Haluaisin äidiksi mutta kaksi asiaa puuttuu..
Työ (=raha) ja mies. Ikää pian 33 vuotta joten luovutanko vai yritänkö vielä molempien suhteen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Voit mennä itsellisenä kunnalliseen hoitoon.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Keinohedelmöitykseen tuntemattoman spermalla.
Eri
Oot vielä nuori. Yritä löytää asennetta. Sitte löytyy ihan varmasti se pippelikin.
Vierailija kirjoitti:
Oot vielä nuori. Yritä löytää asennetta. Sitte löytyy ihan varmasti se pippelikin.
Ei riitä pelkkä miehen pili. Miehen pitää myös haluta naimisiin ja perustaa perhe.
Kunnollisia miehiä jotka ovat perheen perässä on tarjolla hyvin paljon nettideiteissä, Mutta heillä ei ehkä ole miesmallin naamaa ja 190cm pituutta ja lääkärijuristipankkiirin statusta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä pelkkä miehen pili. Miehen pitää myös haluta naimisiin ja perustaa perhe.
Kuvittelin alleviivanneeni kahta ensimmäistä virkettä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisia miehiä jotka ovat perheen perässä on tarjolla hyvin paljon nettideiteissä, Mutta heillä ei ehkä ole miesmallin naamaa ja 190cm pituutta ja lääkärijuristipankkiirin statusta..
190cm pitkä mies on liian pitkä.
Vierailija kirjoitti:
AP, ei taida olla vain ne kaksi asiaa jotka sulta puuttuu.
Kaikki muut asiat elämässä on kondiksessa, mutta nuo kaksi puuttuvat.
Sinuna yrittäisin nyt aktiivisesti etsiä töitä ja samalla tinderöisin sen minkä ehtisin. Jos saat työn mutta miestä ei ala kuulua niin jatkossa on paremmat tsäänssit joko mennä itsellisenä hoitoihin (julkisellakin tosiaan nykyään pääsee) tai yrittää viritellä jotain vanhemmuuskumppanuushommaa. Esim. sateenkaariperheillä taitaa olla jotain sellaistakin toimintaa, jossa olisi mahdollista yrittää löytää vanhemmuuskumppaniksi esim. homoparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miesmallilääkärijuristipankkiiri on kuitenkin ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miesmallilääkärijuristipankkiiri on kuitenkin ok?
Sisin (=sydän) ratkaisee mutta ruskeat silmät on plussaa.
Minä olen muuten kuin ap, mutta minulla on esteenä lisäksi se, että olen hyvin lihava. Olen kyllä jo saanut painoa putoamaan, mutta vielä on matkaa normipainoon. Ymmärrän hyvin, ettei kukaan tällaista halua, vaikka kaipuuni olla äiti on suuri. Uskon, että olisin hyvä äiti. Äidiksi tuleminen olisi ainakin suurin unelmani. Olen luonteeltani sellainen lempeä hoivaaja.
n32
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muuten kuin ap, mutta minulla on esteenä lisäksi se, että olen hyvin lihava. Olen kyllä jo saanut painoa putoamaan, mutta vielä on matkaa normipainoon. Ymmärrän hyvin, ettei kukaan tällaista halua, vaikka kaipuuni olla äiti on suuri. Uskon, että olisin hyvä äiti. Äidiksi tuleminen olisi ainakin suurin unelmani. Olen luonteeltani sellainen lempeä hoivaaja.
n32
<3 Olen ihan samanlainen lempeä hoivaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kahden promillen känni?
Baarit ja viinakset kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden promillen känni?
Mutta niillä pääsisi helposti raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden promillen känni?
Niin epätoivoinen en ole ja lapsi ansaitsee kunnon isän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden promillen känni?
Niin epätoivoinen en ole ja lapsi ansaitsee kunnon isän.
Valintojen maailma.