Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisilla treffeillä miehen kanssa, haluaa seurustella!

20 v nainen
23.10.2021 |

Olen toisilla treffeillä miehen kanssa, joka asuu aika kaukana. Siksi sovittiin että olen muutaman yön käymässä, kun matkakin niin pitkä. Mies on todella romanttinen ja huomaavainen, mutta haluaa seksiä jo nyt. Minä taas haluan tutustua enemmän ja olen yrittänyt sanoa, että otettaisiin hitaammin. Nyt mies laittaa ruokaa ja laittoi youtubesta parisuhdeneuvovideoita… Sanoin, että voitaisiin olla ensin ystäviä ja katsoa siitä eteenpäin. Sanoi, että ei halua olla ystäviä vaan joko seurustella tai ei ja että mun pitäisi pian tietää mitä haluan. Hän haluaisi seurustella. Tulemme toimeen todella hyvin, mutta on todella omituista kun jo tokilla treffeillä katsotaan parisuhdeneuvovideoita. Muuten mies niin ihana ja täydellinen, mutta mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Ja toinen asia… eilen kokeiltiin oraalia ja mies sanoi että maistuu suolaiselta ja sylkäs lavuaariin… Pyysi anteeksi sitä monesti, mutta suutuin, josta hän sanoi illalla, että mulla vihanhallintaongelmia kun mökötän. Siis ei tää voi edes olla totta. Nyt kun kirjoitan tätä ”viestiä”, hän on tekemässä lounasta, tietokoneella pyörii parisuhdeneuvovideo ja yritän olla nauramatta. Lähden tänään kotiin vaikka tarkoitus oli lähteä huomenna. Mies itki siitä, mutta sanoi että se on ok ja saan päättää itse mitä teen. Mitä ihmettä tästä pitäs ajatella? Olen aiemmin seurustellut teiniaikoina, mutta ei tää kyllä vaikuta ihan normaalilta. Ylireagoinko?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei oteta ystäväksi, ainoastaan yhtä tarkoitusta varten.

Vierailija
22/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies? Nainen nyt.

Muuten 3/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista ei oteta ystäväksi, ainoastaan yhtä tarkoitusta varten.

Tämän kommentin tarkoitus oli kertoa naisille, että naisella ei ole muuta arvoa kuin hänen alapäänsä käyttöarvo.

Vierailija
24/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot kehittyvät noin 25v asti. Teiniaikasi ovat vieläkin menossa.

Ohis

Vierailija
25/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on opiskellut parisuhdetta, sinä olet se loppukoe joka hänen pitäisi läpäistä.

Jos olet kirjailija, jää ihmeessä. Kuulostaa siltä, että tuosta parisuhdedynamiikasta saa vielä melkoisen romaanin.

Haen popparit.

Vierailija
26/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko palstatonttu?

Vierailija
27/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta tää oli. Ja olen kyllä vähän kujalla itsekin. Ei vaan tunnu oikealta ja aattelin aluksi, että ihana olla yhdessä ja kun hän halusi seurustella niin olin että ehkä ja sitten halusi seksiä ja olin että jotain voidaan mutta en siis antanut yhdyntää enkä anaalia. Hän oli varannut saunan ja olin että no mennään sitten että iha hauskaa. Ja en ehdottanut tuota oraaliakaan vaan olin että no kai sitä voi kokeilla. Mutta ei onnistunut ja nyt tuntuu että edettiin ihan liian nopeasti. Lopputulema: en jatka hänen kanssaan deittailua ja pidän taukoa deittailusta.

Vierailija
28/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noooooooooooooooooooooo!!!!

Menit siis toisilla treffeillä miehen luo yöksi. No ei sullakaan kaikki ruuvit ole kunnolla kiinni.