Celine mini luggage?
Tietääkö joku saako Suomesta ostettua ja mikä on hinta? Onko hyvä laukku.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:38"]
Saa,noin 2500€, mutta on jo vähän out.
[/quote]
Klups, liian kallis mulle. Mikä on nyt in? Oliko se Chanel?
ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:38"]
[/quote]
Klups, liian kallis mulle. Mikä on nyt in? Oliko se Chanel?
ap
[/quote]
Perus mini luggage on joku tonnin päälle, chanelit lähtee n 3000 eurosta. Espalta löytyy molempia, senkun vaan korttia vinguttamaan.
Mini Luggage on 2200. On aivan out, ei kannata ostaa. Chanelit on klassikoita mutta ei todellakaan sovi kaikille. Klassinen mummotyyli sopii, moderni ja leikkisa ei.
Mä joskus haaveilin tuosta Celinen mini luggagesta mustana, mutta en viitsi ostaa laukkua joka on jo noin nopeasti out. Chanel ei taas istu tyyliini...
ap
Koittakaa nyt jo istua tähän päivään, että chanel ei ole enää pelkästään mummojen juttu, vaan esim. Eräästä nuorten sarjasta nuorten naisten suosioon singahtanut laukku. Massasuosio todellakin mutta kuitenkin. Huvittaa todella nämä "mummo lähtee teatteriin" -vertaukset. Itse en näe asiaa ollenkaan niin, vaan olen kasvanut näkemään chanelin nuorten naisten olalla. Telkkarissa, sittemmin netissä. Huomaa, että nuo jutut tulee vähän vanhemmalta ikäluokalta. Ette taida paljoa muotimaailmaa seurata? Tai jos seuraatte niin toki, makunsa kullakin. ;)
Samaa mieltä 7:n kanssa. Itse käytän flap -laukkua yhdistettynä uggeigin ja turkkiin, joskus jopa verkkareihin. En tod näytä mummolta.
Ostaako joku palstalainen jotain kahden tonnin trendilaukkuja aina sen mukaan mikä on in? Suomessa kaikki trendit laahaa niin perässä että kannattais oikeesti rahat käyttää johonkin järkevämpään. Trendejä luodaan just siks kun muotitalot haluaa teidän rahat.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:36"]
Ostaako joku palstalainen jotain kahden tonnin trendilaukkuja aina sen mukaan mikä on in? Suomessa kaikki trendit laahaa niin perässä että kannattais oikeesti rahat käyttää johonkin järkevämpään. Trendejä luodaan just siks kun muotitalot haluaa teidän rahat.
[/quote]
Mulle on aivan sama mitä sä ajattelet. Mulla hakusessa ajaton laukku minkä ei tarvitse maksaa omaisuutta. Mutta olisi kiva ettei sitä tunnistettaisi blogi tai trendilaukuksi. En halua laukkuni olevan pääosassa vaan minä itse. Mustaaa nahkaista laukkua haen. Onko suosituksia?
ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:36"]
[/quote]
Mulle on aivan sama mitä sä ajattelet. Mulla hakusessa ajaton laukku minkä ei tarvitse maksaa omaisuutta. Mutta olisi kiva ettei sitä tunnistettaisi blogi tai trendilaukuksi. En halua laukkuni olevan pääosassa vaan minä itse. Mustaaa nahkaista laukkua haen. Onko suosituksia?
ap
[/quote]
Ei ilmeisesti kuitenkaan ihan sama, kun päätit kommentoida. Ei varmaan sua tämäkään kiinnosta, mutta sanonpa silti kun kerran keskustelupalstalla ollaan, elikkäs just tuollaiseen ajattomaan peruslaukkuun on hyvä satsata. Esim pradan tai fendin saffianot ovat perus ajattomia ja tyylikkäitä, lisäksi kestäviä. Suomen sääoloissa pehmeä käsittelemätön nahka (esim lamb skin, calf skin) kulahtaa nopeasti.
Käy luxbagissa. Sieltä saa ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.