mutta todistuksiin merkitään sydänkohtaus, mahdat olla silloin ylpeä itsestäsi.