Naisella löysä emätin. Jätänkö?
Pari kuukautta tapailtu ja on selvinnyt, että naisella on melkoisen löysä luukku. Jätänkö vai kehoitanko treenaamaan? Miten tulisi toimia?
Kommentit (148)
Jos eroa pitää miettiä, niin sitten siitä vaan. Tuskin itsekään tyytyisin minipenikseen. On seksi kuitenkin tärkeä osa suhdetta.
Testasinpa kolmen synnytyksen jälkeen kuulia ja hyvin pysyy sisällä. Onko hyvi vai huonosti? Jos olis ihan löysä niin pysyiskö noi kävellessä sisällä?
Jos sä NYT JO mietit tota ongelmaa, niin ei siitä mitään tule pidemmän päälle. Jätä se. Etsi nainen joka on kireämpi. Nykyinen ei voisi ikinä tyydyttää sinua täysin ja asia vaivaisi aina.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:09"]
Pari kuukautta tapailtu ja on selvinnyt, että naisella on melkoisen löysä luukku. Jätänkö vai kehoitanko treenaamaan? Miten tulisi toimia?
[/quote]
kannattaisko kuitenkin ekana suorittaa mittauksia siellä omassa alapäässä? Töpömulkku.
Aikamoinen tabu tuntuu olevan tuo aihe, että naisella ylipäätään voisi olla löysä emätin. Heti aletaan naljailemaan pienestä mikrokalusta miehelle...
Miksikähän noita sitten emättimen pienennysleikkauksia ylipäätään tehdään jos se ei olisi mahdollista ja syynä tuntumattomuuteen.
Itse todennut, että oma käsi on aina sopivan kokoinen ja saatavilla, eikä energiaa tai aikaa tarvitse haaskata turhaan silittelyyn ja lepertelyyn ( aneluun)
No ehkö jonkun mielestä olen saamaton luuseri ja nahjus sekä sekopää, mutta siitä huolimatta ihan tyytyväinen olooni. Ystävät on edelleen ystäviä, eikä niiltä tarvi vongata edes sitä ystäväseksiä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:10"]Vai onko itselläsi pikkupili? [/quote] Miksi tää pitää aina ottaa esiin?
[/quote]
No siksi, että se eräs hyvin todennäköinen selitys. Moni mies kuvittelee omaavansa ihan kelpo melan, vaikka totuus on aivan jotain muuta.
Mulla ollut kolme miestä ennen nyxää ja jokaisella ollut isohko tai tosi iso. Nyt sitten löysin aivan ihanan miehen, jolla on tosi pieni, ei tunnu missään ja se kaiken lisäks lerpahtaa kesken kaiken. Tähänkö tää suhde kaatuu? Ja mulla ei ole löysä pillu, ei todellakaan.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:10"]Vai onko itselläsi pikkupili? [/quote] Miksi tää pitää aina ottaa esiin?
[/quote]
No siksi, että se eräs hyvin todennäköinen selitys. Moni mies kuvittelee omaavansa ihan kelpo melan, vaikka totuus on aivan jotain muuta.
[/quote]
Mutta vaikka mies mittaisikin melansa, niin epäselväksi jää mikä on kelpomelan mitta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:06"]
[/quote]
[/quote]
No kun 95% miehistä omistaa ihan riittävän kokoisen munan, sehän on tilastollinen fakta. Mikromunat eivät ole mikään enemmistö vaan poikkeus, samoin kun on poikkeus naiset joilla on megaemätin, kyllähän niistä kylillä kuulee tarinaa jotkut miehet heihin on törmänneet. Eli jos asian summaa, niin seksi luonnistuu elinten kannalta 95% ihmisistä ihan mainiosti, loput 5% tuskailee asian kanssa mikromunineen ja jättirömpsineen. Kumpikin tietenkin syyttää toinen toistaan minkätakia seksistä ei tule yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:14"]
Ei se löysä voi olla, jos edellinen mies sai eukon tiineeksi kahdesti.
[/quote]
Joo mutta huom (!), mies on edellinen ja mistähän syystä ?
Mistä tietää onko oma liian löysä???
Itselläni on 18/14 muna, jonka pituus ja ympärysmitta on yli keskiarvojen. Omaan kohtulliset sosiaaliset taidot ja ulkonäkökin miellyttää naisia, koska baareissa tulee aina tuntemattomat juttelemaan mukavasti. Olen törmännyt todella tiukkoihin, joiden kanssa olen saanut orgasmin ihan 1-2 minuutissa. Sitten olen törmännyt sellaisiin isoihin ja väljiin että orgasmit on jäänyt saamatta. Näiden kanssa ei ole tullut edes suuseksillä, kun on mennyt fiilis. Väljä voi olla löysä, mutta jos on ISO emätin eli sekä pitkä että väljä, niin tämmöisen kanssa on kyllä ongelmia. Ehkä sellainen megamuna sitten pystyy tuollaisen tyydyttämään ja fistailu voisi tuoda tyydytyksen, mutta seksi ei tunnu miltään. Näihin isoihin ja väljiin olen törmännyt aikanaan ihan teini-iässäkin, eikä kyseessä ollut kiertopalkintokaan. On siis perinnöllistä myös emättimen koko. Jumpalla voi toki kiristää, mutta vain tiettyyn rajaan asti.
