Nappaatko usein kaupan kassalla ollessasi siitä läheltä suklaapatukan? muun makeisen??
Kommentit (22)
Joskus. Miks niitä pitää olla siinä?
En koska ne on laitettu siihen juuri siitä syystä, että ne voi vielä siitä viimeiseksi napata mukaan. Pelkkää psykologiaa jolla yritetään saada lisämyyntiä
Syön vain xylitolpastilleja tai purkkaa. Ärsyttää, ettei niitä ole siinä kassan lähellä.
En ,sukla lihotaa. Olen läskeistäni pässyt eron kun kietänyt itseltäni kaikien missä sokeria ja syön ruokaa´,marjoja,vihaneksia .
Tuleehan niitä välillä otettua. Joka kolmas kerta varmaan.
Jossakin olen nähnyt pidettävän patonkeja ihan siinä kassahihnan edessä, kamalaa.
Purkkapussin otan välillä, kun se meinaa kauppalistasta usein unohtua.
Jos ois Jimiä, Royalia tai Da Capoa, mut yleensä ei ol mun lemppareita.
En koskaan kassalta. Joskus otan karkkihyllystä.
Ihan periaatteesta en nappaa. Minuun ei kauppojen tuotesijoittelu toimi! muahahahah!
En, mutta - kauempaa, jopa toisesta kaupasta -raakasuklaata, kiitos. Vältän valkoista sokeria.
En, ellei ole tarkoituskin ollut ostaa jotain suklaata (työmatkalla kaupassa käydessä saatan ostaa suklaapatukan sitä varten, että syön sen kotimatkalla ajaessani, pitää pirteänä).
Joku kirjoitti, että ärsyttää, ettei purukumia tai ksylitolipastilleja ole kassan vieressä - no yleensä siinä on kyllä nimenomaan noita, nykyään niitä suklaita on harvemmin.
Viimex oli Abban uusinta levyä, tottakai nappasin.
Onneksi ovat Lidlissä lakanneet laittamasta Rotan rykäisy-tikkarit kassalle :D
Mulla oli pakkomielle niihin ja en päässyt ohi ostamatta muutamaa.
Suklaasta ja lakusta en ole ikinä tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Syön vain xylitolpastilleja tai purkkaa. Ärsyttää, ettei niitä ole siinä kassan lähellä.
Niitähän on aina kassan lähellä??
en, sillä niissä on huono valikoima ja pahan makuiset makeiset. Aina yritän etsiä siitä xylitol-sisua, mutta ei vaan ole, ohjataan sille kilometrin pituiselle makeishyllylle hymyn kera ja vastaan hymyn kera, että en viitsi, ostan ne muualta sitten.
Laittaisivat ennemmin vaikka kaljaa siihen heräteosteltavaksi.
En ole koskaan napannut.