Haluaisin äidiksi mutta kaksi asiaa puuttuu..
Työ (=raha) ja mies. Ikää pian 33 vuotta joten luovutanko vai yritänkö vielä molempien suhteen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on liikaa maailman jokaisessa maassa. Et voi löytää paikkaa jossa tarvitaan lisää liikasikiämistä.
Mutta paljon on lapsia, jotka tarvitsisivat lempeän äidin. Adoptio voisi olla hyvä idea.
Totta kai luovutat ja mieluiten jäät sängyn pohjalle makaamaan. Kukaan ei ole löytänyt työtä eikä miestä vähän päälle kolmekymppisenä. Ei missään, koskaan, ikinä. Eikä myöskään saanut lapsia siinä iässä.
Yksi tuttu löysi elämänsä miehen vasta viisikymppisenä. Lapset jäi tietenkin tekemättä, mutta pitää miehen lapsia kuin ominaan.
Hankimrikas mies niin molemmat ongelmat ratkeavat kerralla. Helpoimmalla pääset kun laitat kunnon seksikkäät kuvat tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muuten kuin ap, mutta minulla on esteenä lisäksi se, että olen hyvin lihava. Olen kyllä jo saanut painoa putoamaan, mutta vielä on matkaa normipainoon. Ymmärrän hyvin, ettei kukaan tällaista halua, vaikka kaipuuni olla äiti on suuri. Uskon, että olisin hyvä äiti. Äidiksi tuleminen olisi ainakin suurin unelmani. Olen luonteeltani sellainen lempeä hoivaaja.
n32
Sitten vaan elämäntavat kuntoon, ruokavalio, tms kaikki uusiksi.
Itse olen 42 mies, ja ollut saman naisen kanssa 17 vuotiaasta, nainen täytti tuolloin 16.
Lapsia on 2.
Oltiin hoikkia, normaalipainoisia ja naitiin kuin kanit. Vieläkin tekee mieli. Vaimo ei oo enää niin aktiivinen.
Elämänpuitteet on kunnossa, mut kaipaisin sellaista 25 v. yrittäjähenkistä näistä. Voisin tehdä uuden sarjan naisen kanssa lapsia.
Lapsia voi Suomessa hyvin tehdä vaikka ei olisikaan rahaa. Katso vaikka maahänmuuttajien suurperheitä. Heillä usein 8-10 lasta eikä töistä tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on liikaa maailman jokaisessa maassa. Et voi löytää paikkaa jossa tarvitaan lisää liikasikiämistä.
Mutta paljon on lapsia, jotka tarvitsisivat lempeän äidin. Adoptio voisi olla hyvä idea.
Ärsyttävää kun adoptiota aina tarjotaan itsestään selvänä mahdollisuutena. Se ei sitä ole, varsinkin juuri ap:n ja itseni kaltaisten yksin elävien naisten kohdalla (pätee toki miehiinkin). Adoptiovanhemmiksi pyrkiviltä edellytetään usein tiettyä tulotasoa (ei siis riitä edes matalat ja säännölliset tulot, vaan pitää olla hyvätuloinen) ja aviopuoliso. Moni adoptiolapsia luovuttava maa vaatii myös vanhempien kuuluvan oikeaan uskontokuntaan. Lisäksi terveys syynätään. Mt-diagnoosit, esim masennus joskus menneisyydessä, voivat estää adoption, vaikka olisit nyt ja tulevaisuudessa ihan terve ja toimintakykyinen ihminen. Ajatelkaa miten hurjaa, kun diagnooseja heitellään niin kevyellä kädellä. Moni ei tule ajatelleeksi miten viattomalta tuntuva merkintä tietokannoissa voi vaikuttaa omaan elämään myöhemmin. Sitten taas itsekseen jos onnistuu hedelmöittymään, vaikka tuntemattoman baarihoidon kanssa, kaikilla on lupa tulla vanhemmiksi, vaikka ei olisi rahaa, terveyttä eikä elämänhallintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muuten kuin ap, mutta minulla on esteenä lisäksi se, että olen hyvin lihava. Olen kyllä jo saanut painoa putoamaan, mutta vielä on matkaa normipainoon. Ymmärrän hyvin, ettei kukaan tällaista halua, vaikka kaipuuni olla äiti on suuri. Uskon, että olisin hyvä äiti. Äidiksi tuleminen olisi ainakin suurin unelmani. Olen luonteeltani sellainen lempeä hoivaaja.
n32
Sitten vaan elämäntavat kuntoon, ruokavalio, tms kaikki uusiksi.
