Mieheni on avaruuslentäjä. Kysymyksiä?
Kommentit (133)
Miksi aloitat tällaisen provon, kun vastauksistasi näkee, ettet ole todellakaan perillä asioiden käsitteistä ja nykyhetkellisestä tilanteesta aiheeseen liittyen? Ihan näin niinkuin mielenkiinnosta kysyn?
Nimim. Aiheesta oikeasti jotain tietävä
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:36"]
Mites on mahollista, että miehesi käy avaruudessa, kun jenkkilä ei tee miehitettyjä lentoja avaruuteen? Ja ap, pakko kysyä...kun miehesi on tullut noilta muutaman kk:n komennoilta kotiin, niin onko kävelly ihan normaalisti?
[/quote]
OT: et taida olla kovin hyvin perillä asioista :D
Ameriikkalaiset ja monet muut matkustavat venäläisten kyydissä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:47"]
Ihme, ettei tuosta Marsin matkasta ole kerrottu missään. Esim. Wikipediassa on ihan väärää tietoa, siellä väitetään, että ihminen ei ole käynyt Marsissa lainkaan. Voisitko, ap, kertoa niille, että sun mies on käynyt siellä.
[/quote]
Ukko kusettanut. Kyllä nää "työmatkat" tiedetään..
Miksi teit provon aiheesta, josta selkeästi vastautesi perusteella et tiedä tuontaivaallista? Faktat ja käsitteet sinun kannattaisi ainakin itsellesi kerrata, mikäli aijot jatkaa elämääsi tämän kuvitelmasi kera. Ihan mielenkiinnosta kysyn?
Ja minun silmäpuoli mieheni rakensi sen kotteron, jolla astronauttimiehesi lentää. Kysyttävää?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:36"]
Mites on mahollista, että miehesi käy avaruudessa, kun jenkkilä ei tee miehitettyjä lentoja avaruuteen? Ja ap, pakko kysyä...kun miehesi on tullut noilta muutaman kk:n komennoilta kotiin, niin onko kävelly ihan normaalisti?
[/quote]
OT: et taida olla kovin hyvin perillä asioista :D
Ameriikkalaiset ja monet muut matkustavat venäläisten kyydissä.
[/quote]
Nii, venäläisten kyydeillä, mutta jenkit eivät itse tee miehitettyjä lentoja avaruuteen.
Eli missähän kohtaa nyt en ollukaa perillä asioista?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:16"]
Mun mies on Keisari!
[/quote]
Vai Gaysari?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:36"] Mites on mahollista, että miehesi käy avaruudessa, kun jenkkilä ei tee miehitettyjä lentoja avaruuteen? Ja ap, pakko kysyä...kun miehesi on tullut noilta muutaman kk:n komennoilta kotiin, niin onko kävelly ihan normaalisti? [/quote] OT: et taida olla kovin hyvin perillä asioista :D Ameriikkalaiset ja monet muut matkustavat venäläisten kyydissä. [/quote] Nii, venäläisten kyydeillä, mutta jenkit eivät itse tee miehitettyjä lentoja avaruuteen. Eli missähän kohtaa nyt en ollukaa perillä asioista?
[/quote]
Kirjoitit "mites on mahdollista, että miehesi käy avaruudessa".
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:15"]Miksi aloitat tällaisen provon, kun vastauksistasi näkee, ettet ole todellakaan perillä asioiden käsitteistä ja nykyhetkellisestä tilanteesta aiheeseen liittyen? Ihan näin niinkuin mielenkiinnosta kysyn?
[/quote]
Minähän en tätä ketjua aloittanut, kunhan kommentoin sitä millaista avaruuslentäjän vaimona on olla. Siitä sinulla ei kaiketi ole kokemusta?
Mielestäni minulla on oikeus tuoda esiin myös ne ammatin varjopuolet. Minä olen kuitenkin se joka pesee tuon avaruuslentäjän kalsarit... ja lähtökalsareista päätellen tilanne on pelottava.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:03"]Millä planeetoilla miehesi on käynyt? [/quote] Marsissa on käynyt.
[/quote]
Luulin, että aloitus on provo, mutta tämä vastaus todisti toisin ;).
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:15"]Miksi aloitat tällaisen provon, kun vastauksistasi näkee, ettet ole todellakaan perillä asioiden käsitteistä ja nykyhetkellisestä tilanteesta aiheeseen liittyen? Ihan näin niinkuin mielenkiinnosta kysyn?
[/quote]
Minähän en tätä ketjua aloittanut, kunhan kommentoin sitä millaista avaruuslentäjän vaimona on olla. Siitä sinulla ei kaiketi ole kokemusta?
Mielestäni minulla on oikeus tuoda esiin myös ne ammatin varjopuolet. Minä olen kuitenkin se joka pesee tuon avaruuslentäjän kalsarit... ja lähtökalsareista päätellen tilanne on pelottava.
[/quote]
Jatkan vielä. Avaruuslentäjien kledjut ovat aina valkoiset. Kyllä siinä saa käyttää kloritea ja sappisaippuaa.
Helppoa on kapiaisten vaimoilla.
Olin hetken poissa ja heti on joku feikkivaimo pilaamassa keskustelun:( Koetan jatkaa silti.
Mieheni lentää venälisten kanssa, en maininnut sitä erikseen koska kaikkihan sen tietää haloo...tietenkin mulla on paremmin ensikäden tietoa saatavilla niin ei tuu heti mieleen ettei kaikki tiedä mistä raketit ammutaan.
Joku kysyi miten mies kävelee lennon jälkeen. Ei kovin hyvin, eka viikko menee pyörätuolissa ja siitä pikkuhiljaa lihas voimustelua yms.
Paljon sen raketissa on heppoja?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:15"]Miksi aloitat tällaisen provon, kun vastauksistasi näkee, ettet ole todellakaan perillä asioiden käsitteistä ja nykyhetkellisestä tilanteesta aiheeseen liittyen? Ihan näin niinkuin mielenkiinnosta kysyn?
[/quote]
[/quote]
EN PUHUNUT SINULLE, VAAN KOMMENTOIN AP VIESTIÄ, NIINKUIN TÄÄLLÄ YLEENSÄ TEHDÄÄN.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:22"]Olin hetken poissa ja heti on joku feikkivaimo pilaamassa keskustelun:( Koetan jatkaa silti.
Mieheni lentää venälisten kanssa, en maininnut sitä erikseen koska kaikkihan sen tietää haloo...tietenkin mulla on paremmin ensikäden tietoa saatavilla niin ei tuu heti mieleen ettei kaikki tiedä mistä raketit ammutaan.
Joku kysyi miten mies kävelee lennon jälkeen. Ei kovin hyvin, eka viikko menee pyörätuolissa ja siitä pikkuhiljaa lihas voimustelua yms.
[/quote]
"mistä raketit ammutaan"....?? Sanooko sinulle laukaisu kaikkine muotoineen mitään? Ilotulitusraketteja ammutaan.. :D Aaapina. Ah, tyhmä sinä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:34"]Ja ne avaruushaalarit. Jättää niitä roikkumaan ja lojumaan ympäri kämppää. Sitten työpäivän aamuna raivoaa mulle, kun ei ole puhtaita haalareita ja raketti on jo lähtövalmiina. T: nro 20 [/quote] Jatkan vielä. Joudun aina häpeämään miestäni kun vietetään iltaa ystävien kanssa. Muutaman lasillisen jälkeen hän aloittaa kyselyn: "No miten menee? Oletteko lomilla käyneet? Jaa että Intiassa kävitte." Sen jälkeen saammekin kuulla ainakin puolituntia hänen työreissuistaan... Huoh
[/quote]Näyttääkö niitä iänikuisia valokuvia maapallosta myös?
[/quote]
Sanoin sille muutama vuosi sitten ihan suoraan että anna olla ihan oikeesti ne valokuvat jo! Jokainen tajuaa että maapallo näyttää pieneltä, jos sitä katselee kauempaa!
Mökötti pari päivää, mutta nyt on kyllä ymmärtänyt, että kaikkia ei tosiaankaan kiinnosta. :)