Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei juttele mulle

Vierailija
28.12.2014 |

Välillä on tosi tylsää ja Random.fi:sä kaikki vaan kysyy "tp?" Eli tyttö vai poika ja tietenkin 90% prosenttia siellä on poikia kuten minä. Ja kun vihdoinkin löytyy joku joka ei lähde heti niin sitten ei itse keksi puheenaihetta ja ne lähtee (koska oon toosi surkee keksiin puheenaihetta ja eihän nekään keksi), hitto =(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 16 =I

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo tuttujuttu, itelläni sama ongelma paitsi että oon 15 ja tyttö :/

Vierailija
4/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran et keksi puheenaiheita, et voi syyttää muita siitä että ne eivät juttele sinulle. Ongelma on ennemminkin se, että sinä et juttele muille. Tarkkana sen ongelmanmäärityksen kanssa. :D

Mut joo, jos et keksi mitään sanottavaa, kysy jotain sellaisesta aiheesta, mistä sinulla on kokemusta. Jos vaikka olet kova pelaamaan tietokoneella, kysy "mikä tietokonepeliä pelasit viimeksi". Ja jos keskustelukumppani siltikin lähtee meneen, älä ota sitä henkilökohtaisesti. Netissä oletusarvoisesti 90% ihmisistä käyttäytyy kuin mulkut, joten voit joutua kokeilemaan muutaman kerran ennenkuin kohtaat selväjärkisen jonka kanssa voi keskustella.

Vierailija
5/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtini olikin se, että kumpikaan ei sielä oikeasti puhu mitään ja painotin vaan että itse olen erityisen surkea keksimään aihetta ja jatkamaan sitä. =I Kaikki mistä puhetta vähän syntyy esim harrastukset ja lemmikit on niin kulutettu puhki jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän