Vauva herätti 3:30!!!
Ihan ilman mitään selkeää syytä. Kohta 8kk ja syö huonosti kiinteitä tosin.
Mahtava päivä siis edessä ja näytän tietenkin ihan persreiältä, ei ihme ettei miestä paljon paneminen kiinnosta tämmösen kanssa.
Kommentit (65)
Oivoi, itse makoilen miehen kanssa lämpimän peiton alla. Odottelen, että hän herää ja syömme yhdessä aamiaisen. Meikkaan ja laittaudun ennenkuin lähdemme yhtä matkaa töihin... ainiin, minulla ei ole lapsia! :)
Mut herätti auraustraktori. Kiva asua tällaisella parempien ihmisten alueella, kun tänne tullaan ensimmäisenä ja piha putsattu kunnolla, ei tapahtunut edellisessä paikassa. Olin saamassa uudestaan unenpäästä kiinni, kun alkoi lehdenjakajan kolistelu. Mulle ei edes tule lehteä, mutta nämä paremmat talot on arkkitehti suunnitellut niin, että on hienot käytävät sekä iso ala-aula ja noissahan kaikuu. Jospa pääsisi takaisin rahvaan puolelle. Tämä on vuokra-asunto yksityiseltä.
Miten hemmetissä vauvan saa syömään kiinteitä??
Ap
Minä heräilin koko yön muuten vaan. Joskus elokuussa nukkunut viimeks kokonaiset 6h. Mies tykkää silti ja panee. Lapsiakin löytyy.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 06:06"]Oivoi, itse makoilen miehen kanssa lämpimän peiton alla. Odottelen, että hän herää ja syömme yhdessä aamiaisen. Meikkaan ja laittaudun ennenkuin lähdemme yhtä matkaa töihin... ainiin, minulla ei ole lapsia! :)
[/quote]
Voi ei miten nolo olet. Muuten jopa kuulostais ihan mukavalta, mutta millainen vela notkuu av-palstalla tähän aikaan ja ilkkuu muille?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 06:39"]Minä heräilin koko yön muuten vaan. Joskus elokuussa nukkunut viimeks kokonaiset 6h. Mies tykkää silti ja panee. Lapsiakin löytyy.
[/quote] no paljon onnea vaan. Juuri eilen mies ajatteli ääneen että kuinkakohan vanhan näköinen musta tulee. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 06:06"]
Oivoi, itse makoilen miehen kanssa lämpimän peiton alla. Odottelen, että hän herää ja syömme yhdessä aamiaisen. Meikkaan ja laittaudun ennenkuin lähdemme yhtä matkaa töihin... ainiin, minulla ei ole lapsia! :)
[/quote]
Sulla on ongelma, jos pitää sieltä peiton alle päästä vauvapalstalle. Olet riippuvainen siitä, että kehuskelet äideille lapsettomuuttasi lapsipalstoilla. Tuon ajan voisi käyttää järkevämminkin. Itsekin tässä roikun ja tiedostan, että tämä on ongelma. Mullakaan ei ole pieniä lapsia, ja voisin tehdä vaikka mitä nyt, jotain järkevää, enkä tajua miksi en tee. Mutta niin alas sentään en vajoa, että sängyssä ollessani tänne tulisin, mulla on sentään aamukahvikuppi tuossa vieressä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 06:45"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 06:06"]
[/quote]
Sulla on ongelma, jos pitää sieltä peiton alle päästä vauvapalstalle. Olet riippuvainen siitä, että kehuskelet äideille lapsettomuuttasi lapsipalstoilla. Tuon ajan voisi käyttää järkevämminkin. Itsekin tässä roikun ja tiedostan, että tämä on ongelma. Mullakaan ei ole pieniä lapsia, ja voisin tehdä vaikka mitä nyt, jotain järkevää, enkä tajua miksi en tee. Mutta niin alas sentään en vajoa, että sängyssä ollessani tänne tulisin, mulla on sentään aamukahvikuppi tuossa vieressä.
[/quote]
Olet siis paremman luokan kansalainen, kun ET koodaile sänkysi pohjalta av:lla?
Wau! Voit taputtaa itseäsi selkään!
Tulen väsyneenä aggressiiviseksi. En ihmisiä kohtaan mutta muuten. Ja miestö aion todella hiilllostaa siitä etten kelpaa. Ap
Meilläkin vaiva heräs samoihin aikoihin...nyt havahduin siihen että on on istunu paskalla jo puoli tuntia. Vissiin nukahin pöntölle:D
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 06:31"]Miten hemmetissä vauvan saa syömään kiinteitä??
Ap
[/quote]
Ei väkisin millään. Mikä teillä on siinä se ongelma, osaatko kertoa? Imetätkö? Monta kertaa pvässä/yöllä? Imetätkö ennen vai jälkeen ruuan? Mitä ruokaa on kokeiltu, miten?
Eikä ne kiinteät ole välttämättä ratkaisu. Jos oma ulkonäkö on tärkein kaikesta, suosittelen ainakin vastaisuudessa jättämään lasten tein muille. On ok välittää ulkonäöstään, muttei ole tervettä miettiä kun VAUVA herää yöllä, että miten se vaikuttaa ulkonäköön.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 06:03"]
Ihan ilman mitään selkeää syytä. Kohta 8kk ja syö huonosti kiinteitä tosin. Mahtava päivä siis edessä ja näytän tietenkin ihan persreiältä, ei ihme ettei miestä paljon paneminen kiinnosta tämmösen kanssa.
[/quote]
Pääsitpä vähällä. Meillä 2v herätti ennen kahta, oksensi meidän sänkyyn, piti vaihtaa petivaatteet, lapsen unipussi pesuun, siitä seuraavat 2 tuntia huutoa ja potkimista ennenku uni, nukku tunnin ja uudet raivarit. Virkeänä töissä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:00"]Meilläkin vaiva heräs samoihin aikoihin...nyt havahduin siihen että on on istunu paskalla jo puoli tuntia. Vissiin nukahin pöntölle:D
[/quote]
Rumaa tuollainen nimittely... :(
Siinä on taas oikein esimerkillinen äiti, joka olisi voinut jättää lapset tekemättä, jos murheet ovat tuota tasoa.
Tai ehkä ne Porvoolaiset äidit ovat tuollaisia :)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:15"]
Siinä on taas oikein esimerkillinen äiti, joka olisi voinut jättää lapset tekemättä, jos murheet ovat tuota tasoa. Tai ehkä ne Porvoolaiset äidit ovat tuollaisia :)
[/quote]
Luultavasti on Helsingistä ku ei kykene tuon pidemmälle ajattelemaan.
Sellaisia ne vauvat nyt tuppaa olemaan. Omani 3kk herätteli pitkin yötä, hampaat tulossa ja refluksi niin ei meinaa tyyntyä millään. Mutta aikansa kutakin, ei se ikuisuuksiin valvota.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:00"]Meilläkin vaiva heräs samoihin aikoihin...nyt havahduin siihen että on on istunu paskalla jo puoli tuntia. Vissiin nukahin pöntölle:D
[/quote]
Rumaa tuollainen nimittely... :(
[/quote] mitä tässä on nimitelty??? Ite minä paskalla istuin!!!
Mä herätin vauvan klo 4 syömään, se ois tuhissu varmaan.läpi yön. Nyt luen avta sängyssä ja alan.taas imettämään. Eikä harmita, kun oon niin täydellisen rakastunut vauvaani. ( ja isäänsä, jonka mielestä olin kaunis jopa ponnistaessa :D
Kuinka vauva kehtasi!