Itse olen 42 mies, ja ollut saman naisen kanssa 17 vuotiaasta, nainen täytti tuolloin 16.
Lapsia on 2.
Oltiin hoikkia, normaalipainoisia ja naitiin kuin kanit. Vieläkin tekee mieli. Vaimo ei oo enää niin aktiivinen.
Elämänpuitteet on kunnossa, mut kaipaisin sellaista 25 v. yrittäjähenkistä näistä. Voisin tehdä uuden sarjan naisen kanssa lapsia.
Oletko eroamassa vaimostasi voidaksesi olla sen yrittäjähenkisen kaksvitosen kanssa vai salaista sivuhoitoako etsit? Yrittäjähenkisellä tarkoitat halukkuutta yksinhuoltajuuteen?
Minulla puuttuu mies. Ihastukseni saa lapsen oman vaimonsa kanssa. Pitäisi löytää toinen ihastus ja rakastus, joka olisi molemminpuolista. Ajatukset vain pyörii tuossa tyypissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun adoptiota aina tarjotaan itsestään selvänä mahdollisuutena. Se ei sitä ole, varsinkin juuri ap:n ja itseni kaltaisten yksin elävien naisten kohdalla (pätee toki miehiinkin). Adoptiovanhemmiksi pyrkiviltä edellytetään usein tiettyä tulotasoa (ei siis riitä edes matalat ja säännölliset tulot, vaan pitää olla hyvätuloinen) ja aviopuoliso. Moni adoptiolapsia luovuttava maa vaatii myös vanhempien kuuluvan oikeaan uskontokuntaan. Lisäksi terveys syynätään. Mt-diagnoosit, esim masennus joskus menneisyydessä, voivat estää adoption, vaikka olisit nyt ja tulevaisuudessa ihan terve ja toimintakykyinen ihminen. Ajatelkaa miten hurjaa, kun diagnooseja heitellään niin kevyellä kädellä. Moni ei tule ajatelleeksi miten viattomalta tuntuva merkintä tietokannoissa voi vaikuttaa omaan elämään myöhemmin. Sitten taas itsekseen jos onnistuu hedelmöittymään, vaikka tuntemattoman baarihoidon kanssa, kaikilla on lupa tulla vanhemmiksi, vaikka ei olisi rahaa, terveyttä eikä elämänhallintaa.
Sitä rajoitetaan siellä missä pystytään. Jos myös liikalisääntymistä pystyttäisiin säännöstelemään, ei Suomessa olisi 300 000 ihmistä liikaa.
Ne adoptiolapset ovat jo siinneet, syntyneet ja olemassa. Heidän panttaamisensa surkeissa orpokodeissa ilman mahdollisuutta esim kunnon koulutukseen vain siksi, ettei potentiaalinen länsimainen adoptiovanhempi ole riittävän rikas, vaikka on silti aina rikkaampi kuin noiden lasten biologiset vanhemmat, ei paranna maailman liikakansoitusongelmaa. Mutta kurjuutta se jatkaa tehokkaasti. Sitten nuokin lapset kasvavat aikuisiksi ja luultavasti tekevät useamman lapsen, koska ei ole tietoa tai päästä ehkäisyn pariin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia voi Suomessa hyvin tehdä vaikka ei olisikaan rahaa. Katso vaikka maahänmuuttajien suurperheitä. Heillä usein 8-10 lasta eikä töistä tietoakaan.
Ei tarvitse katsoa edes mmuuttajien suurperheitä, riittää kun katsoo ystäväpiiriä. Yhdellä kantasuomalaisella kaverilla on pari lasta ja rahasta on aina tiukkaa. Kertomansa mukaan ei ole aina varaa ostaa lapsille kaikkea (vaatteita, synttärilahjoja) mitä haluaisi ja kaveri ei tupakoi eikä laita rahojaan kynsienlaittoon tai muuhun. Ei houkuta.