Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa väleissä olet veljesi vaimon kanssa?

Vierailija
27.12.2014 |

siinäpä se :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit on hyvät. Pitkät.

Vierailija
2/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä väleissä, on mielestäni ihana ihminen :) Emme ole ylimpiä ystäviä emmekä vietä vapaa-aikaa suuremmin keskenämme, mutta FB-viestittelemme silloin tällöin. Asumme eri kaupungeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle kuin sisko

Vierailija
4/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on paras ystäväni, toisen kanssa en ole missään tekemisissä.

Vierailija
5/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hänestä mutta olen aina kohtelias. Kemiat ei vaan kohtaa mutta hyvä hän on veljelleni.

Vierailija
6/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään vaan jouluna ja juhannuksena. Välit varmaan siksi neutraalit. Yhtään enempää en ko. naista jaksaisikaan katsella.

Vierailija
7/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmissa väleissä kuin veljeni kanssa. Veljeni kun on jotenkin huonosti lähestyttävä, vaimonsa taas on aivan huippu.

Vierailija
8/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalit välit. Olemme tekemisissä muutaman kerran vuodessa. Ei vahvaa mielipidettä suuntaan eikä toiseen. En kaipaa sen läheisempiä suhteita.

Vierailija
9/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljen (ex) vaimo on ainoita ihmisiä jolle voin puhua IHAN MITÄ VAAN! ihan ihminen!

Vierailija
10/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hän oli minulle kuin sisko. Nyttemmin suhtaudun hieman nuivemmin koska on mm pettänyt veljeäni.

Vierailija
11/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaa minua. Olen (olen kuullut mutkan kautta) hänen mielestään liian 'sovinnainen'¨. vanhanaikainen ja tylsä ihminen. Keittiöpsykologina ounastan oikean syyn, pitkä tarina. Huolettaa vaan se, jos veljelleni sattuu jotain ikävää ei taatusti ilmoita mulle mitään. Veljeeni siis on hyvät ja läheiset välit, siksi joskus tuo pelottaa.

Vierailija
12/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne häntä, vain ehkä kerran tavannut? Eikä tainnut tulla sanaakaan vaihdettua.

Vierailija
13/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä. On aika samanlainen luonne kuin mulla. Ja muutenkin ollaan aika samanlaisia ulkonäköä myöten.

Vierailija
14/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa hyvät, kahden muun kanssa neutraalit.

Vierailija
15/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei ole, mutta ex-miehen toisen siskon kanssa ollaan edelleen todella läheisiä ystäviä. Toisen siskon kanssa oli etäiset ja väkinäiset välit jo silloin kun ei oltu vielä erottu. Nykyisen miehen siskon kanssa on ihan hyvät välit ja joskus soitellaankin ja perheenä tavataan ja vietetään yhteisiä iltoja, mutta ei ole muodostunut varsinaista läheistä ystävyyssuhdetta, niinkuin exän toisen siskon kanssa.

Vierailija
16/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin läheiset, mutta ihan hyvät. Pidän kälystäni ja arvostan häntä. En keksi pahaa sanottavaa.

Vierailija
17/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtä läheiset kuin siskojen miesten kanssa, mutta hyvät! Ihania kummankin veljen vaimokkeet :) Onneksi näin!

Vierailija
18/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kuin hullu puurosta.

Vierailija
19/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaiset. On todella ailahtelevainen persoona, koskaan ei voi tietää millä tuulella on. Olen ottanut etäisyyttä vaimoon välttääkseni turhat kismat.

Vierailija
20/25 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonot. Kyseessä on rahanahne, epäluotettava, vittumainen ja ylimielinen lutka. Oikea noita. Painuisipa hän helvettiin suvustamme.