Olen tutustunut kivaan naiseen, mutta sen hengitys haisee jatkuvasti
Kestän kyllä sen että hengitys haisee aamuisin, se on ymmärrettävää, mutta sen naisen hengitys haisee muulloinkin, melkein koko ajan. En tiedä miksi, tietääkseni se pesee hampaansa päivittäin jne. Tekee pahaa kun edes mietin sitä pistävää ja mätänevää hajua, ei tee mieli suudellakaan. En haluaisi kuitenkaan vaan tän takia tapailua lopettaa, mutta en tiedä mitä voin tehdä - en halua tai kehtaa ottaa asiaa suoraan puheeksi ainakaan vielä, koska ei olla kauaa tapailtu vielä. Ehdotuksia kenelläkään?
Kommentit (53)
Se pitää vaan sanoa. Itsekin sanoin suoraan tapailemalleni miehe hengityksestä. Haju ei ollut karmea mutta vähän epämiellyttävä. Kysyin oliko syönyt jotain mausteista ruokaa. Kysypä samalla lainilla naiseltakin. Sun olisi pitänyt kyllä heti alussa jo sanoa mutta jos et halua että kaatuu tähän niin pakko vaan rohkaistua. Voit myös esittää samalla huolesi naisen ientulehduksista tjn.
Se pitää vaan sanoa. Itsekin sanoin suoraan tapailemalleni miehe hengityksestä. Haju ei ollut karmea mutta vähän epämiellyttävä. Kysyin oliko syönyt jotain mausteista ruokaa. Kysypä samalla lainilla naiseltakin. Sun olisi pitänyt kyllä heti alussa jo sanoa mutta jos et halua että kaatuu tähän niin pakko vaan rohkaistua. Voit myös esittää samalla huolesi naisen ientulehduksista tjn.
Jätä se ämmä. Varmaan masentunut tai jotain. Hoitakoon ensin itsensä kuntoon ettei pilaa toisten elämää.
Itsekin varmasti haluaisit tietää jos hengityksesi haisisi? Jos hienovaraisesta huomautuksesta loukkaantuu niin oma ongelma :)
Eli jos nainen sanoo että ei en ole syönyt mitään, sitten sano että haju on kyllä aika voimakas, voisko sulla olla ientulehdus tai jotain. Eihän sun tarvitse välttämättä kertoa että haisi jo päivästä 1 alkaen..
Osta sille lahjaks hammaslankaa ja suuvettä!
peitteet kielessä saa suun haisemaan myös. Mulla tulee sitä helposti myös hampaanväleihin ja kaikkialle..:/ sen poistamiseen on jotain krapoja mutta mä raavin ihan kynsillä. Ihan puhtaaksi suuta on vaikea saada, aina sitä on jossain. Pesen hampaani ja lankaan välit, kyse ei ole siitä. Ei ole mitään tulehdusta tai reikiä, ne on tarkastettu. Mun henki on haissu aina. Kun hoksasin nuo peitteet, on se jonkin verran auttanut kun ne poistaa. Mutta tulee heti syönnin jälkeen uudet, erityisesti maitotuotteista!
Syö itse kurkkupastilleja ja tarjoa samalla naiselle. Sitten mainitset jotain "Näistä jää hyvä maku suuhun" tai jtn muuta diipadaapaa.. Sitten pidät niitä pastilleja aina mukana ja syöt joka otteessa. Nainenkin alkaa panostaa suuhunsa enemmän kun miettii että sulla on raikas hengitys.
Jos nyt et halua ottaa asiaa naisen kanssa puheeksi muuten.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:28"]
Osta lahjaksi purkkaa, suuvettä ja hammasharja sekä -tahnaa. Nainen tajuaa varmaan siitäkin että hengitys haisee. Sun ei tarvitse puhua suoraan asiasta mutta silti se hoituu, eli ehdottomasti teet näin.
[/quote]
Mä loukkaantuisin tästä paljon enemmän kuin että toinen sanoisi suoraan.
Ei kannata vihjailla! Sanokaa suoraan. Vihjailut ei välttämättä toimi ja jos toimii niin niistä jää vaan epäuskoinen ja paha mieli. Miksei muka voi sanoa vaikka ennen suudelmaa että hei ootko muuten syönyt jotain voimakashajuista ruokaa äsken!?
Mulla on yksi työkaveri, nainen, joka on jo vuosikausia haissut tosi pahalle. Siis hengitys haisee. Hän on sinkku ja hänellä ei taida olla niin hyvää ystävää, joka voisi sanoa tuosta hajusta. Haju on ihan kamala. Minä kierrän hänet kaukaa koska vatsa pyörähtää muuten... On joskus tullut mieleen että karkoittaa tuolla hajullaan kaikki miehet lähettyviltään. Luulen että hän ei itse tajua sitä koska en ole havainnut hänen käyttävän suuvesiä tai vastaavia.
Lääkkeetkin voivat aiheuttaa hajua ja suun liiallinen kuivuminen.
2