Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisilla treffeillä miehen kanssa, haluaa seurustella!

20 v nainen
23.10.2021 |

Olen toisilla treffeillä miehen kanssa, joka asuu aika kaukana. Siksi sovittiin että olen muutaman yön käymässä, kun matkakin niin pitkä. Mies on todella romanttinen ja huomaavainen, mutta haluaa seksiä jo nyt. Minä taas haluan tutustua enemmän ja olen yrittänyt sanoa, että otettaisiin hitaammin. Nyt mies laittaa ruokaa ja laittoi youtubesta parisuhdeneuvovideoita… Sanoin, että voitaisiin olla ensin ystäviä ja katsoa siitä eteenpäin. Sanoi, että ei halua olla ystäviä vaan joko seurustella tai ei ja että mun pitäisi pian tietää mitä haluan. Hän haluaisi seurustella. Tulemme toimeen todella hyvin, mutta on todella omituista kun jo tokilla treffeillä katsotaan parisuhdeneuvovideoita. Muuten mies niin ihana ja täydellinen, mutta mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Ja toinen asia… eilen kokeiltiin oraalia ja mies sanoi että maistuu suolaiselta ja sylkäs lavuaariin… Pyysi anteeksi sitä monesti, mutta suutuin, josta hän sanoi illalla, että mulla vihanhallintaongelmia kun mökötän. Siis ei tää voi edes olla totta. Nyt kun kirjoitan tätä ”viestiä”, hän on tekemässä lounasta, tietokoneella pyörii parisuhdeneuvovideo ja yritän olla nauramatta. Lähden tänään kotiin vaikka tarkoitus oli lähteä huomenna. Mies itki siitä, mutta sanoi että se on ok ja saan päättää itse mitä teen. Mitä ihmettä tästä pitäs ajatella? Olen aiemmin seurustellut teiniaikoina, mutta ei tää kyllä vaikuta ihan normaalilta. Ylireagoinko?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit siis pildeä? Myös kakkoseen??

Vierailija
2/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooooooooooooooooooooo!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele sille miehelle, älä AV:lle.

Vierailija
4/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuiko mies suolaiselta?

Vierailija
5/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tekemässä lounasta ja sinä palstailet? Taidat olla paska ihminen? Nyt mukaan sinne lounasta tekemään!

Vierailija
6/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Koita asettua hänen asemaan, pese värkkisi ennen kuin tarjoat sitä ja yritä nyt edes vähän joustaa periaatteistasi.

Vierailija
7/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vau, näin nopeasti koko parisuhteen draamankaari käyty läpi!

Luulen, että moinen pikakelaus on jo pisteessä, jossa voitte laittaa kantapäät vastakkain.

Vierailija
8/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme säätämistä (jo nyt) 🙄

Vierailija
9/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda keskenkasvuinen mies, ihan omituinen tyyppi, pitäisi hälytyskellojen soida

Vierailija
10/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Käytiin saunassa ja suihkussa ennen oraalia. Oli ihan puhdas. Kuulma hänen eka kertansa joten ei tiennyt miltä pitää maistua. On n 30 v mies.

Vierailija
11/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin aivan heti pihalle ruokineen.

Vierailija
12/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit hänen ylittää rajasi? Sinun mielestäsi seksi ei kuulu vielä kuvioon mutta silti harrastitte sitä?

Lähde tänään ja unohda koko mies.

Vierailija
13/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut apua ruoanlaittoon. Ja tässä olen yrittänyt sanoa että mentäs hitaammin. Taitaa jäädä tähän tää deittailu. -Ap

14/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies.

Vierailija
15/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Käytiin saunassa ja suihkussa ennen oraalia. Oli ihan puhdas. Kuulma hänen eka kertansa joten ei tiennyt miltä pitää maistua. On n 30 v mies.

Te käytte eka vai toka treffeillä saunassa ja suihkussa ja harrastatte suuseksiä, ja sä sanot, että haluaisit olla vain ystävä ja tutustua rauhassa. Jokin ei nyt täsmää.

Vierailija
16/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoit siis pildeä? Myös kakkoseen??

Oraalia, ei anaalia.

Vierailija
17/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
18/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te käytte eka vai toka treffeillä saunassa ja suihkussa ja harrastatte suuseksiä, ja sä sanot, että haluaisit olla vain ystävä ja tutustua rauhassa. Jokin ei nyt täsmää.

Eikö täsmää? Pitääkö joka kerta sinulle erikseen mainita että kyseessä on ilmiselvä provo?

Vierailija
19/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hullumpaa lukenut. Hullu mies ja itsekin olet aika kujalla.

Vierailija
20/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdevideot pyörimässä taustalla???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan