Mistä tietää että mies oikeasti välittää?
Kommentit (15)
Voi kun tietäis. En ole sellaisen miehen kanssa vielä ollut vaikka olen seurustellutkin pari kertaa. Sen voin ainakin sanoa että kyllä sen sydämessään tietää kun EI välitä!
Luultavasti ei mistään. Ja jos jostain kautta saisitkin tietää, niin se ei välttämättä päde enää huomenna.
Tänä aamuna heräsin siihen, että mies piirteli sormellaan huulteni kaarta ja silitteli hiuksiani. Oli kattanut aamiaisen valmiiksi.
Miehenä sanoisin, että teoista enemmän. Riippuu tietenkin tapauksesta, mutta helpompi puhua tyhjää, kuin todella tehdä jotain välittämänsä naisen eteen.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:22"]
Tänä aamuna heräsin siihen, että mies piirteli sormellaan huulteni kaarta ja silitteli hiuksiani. Oli kattanut aamiaisen valmiiksi.
[/quote]
Ja se oli tehnyt tota ku sä nukuitki??? Kunnon perverssi! YÖK!
Katseesta. Sen huomaa, kun toinen katsoo rakastavalla katseella. Sitä on todella vaikea feikata.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:24"]
Katseesta. Sen huomaa, kun toinen katsoo rakastavalla katseella. Sitä on todella vaikea feikata.
[/quote]
Katseesta ja teoista. Rakastunut yleensä tekee asioita, jotka tietää ilahduttavan toista. Lisäksi hän kuuntelee sinua ja viettää aikaa kanssasi, muutenkin kuin pakosta.
Laittaa minulle kylpyveden valmiiksi. Tekee ruokaa, kattaa pöydän ja sytyttää kynttilät. Paistaa erikseen maustamattomat lihat koiralleni. Hakee minulle apteekista ummetuslääkettä. Kaikki ihan pyytämättä ja tämän viikon aikana.
Vanha keskustelu, mutta nostan. Olen 1,5 seurustelun, 0,5v yhdessä asumisen jälkeen tilanteessa jossa en todellakaan tiedä välittääkö tai rakastaako mies aidosti. Toisaalta hän tekee joitakin asioita jotka kertovat rakkaudesta, mutta toisaalta paljon enemmän jää tekemättä... ja joustan omista tarpeistani jatkuvasti, koska en halua kuormittaa miestä jolla on juuri nyt työelämän ja terveyden kanssa ongelmia.
Mutta jos edes joudun miettimään tätä, niin jotain on varmaan vialla...
Miten muilla, miten tiedät että miehesi välittää ja rakastaa tai sitten ei?
Teoista ja siitä että mies on kiinnostunut sinun asioistasi, tunteistasi ja mielipiteistäsi.
Mies, joka välittää, haluaa auttaa ja haluaa tehdä asioita, jotka ilahduttaa. Tekee niinkuin sanoo ja pitää lupauksensa. Mitä isompia asioita mies on valmis tekemään, sitä enemmän välittää.
Jos kerrot miehelle tunteistasi, hän yrittää ymmärtää, lohduttaa ja parantaa oloasi. Huom. mies ei välttämättä uskalla tai hoksaa kysyä.
Mies on kiinnostunut siitä, mitä elämässäsi tapahtuu ja mitä ajattelet eri asioista. Kyselee tarkentavia kysymyksiä ja muistaa mitä olet hänelle kertonut.
M38
10: Itse istuisin alas miehen kanssa ja kysyisin suoraan. Sanoisin etten halua painostaa mutta että en ole varma hänen tunteistaan ja että on häneltä väärin pysyä kanssani jos tunteet ovat ihan eri tasolla kuin omani. Riippuen vastauksesta, lähtisin menemään tai kertoisin tarpeistani ja mitkä niistä ovat oikeasti ns. elintärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Teoista ja siitä että mies on kiinnostunut sinun asioistasi, tunteistasi ja mielipiteistäsi.
Mies, joka välittää, haluaa auttaa ja haluaa tehdä asioita, jotka ilahduttaa. Tekee niinkuin sanoo ja pitää lupauksensa. Mitä isompia asioita mies on valmis tekemään, sitä enemmän välittää.
Jos kerrot miehelle tunteistasi, hän yrittää ymmärtää, lohduttaa ja parantaa oloasi. Huom. mies ei välttämättä uskalla tai hoksaa kysyä.
Mies on kiinnostunut siitä, mitä elämässäsi tapahtuu ja mitä ajattelet eri asioista. Kyselee tarkentavia kysymyksiä ja muistaa mitä olet hänelle kertonut.
M38
Onpa hyvä vastaus! Näinhän se on.
Mistä mies tietää että itse välität?
Kaipaat varmaan jotain "kuun hakemista taivaalta" mutta jos mietin aineettomia juttuja niin ainakin siitä, että ei puristele pelkästään persettä ja tissejä, vaan esim. silittelee hiuksia ja suukottaa otsalle.