[/quote]
Voihan nainen tyydyttää sut muilla tavoin, esim suulla? Näinhä naisille aina sanotaan jos valittavat minimunasta...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:26"]Itselläni on 18/14 muna, jonka pituus ja ympärysmitta on yli keskiarvojen. Omaan kohtulliset sosiaaliset taidot ja ulkonäkökin miellyttää naisia, koska baareissa tulee aina tuntemattomat juttelemaan mukavasti. Olen törmännyt todella tiukkoihin, joiden kanssa olen saanut orgasmin ihan 1-2 minuutissa. Sitten olen törmännyt sellaisiin isoihin ja väljiin että orgasmit on jäänyt saamatta. Näiden kanssa ei ole tullut edes suuseksillä, kun on mennyt fiilis. Väljä voi olla löysä, mutta jos on ISO emätin eli sekä pitkä että väljä, niin tämmöisen kanssa on kyllä ongelmia. Ehkä sellainen megamuna sitten pystyy tuollaisen tyydyttämään ja fistailu voisi tuoda tyydytyksen, mutta seksi ei tunnu miltään. Näihin isoihin ja väljiin olen törmännyt aikanaan ihan teini-iässäkin, eikä kyseessä ollut kiertopalkintokaan. On siis perinnöllistä myös emättimen koko. Jumpalla voi toki kiristää, mutta vain tiettyyn rajaan asti.
[/quote]
On totta, että joillakin on vain luonnottoman iso toosa, mutta kyllä näitä on todella vähän. Ihan yhtä vähän kuin todella pieniä kikkeleitä. Olen huomannut, että mitä isompi kikkeli, sitä tiukempaa haluaa. Isompi on tunnottomampi. Lopeta runkkaaminen tai opettele rinkkaamaan kevyellä otteella niin huomaat, että tuntoherkkyys paranee ja samoin seksikokemukset. Etkä törmää kuin äärimmäisen harvoin niin isoon piluun ettet saa tyydytystä.
Exäni oli sinun kokoluokkaa ja kyllä sitä sai pillulla lypsää koko yhdännän ajam, että nautti ja laukesi. Mutta en itse nauttinut yhtään, kun en voinut rentoutua, en koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia. Nykyisen kanssa saan aina ja hällä hiukan pienempi, mutta herkempi penis. Mikään ämpäri en ole, hyvä synnyttänyt, näin on gynekin todennut.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:36"]
[/quote]
Voihan nainen tyydyttää sut muilla tavoin, esim suulla? Näinhä naisille aina sanotaan jos valittavat minimunasta...
[/quote]
Ja miksi miinus? Tottahan se on. Itse mua ei naisena ole ikinä suuseksi kiinnostunut, mutta silti munan koolla ei muka saisi olla väliä. Joten tällä logiikalla pimpin koollakaan ei saa olla miehelle väliä.
Naisilla on todellakin aivan hirveä ero tiukkuudessa. Itselläni on erittäin iso ja paksu vehje ja joidenkin kanssa on ollut koon puolesta vaikeuksia harrastaa seksiä. En ole todellakaan ylpeä menneisyydestäni, mutta tullut maattua noin 200 naisen kanssa. Nykyään olen jo rauhoittunut ja harrastan seksiä todella harvoin. Sentään jotain tuostakin villistä ajasta oppinut. On tullut vastaan todella hoikkia ja timmejä naisia (lapsettomia), joilla aivan tajuttoman iso emätin jonka sisällä ei ole mitään tuntoa. Myös isoja tukevia naisia, joilla on puolestaan tajuttoman tiukka ja ihanan tuntuinen värkki. Myös kaikkea mahdollista noiden väliltä. Pääsääntöisesti suurin osa tuntuu ihan hyvältä, mutta en ihmettele yhtään jos joku aloittajan tapaan valittaa väljyydestä.
En ole itse uskaltanut puhua yhdenkään naisen kanssa jos on ollut ongelmia löysyyden kanssa. Miten siitä voi edes puhua rakentavasti ilman, että loukkaa toisen tunteita. Jos teillä naisilla on ratkaisu tähän, niin kertokaa ihmeessä. Itse olen kerran nuorempana jättänyt tyttöystäväni, kun en nauttinut seksistä tippaakaan. Tuntui kuin hänen sisällä olisi ollut pelkkää ilmaa. Oli itselläkin melkoisia vaikeuksia tulla normaalissa yhdynnässä, kun sisällä ei ollut tuntoa ollenkaan. Ymmärrän jos nainen valittaa pienestä munasta, kun sen pystyy huomaamaan omilla silmillä. Löysyyden puolestaan ainoastaan munan avulla.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:12"]Ilmeisesti synnytyksien jäljiltä jäänyt löysäksi luukku. Naisella kaksi lasta edelliseltä mieheltä. En ole vielä tohtinut kysyä josko kakkosta antaisi.
ap
[/quote]useilla naisilla on löysä pillu koska liian laiskoja tekemään sängyssä muutakuin auioa suutaan kuin kala..ja jos huomauttaa avarasta tussusta niin olet pienimunainen naisen mielestä vaikka kullisi olisi normaali 20cm mutta väljyys on vaikea myöntää..omaa munaani pidän normaalina en isona en pienenä
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:26"]
Vinkki. Kunnon suuseksiä naiselle ja perään pano turvonnut pillu kireämpi.
[/quote]Suuseksi on paljon tärkeämpää miehille kuin naisille. Miehet haaveilevat suuseksistä yli neljä kertaa useammin.