Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia?

Vierailija
27.12.2014 |

...suunnitella, mitä (mättö)ruokaa syö, kunhan jää yksin kotiin? Olen jo suunnitellut tarkkaan mm. sen, mitä eri sipsejä syön. Odotan, että jään yksin uutenavuonna ja salaa toivon, ettei olisi mitään bileitä yms. Tuntuu jotenkin väärältä :(
Ja juu, on ollut syömishäiriö puolet elämästä, mutta olen jo parantunut, kai??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä suunnittele valmiiksi syömisiäni. Jos mieli tekee haen kaupasta olinpa yksin tai en...

Vierailija
2/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanoisin että ei oo normaalia. Mulla vaikea-asteinen sh, tällä hetkellä hallinnassa. Kyllähän te syömishäiriöiset tiiätte ettei siitä koskaan täysin parane, kannattaa huolestua mieluummin liian ajoissa kuin liian myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samaa ja olen syömishäiriöinen...

Vierailija
4/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin taitaa vaan pahentua tämä. Lopetin juomisen ja tupakan, joten syön. Addiktio siis siirtynyt toiseen paikkaan. On ollut aina hankalaa tämän syömisen kanssa. Koitan syödä terveellisesti kunnes repsahdan.

Mutta teen siis samaa, usein minun on saatava vielä kaikkea, eli sekä suolaista että makeaa, ja päälle vielä salmiakkia. Ja herkkupäiviä ei ole mitään yksi viikossa, enemmänkin 4 viikossa. En todella tiedä voisinko olla kuukautta syömättä herkkuja.

Vielä olen normipainossa, vielä... En tiedä jaksanko taistella tätä vastaan enää kauan. Olen laihtunut viime vuosina (stressin ym seurauksena) n. 10kg ja se oli hyvä, joskin ehkä vähän liian alhainen paino, mutta niistä kiloista 8 on tullut takaisin. Tuona aikana liikuin enemmän ja liikunta oli iso osa elämääni. Se on jäänyt vähemmälle, ja täytän vuorostaan syömisellä tyhjää, melko säälittävää elämääni. Se tuo lohtua. Miten tästä pääsee eroon?

Vierailija
5/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin suunnittelen missä pikaruokapaikassa käyn tai mitä mättää ostan kaupasta kun olen yksin kotona lasten ollessa isänsä kanssa jossain. Olen entinen syömishäiriöinen.

Vierailija
6/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Minäkin teen tuota, ja minulla ei ole ollut koskaan syömishäiriötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi