Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tutustunut kivaan naiseen, mutta sen hengitys haisee jatkuvasti

Vierailija
28.12.2014 |

Kestän kyllä sen että hengitys haisee aamuisin, se on ymmärrettävää, mutta sen naisen hengitys haisee muulloinkin, melkein koko ajan. En tiedä miksi, tietääkseni se pesee hampaansa päivittäin jne. Tekee pahaa kun edes mietin sitä pistävää ja mätänevää hajua, ei tee mieli suudellakaan. En haluaisi kuitenkaan vaan tän takia tapailua lopettaa, mutta en tiedä mitä voin tehdä - en halua tai kehtaa ottaa asiaa suoraan puheeksi ainakaan vielä, koska ei olla kauaa tapailtu vielä. Ehdotuksia kenelläkään?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä esimiehelläni haisi myös henki aivan karmealle. Haistoin sen jo yli metrin päähän ja olin saada joka kerta oksennusrefleksin, kun mies puhui minulle suoraan. Se haju oli jotain sietämätöntä...Sääliksi kävi miehen tyttöystävä, joka vaikutti ihan siistiltä ja huolitellulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaamean lemun saa aikaseks myös esim. lankaamattomat hampaanvälit. Mulla on yks kaveri jonka suusta välillä pelmahti ihan hillittön löyhkä. No, huomasimpa sit kerran et omista hammasväleistä löyty sama lemu. Hyh hyh!! Kannattaa langata säännöllisesti, ettei jää joulukinkut mätänemään leukaperiin!

Vierailija
24/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kysehän voi olla juurikin propuista ja muusta moskasta suussa. Ei kannata mitään hienovaraisesti vihjata vaan sanoa suoraan. Tietenkin ystävällisesti. Tekstiviesti voi myös olla toimiva koska silloin kumpikaan ei joudu noloon tilanteeseen..

Vierailija
25/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tapailu. Hajuttomiakin naisia löytyy.

Vierailija
26/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että anteeksi ihan hirveästi, olen kamalan pahoillani mutta pakko kertoa tämmöinen asia että sun hengitys haisee. Että voisiko asialle tehdä jotain... 

Haisulihengitys johtuu yleensä tulehtuneista ikenistä, tai esim. nielurisoista jotka mätii. Asia pitäisi selvittää koska se ei ole normaalia.

Vierailija
27/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan vaan niin hän saa hoidettua asian kuntoon, ehkä nainen ei edes tiedosta, että hengityksensä haisee.

Vierailija
28/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin terveysongelma varmasti. Olisko närästys/refluksitauti tai just kitarisojen tulehdus. Ota asia esille, mut hienotunteisesti, esim. kysyt onko hänellä joskus närästystä tai sit kurkkukipua viimeaikoina... jos vastaa että on niin kerrot sitten hajusta.

Vierailija
29/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ketoosi, proteiinidieetti voi saada hengityksen haisemaan...

Vierailija
30/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeastaan voi tehdä muuta kuin ottaa asian puheeksi. Tai tietysti voit yrittää kokeilla jotain hienovaraisia keinoja, kuten tarjota purkkaa, mutta se ratkaisee ongelman vain hyvin hetkellisesti. Eli kannattaa puhua.

Vierailija
31/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja karies, joku hampaiden välissä piilossa oleva iso reikä joka ei särje vielä ja sitten ientulehdus päälle, niin avot.

Vierailija
32/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ottaa tuollainen puheeksi hienovaraisesti. Voit vaikka antaa joululahjaksi jälkikäteen yksityiselle hammaslääkärikäynnin & hampaiden puhdistuksen, niin asia alkaa korjaantua.

Vierailija
33/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parodontiitti. Teet naiselle vain palveluksen, kun kerrot hajuongelmasta, niin ehkä hän vielä ehtii pelastaa hampaansa-

Voisitko aloittaa keskustelun vaikka puhumalla itsestäsi, että kävit hammaslääkärissä ja siellä sinulle kerrottiin, mistä pahanhajuinen hengitys voi johtua tms.?

Vierailija
34/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sille suuvettä lahjaksi xDXDXD

Vierailija
35/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs hienotunteisuuden huippu: osta sitä SB12-ainetta ja keuhkoa siitä naiselle tyyliin "ostin tällaista, tulee ihan mahdottoman raikas hengitys, kokeilepa tästä minun pullosta, osta ihmeessä sinäkin, olen suositellut tätä kaikille" jne.

Vierailija
36/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suussa lävitys? pollttaa ? juokahvia?

Vierailija
37/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä edes mikään tulehdus vaan ihan ruokavalio. Paljon protskua syövät VH-ruokavalion noudattajajien henki haisee myös usein ketoosin vuoksi... Voi myös haista jos on jatkuvaa ummetusta jne jne

Vierailija
38/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:54"]Lopeta tapailu. Hajuttomiakin naisia löytyy.
[/quote]Itsellä sama tilanne mutta ei ylä vaan se alakerta.voi elämä mikä pölläys käy kun pitäisi aloittaa lähitaistelu muutoin siisti fiksu ja nätti nuori nainen..mikä on se oikea tapa kertoa huomauttaa asiasta..en voi sanoa että"voitko tehdä jotain tolle kun se käryää" ja lisäksi hän rakastaa suuseksiä (tapasimme viikko sitten)

Vierailija
39/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö näitä ruokia?

kananmunat, juusto, kala, kaali, valkosipuli. Noista ruuista saa hengityksen löyhkäämään!

ps. minun exäni ei haissut muuten mutta alapää haisi

Vierailija
40/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:24"]

suussa lävitys? pollttaa ? juokahvia?

[/quote]
Ei lävistyksiä, ei polta, kahvia juo.

Saattaa hyvinkin olla että syynä on jokin terveysongelma ja olette oikeassa, olis varmasti fiksuinta puhua asiasta. Mutta onko mahdollista/todennäköistä että nainen loukkaantuu ja suuttuu (vaikka asian hienotunteisesti esittäisikin) ja jopa lopettaa tapailun sen vuoksi? Kokemuksieni mukaan naiset ovat toisinaan hyvinkin herkkänahkaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi