Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoin raskausaikana eikä pojassani ole mitään vikaa

Vierailija
27.12.2014 |

Poika on nyt 12-vuotias. Hän on kympin oppilas, musikaalisesti lahjakas, ei mitään piirteitä "vammaisuudesta" ulkonäöllisesti (moni on sanonut söpöksi/komeaksi) tai kehityksellisesti, sosiaalisesti lahjakas ja muutenkin mitä mukavin poika :) On ahkera, avulias ja ystävällinen. Itse siis poltin raskausaikana. Monet sanovat, että tupakoivien äitien lapset ovat "heikompia" kaikessa. Meillä asia ei todellakaan ole niin, poikamme pärjää kaikessa paremmin kuin esimerkiksi veljeni tyttö, jonka äiti ei ole ikinä polttanut. Että silleen.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:17"]Mukavaa kuulla, ettei pojassa ole vikaa. SINUSSA sen sijaan on vikaa, kun poltat raskausaikana. Se on sikiön kiduttamista. Myrkyttämistä.
[/quote]

Jos poikani olisi muka "kitunut" kohdussani, niin ei kyllä muista mitään. Ap

Vierailija
22/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutijankutijankuntaa, ap jaksaa jankuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahahahaha, tosi jännää kirjoittaa kaksi aloitusta ja muuttaa muutama juttu ja sitten katsoa miten ihmiset reagoivat. Oletko tyytyväinen saamiisi vastauksiin? 

Vierailija
24/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin puolustaminen mahtuu typerimpien asioiden top50:n. Raskauaikaisen tupakoinnin puolustaminen top5:n

Vierailija
25/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no entä käytitkö sinä/miehesi (pojan isä) päihteitä?

Vierailija
26/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tupakoivan äidin lapsilla alkoi teini-iän kynnyksellä ilmetä yhdellä käytöshäiriöitä ja oppimisvaikeuksia joista diagnoosi lievä kehitysvammaisuus. Toisella luustossa ja hampaistossa ongelmia. Mutta eihän niille enää mitään voi. Ehkä lapset aikuistuttuaan vihaavat äitiään.. on se sitten mukavaa ottaa vastaan.

Vierailija
27/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:22"]no entä käytitkö sinä/miehesi (pojan isä) päihteitä?
[/quote]

Tupakka on päihde. Mutta tarkoitatko huumeita? Minä en käyttänyt, mutta en edelleenkään ymmärrä miten tämä koskee miestäni? Ja poistun nyt linjoilta. Ap

Vierailija
28/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:22"]Hahahahahahahaha, tosi jännää kirjoittaa kaksi aloitusta ja muuttaa muutama juttu ja sitten katsoa miten ihmiset reagoivat. Oletko tyytyväinen saamiisi vastauksiin? 
[/quote]

ei tämä ap kirjoittanut sitä toista aloitusta, vitun tyhmä!

Vierailija
29/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä vittua? Eli koska sun pojalla ei vielä ole mitään, se tarkoittaa ettei kenelläkään muulla? Ota se pää perseestä pois. Toivoisin sulle MAHDOLLISIMMAN lyhyttä loppuelämää.

Vierailija
30/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ne ongelmat ilmenevätkin siinä vaiheessa kun poikasi on perustamassa omaa perhettä. Heikkolaatuiata spermaa tuottaa hän! Voi olla että hänen sukuaolunsa eivät ole lusääntymiskykyisiä. tulepa sitten kehumaan kyinka tupakoinnillasi aiheutit lapsesi lapsettomuuden

Vierailija
31/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"]Niin. Ne ongelmat ilmenevätkin siinä vaiheessa kun poikasi on perustamassa omaa perhettä. Heikkolaatuiata spermaa tuottaa hän! Voi olla että hänen sukuaolunsa eivät ole lusääntymiskykyisiä. tulepa sitten kehumaan kyinka tupakoinnillasi aiheutit lapsesi lapsettomuuden
[/quote]

Poikani tuottaa hyvin runsaasti spermaa. Hän on myös seksuaalisesti aktiivinen ja runkkaa joka päivä.

Ap

Vierailija
32/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo aika suurella todennäköisyydellä...

Mutta. Jos odottava äiti tupakoi raskausaikana, on suuremmat mahdollisuudet aiheuttaa lapselleen terveysongelmia jossain vaiheessa. Joo nyt ei oo lapsessa mitään vikaa, ja kaikki toisaalta kuolee ihan varmasti joskus, niin paskaaks tässä. Mutta siinä välissä oleva aika perinteisesti koitetaan pysyä enemmän terveinä kuin sairaina.

ja jos odotusaikana poltat, lisäät terveysongelmien riskiä. Ei ole mustavalkoista, joskus joku syntyy terveenä, mutta polttamalla niitä mustia pekkoja on pakassa enemmän.

Mutta hei, nyt kun olet aloittanut näiden myyttien murtamisen, niin lopetapa turvavyön käyttö autossa näin 2015 kunniaksi. Aloita myös joku somekampanja aiheesta "ajoin kerran kännissä enkä tappanut ketään, miten niin kiellettyä?", kun sun perusteet on tässä polttamisasiassakin noin vahvat niin luulen että saat tykkäyksiä ja julkisuutta.

Vierailija
33/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"]Niin. Ne ongelmat ilmenevätkin siinä vaiheessa kun poikasi on perustamassa omaa perhettä. Heikkolaatuiata spermaa tuottaa hän! Voi olla että hänen sukuaolunsa eivät ole lusääntymiskykyisiä. tulepa sitten kehumaan kyinka tupakoinnillasi aiheutit lapsesi lapsettomuuden
[/quote]

Poikani tuottaa hyvin runsaasti spermaa. Hän on myös seksuaalisesti aktiivinen ja runkkaa joka päivä.

Ap
[/quote]

Tässä taas oikea Ap, ei ole minun kirjoittaminen. Nyt pitäisi häipyä varmaan kunnolla, akkua on vaan 2% :D Mutta, jos tänne tulee vielä viestejä "ap" -nimimerkillä, se en ole minä. Ap

Vierailija
34/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"]Niin. Ne ongelmat ilmenevätkin siinä vaiheessa kun poikasi on perustamassa omaa perhettä. Heikkolaatuiata spermaa tuottaa hän! Voi olla että hänen sukuaolunsa eivät ole lusääntymiskykyisiä. tulepa sitten kehumaan kyinka tupakoinnillasi aiheutit lapsesi lapsettomuuden
[/quote]

Ap
[/quote]

Tässä taas oikea Ap, ei ole minun kirjoittaminen. Nyt pitäisi häipyä varmaan kunnolla, akkua on vaan 2% :D Mutta, jos tänne tulee vielä viestejä "ap" -nimimerkillä, se en ole minä. Ap
[/quote]

Vitun provoilija!

Vierailija
35/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin poltin odotusaikana. Ensin meni pitkään, etten tiennyt olevani raskaana (kävin gynellä, joka kumosi epäilyni, testiä ei tehty) , sitten yritin lopettaa, mutta huonolla menestyksellä. Toisen raskauden alkaessa olin jo lopettanut. Ensimmäinen raskaus käynnistyi etuajassa, joka siis yleistä polttavilla, lapsi oli pienikokoinen. Hän kehittyi nopeasti, eikä ollut itkuinen lapsi. Vilkas kylläkin. Koulumenestys on ollut heikko ja päihteet ja kannabis tuli kuvioihin lukioikäisenä. Pää ei kestänyt stressiä ja kannabis yhdistettynä stressiin laukaisi psykoosin. Lapsella, joka joutui kärsimään tupakan poltostani on ollut oppimisvaikeuksia, levottomuutta ja päihdehakuisuutta, kolmella muulla lapsellamme, jotka ovat syntyneet sen jälkeen kun lopetin polttamisen, ei ole vastaavaa.

Vierailija
36/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helv*tin tyhmiä tälläset ihmiset on?! "Olen liian heikko. En pystyny lopettamaan" Sittenkun lapsi on syntynyt maailmaan niin menetkö hönkimään vastasyntyneen naamalle tupakan savua?
Pistää vihaksi tälläiset "äidit"

Vierailija
37/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että osa tulevista äideistä näkee edelleen oikeudekseen sikiön rääkkäämisen tupakoimalla raskausaikana.

Vielä mielenkiintoisempaa, että kyseiset naiset puolustelevat kammottavaa tekoaan ylpeilemällä lapsensa ominaisuuksista.

Tällä hetkellä.

Toivon, ettei lapsesi sairastu myöhemmin täysin vastuuttoman toimintasi vuoksi.

Vierailija
38/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap nuolaise ennenkuin tipahtaa. Jos lapsellasi ei ole vielä 12 v ikään menessä todettu mitään tupakasta aiheutuvia vahinkoja, ei se tarkoita vielä yhtään mitän. Yleensä vauriot näkyy myöhemmin. Lapsestasi saattaa tulla esimerkiksi hedelmätön tai saattaa jäädä lyhyemmäksi tai hintelämmäksi kuin mitä olisi ilman sinun tupakointiasi. Olet urpo!

Vierailija
39/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen myös tupakoinut odotusaikana. lapsi 1. sairastaa astmaa, muuten terve, kaiken oppinut aikataulussa ei häiriöitä tms:), lapsi 2. terve ei mitään infektioita tms. Eli en kärsi omantunnon tuskista. Poltin silloin ja sillä selvä, vähensin huomattavasti odotusaikana tupakointia mutta en pystynyt lopettamaan. Aivan urpoja huuteluita täällä kyllä on, ei sille mitään voi. Nämäki huutelijat on usein niitä salakessuttelijoita, jotka eivät muka muista koskaan polttaneensa:)

Vierailija
40/76 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen myös tupakoinut odotusaikana. lapsi 1. sairastaa astmaa, muuten terve, kaiken oppinut aikataulussa ei häiriöitä tms:), lapsi 2. terve ei mitään infektioita tms. Eli en kärsi omantunnon tuskista. Poltin silloin ja sillä selvä, vähensin huomattavasti odotusaikana tupakointia mutta en pystynyt lopettamaan. Aivan urpoja huuteluita täällä kyllä on, ei sille mitään voi. Nämäki huutelijat on usein niitä salakessuttelijoita, jotka eivät muka muista koskaan polttaneensa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme