Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuolisin niin mätänisin varmaan puolivuotta asunnossani

Vierailija
23.10.2021 |

Onko netissä mitään palvelua missä voisi käydä kerran viikossa painamassa nappia, olen elossa?
Jos nappia ei kävisi painamassa niin muutaman päivän päästä joku soittaisi ja jos ei vastaisi niin lähettäisivät ruumisauton noutamaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, se löytyy kunnan sosiaalipalveluista. Soita heti maanantaina. 

Vierailija
2/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, se löytyy kunnan sosiaalipalveluista. Soita heti maanantaina. 

Älä kuseta, vakava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä helpompi olisi jos ei tarvisi nappia erikseen joka viikko painaa. Minä normaalitilanteessa käytän puhelinta jatkuvasti. Jos olisi, voisin raksia jossakin kohdan ”ilmoita paikkaan x jos en ole käyttänyt puhelinta aikaan y”.

Vierailija
4/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoittelin paperille tänään että mikä yhtiö tyhjentää roska-astian ja missä pankeissa on tilit.

Vierailija
5/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Vierailija
6/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs yksinäinen tuttuni on sopinut lähinaapurinsa kanssa että seuraavat toistensa verhojen avaamista. 

Vierailija
7/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet samanlaisessa tilanteessa olevat on perustaneet puhelinrinkejä. Soittavat toisilleen jopa kerran päivässä, mutta harvemminkin toki riittäisi.

Itse asun yksin vanhassa omakotitalossa ja usein mietin, kauanko kestäisi ennen kuin joku alkaisi ihmetellä miten mahdan voida. Omat lapset soittavat muutaman kerran kuukaudessa.

Vierailija
8/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona ei ole käynyt kukaan yli kahteen vuoteen, enkä ole kuullut kenestäkään tutustakaan mitään, tuskin kukaan edes tietää että olen edes elossa, mut onpahan sitä paljon puhuttua omaa aikaa.

Vierailija
9/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä helpompi olisi jos ei tarvisi nappia erikseen joka viikko painaa. Minä normaalitilanteessa käytän puhelinta jatkuvasti. Jos olisi, voisin raksia jossakin kohdan ”ilmoita paikkaan x jos en ole käyttänyt puhelinta aikaan y”.

Ei auttaisi minua. Minulla on puhelin, mutta minä "käytän" sitä pelkästään jos joutuisin tilaamaan ajan johonkin tms. En ole tarvinnut sitä kuitenkaan pitkään aikaan. Ainoa hetki jolloin sitä käytän on joka perjantai kun poistan Telian lähettämän mainosviestin, tai kun Telia lähettää muistutuksen että pitäisi ostaa taas lisää aikaa että palvelu pysyy voimassa.

En ole saanut muita viestejä vuoden 2011 jälkeen.

Joku sanoi että yksinäisyys tappaa.

Aika hitaasti. Ei sillä ettenkö olisi ajatellut köyttä useaan kertaan näinä vuosina.

Vierailija
10/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko vuokralla tai pankin asunnossa? Kyllä jossain vaiheessa häätömiehet tulevat, ennen sitä puolta vuotta

Vierailija
11/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt kuolinsiivouksen. Lahjoitin kaiken turhan, mutta käyttökelpoisen kierrätykseen. Elän minimaalisesti. Listasin kaikki tilit ja niiden koodit/ salasanat ylös. Lista ja testamentti on kassakaapissa. Sen koodin saa asianajajalta X, sekä kopion testamentista. Hänen yhteystiedot löytyvät pöytälaatikosta.

Minulla on säännöllisiä ajanvarauksia ja kontrolleja. Mikäli en ilmesty paikalle sovittuun aikaa, tai soita etukäteen muuttavani ajanvarauksia, he tietävät ottaa isännöitsijän toimistoon yhteyttä. 

Minut ehkä löydetään parissa viikossa, eikä tarvitse sentään puolta vuotta lojua kuolleena.

Vierailija
12/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puolen vuoden mätänemisaika omassa asunnossa on hyvin normaalia pk-seudulla ja varsinkin Helsingin kantakaupungissa. Ei pidä panikoitua.

Vierailija
13/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkien salasanoja ei kannata jättää, ne hoitaa manuaalisesti asiakirjojen perusteella.

Vierailija
14/14 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi! Jos minä kuolen tänne yksin niin syököhän kissa minut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi