Seiska: Sanna Marinin BILEREMMI koostuu useista julkkiksista – viihtyvät usein jatkoilla pääministerin virka-asunnolla Kesärannassa
Kommentit (75)
Marketin kassat ei pääse niihin piireihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kuinka persusedistä on tällä palstalla tullut tuohtuneita kukkahattuja!
Mä oon se persusetä
N28
Remmin jatkoksi, Sanna tykkää nuorista miehistä, se on tälle kansalle tehty harvinaisen selväksi.
Oi, jospa oisin saanut olla mukana.👍
Vit.u kuinka nolo tyyppi on tuo PM, viipottaa joidenkin c-sarjan "julkkisten" kanssa, myötähäpeää tunnen lähinnä roolin kautta ! Silllä on selvästi jäänyt jokin kasvusta väliin kun elää uudestaan kuin 14 vuotias. Kv. politiikkaa olen opiskellut, mutta en muista länsimaisesta politiikan historiasta yhtä säälittävää/naurettavaa tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Paneeko ne siellä?
Ei tietenkään. Parikymppiset kollit ja keski-ikäiset naiset bilettävät aamuun asti yhdessä ryyppäämällä ja keskustelemalla syvällisesti. Saunassa käydään erikseen miesten ja naisten vuoroilla, vaikka yhteisissä saunatiloissa ollaankin.
Keskustelu onkin juuri se, mikä nuoria miehiä erityisesti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Esko Aholla oli sököremmi Kesärannassa. Mitä eroa?
Mutta eikö sen pitänyt mennä niin, että on asioita joita ennen pidettiin hyväksyttävinä, mutta jotka nykyään ovat loukkaavia? Vai koskeeko tämä vain Afrikan tähden pelaamista?
Pääministerin juhliminen ei mua haittaa, mutta miksi hän postaa instastooreja joiden perusteella hän on henkisesti taantunut teinipissiksen tasolle? Jotain tyyliä siihen bilettämiseen, kiitos.
Vaikka asiaa on puitu aamusta iltaan ja tullaan puimaan edelleen kun arki koittaa, tämä on niin iso juttu kaiken päälle että ei voi ohittaa kepeästi. Toimittajan kanssa hyvin samoilla linjoilla:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eeva-lehtimaen-kommentti-paaministe…
Vierailija kirjoitti:
Millainenhan haloo Suomen mediassa nousisi jos Puuttini tai Baideni pyörisi kännissä kylillä ja veisi randomeita jatkoille virka-asuntoihinsa.
Eikö kuulostakin absurdilta. Kaikki sanoisivat, että ovat seonneet lopullisesti.
Sanna Marin on ihan vastaavan tasoinen henkilö Suomessa.
Vaikka hän on nainen ja suht ok-näköinen, hänellä on kuitenkin vastuu meidän elämästämme.
Mistäs sinä puuttinien sun muitten bileistä mitään tiedät häh-samalla lailla rellestävät kuin sinä ja sun kaverisi,pikkasen paremmissa puitteissa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hauskaa miten sama ajojahti toimii hallituksesa kuin BB:ssä? Vapautunut ja seksiä harrastava nainen jahdataan ensimmäisenä ulos pelistä. Miehet ovat kyllä saaneet porsastella urallaan miten haluavat. Kuten BB:ssäkin; Panijamies jää taloon ja pantu heitetään pihalle.
Nyt ei olla BB talossa.
Toivottavasti
No samaa on meno ministerillä ja häntä liehittelevillä turhuuksilla.
Miksei tynkkynen twe tästä showta
Joo, jos oot gay ja saat pokattua Nurmisen.