mammat hoi! voitteko auttaa oon 14.v poika
Miten saisin ylipuhuttua mun isän ostamaan mulle nokia lumia 735 älypuhelimen?
Kommentit (13)
Hoidat koulus kasista ylöspäin ja teet kotitöitä pyytämättä!!!!
Kyllä ne huomataan, vaikkei aina kiitosta saa.
14 vuotiaan pojan äiti tuumailee näin ja lapsella oli ennen joulua lumia 820 ja joulun jälkeen uusi pöytäkone.
Kasia ja seiskaa todistuksessa ja kovasti teki kotitöitäkin. Mielellään rakennettiin kone ja ostettiin pelejä.
Next Generation
Seuraa sitä niin kauan että yllätät pettämästä äitiäsi/naisystäväänsä. Sitten vaan sanot että et kerro kenellekkään jos saat puhelimen.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:09"]Seuraa sitä niin kauan että yllätät pettämästä äitiäsi/naisystäväänsä. Sitten vaan sanot että et kerro kenellekkään jos saat puhelimen.
[/quote]
huikeeta
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:04"]Hoidat koulus kasista ylöspäin ja teet kotitöitä pyytämättä!!!!
Kyllä ne huomataan, vaikkei aina kiitosta saa.
14 vuotiaan pojan äiti tuumailee näin ja lapsella oli ennen joulua lumia 820 ja joulun jälkeen uusi pöytäkone.
Kasia ja seiskaa todistuksessa ja kovasti teki kotitöitäkin. Mielellään rakennettiin kone ja ostettiin pelejä.
Next Generation
[/quote]
Siis että ihan ite rakensitte sen koneen?
en ole kyseinen vastaaja, mutta itse tietokoneen kokoominen ei ole hankalaa. enkä ole edes insinööri
aivan 12, saapahan juuri sen minkä haluaa ja voi panostaa osiin jotka haluaa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:04"]Hoidat koulus kasista ylöspäin ja teet kotitöitä pyytämättä!!!! Kyllä ne huomataan, vaikkei aina kiitosta saa. 14 vuotiaan pojan äiti tuumailee näin ja lapsella oli ennen joulua lumia 820 ja joulun jälkeen uusi pöytäkone. Kasia ja seiskaa todistuksessa ja kovasti teki kotitöitäkin. Mielellään rakennettiin kone ja ostettiin pelejä. Next Generation [/quote] Siis että ihan ite rakensitte sen koneen?
[/quote]
Kyllä. Olleen silleen nörtteäjä kumpikin vanhempi. Piirejä myöten juotettiin, että jätkä saa ansaitsemansa koneen. Hemmetin kovan saikin. *kade*
Likalle rakennettiin nukkekoti, ei mitään lunbya tai elementtiä postista, vaan rakennettiin. < halus tylypahkan sai sinnepäin.
Lupaa maksaa puolet.