On epäreilua, että jotkut naiset näyttää tältä
ja sitten on av-mammoja :(
Kommentit (29)
Käyppäs pyörimässä Instagramin ihmeellisessä maailmassa niin tiedät kuinka epäreilua elämä voikaan olla... :)
Miten niin? Ap on ollut koko ajan nainen. Itse oletit hänen olevan mies.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:39"]
Mitä epäreilua? Oletko mies, joka ei saa tuon näköistä naista? Oma vikasi. Jos olet nainen, niin miten sinua voi harmittaa anonyymi av-mammalainen? Et tiedä kenenkään ulkonäköä, joten miksi mielikuvittelet meidät rumiksi? Kuvittele kaikki tuon ihanteesi mukaiseksi, niin elämäsi helpottuu.
[/quote]
Kyllähän tuollaisen naisen saa.. jos on Christiano Ronaldo. Palstalassukalla ei valitettavasti ole mahdollisuuksia. Harmittaahan se sen verran, että palstalassukan pitää avautua av-mammojen "huonosta tasosta".
Niin, nuorena olin todella kaunis, sopusuhtainen ja missimitainen, mutta missiksi liian lyhyt. Nyt vanhana hieman ylikiloinen, mutta lapsenlapsille pehmeä, lämminsylinen mummi, ja edelleen kuulen mieheni myös kehuvan kauneuttani, vaikka itse en juurikaan näe itseäni mitenkään erityisen kauniina (aina; joskus kyllä).
Ja ihan tavis av-mamma olen. Suuri osa av-mammoista on oikeasti persoonallisella tavalla kauniita. Moni tykkää pitää vaatteita, jotka peittävät kauneuden.
Tää ei ole mitään mielistelyä tai peniksenpidennystä koska pääasiassa vihaan vauvapalstan naisten typeryyttä mutta toi nainen on ns. teknisesti täydellinen mutta siltä puuttuu se persoonallisuus kokonaan mikä estää antamasta kovin korkeaa arvosanaa. Ton ulkonäkö on siitä hyvä että se ei luotaantyönnä ketään eli tuon ämmän päälle puetut merkkivaatteet myy hyvin. Se on suuryrityksen tuote. Samaan tapaan kuin joku vain elämää sarja on ok kaikille mikä on sen syy menestykseen ja samalla se on täysin persoonatonta paskaa koska sitä ohjelmaa ri ole tarkoitettu oikeasti kelleekkään. Se vaan käy kaikille. Ja siinähän on myyntitavoitteet katettu kun kaikki seuraa sitä zombeina.
Kaikki eivät voita geenilotossa. Rumat ihmiset, älkää lisääntykö.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:48"]
Kaikki eivät voita geenilotossa. Rumat ihmiset, älkää lisääntykö.
[/quote]
Itse asiassa kaikkein kauneimmat ihmiset syntyvät jostain syystä rumille vanhemmille...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:32"]
Niin, nuorena olin todella kaunis, sopusuhtainen ja missimitainen, mutta missiksi liian lyhyt. Nyt vanhana hieman ylikiloinen, mutta lapsenlapsille pehmeä, lämminsylinen mummi, ja edelleen kuulen mieheni myös kehuvan kauneuttani, vaikka itse en juurikaan näe itseäni mitenkään erityisen kauniina (aina; joskus kyllä).
Ja ihan tavis av-mamma olen. Suuri osa av-mammoista on oikeasti persoonallisella tavalla kauniita. Moni tykkää pitää vaatteita, jotka peittävät kauneuden.
[/quote]
Ok.
Onhan hänellä varmaan ihan kaunis iho kaiken meikin ja kuvankäsittelyn alla, ja hyvä kroppakin, mutta en näe yhtään mitään persoonallista ja omaa tuon näköisissä barbimuotilla otetuissa ihmisissä. Olisi lisäksi kauniimpi hymyilevänä.
Mitä epäreilua? Oletko mies, joka ei saa tuon näköistä naista? Oma vikasi. Jos olet nainen, niin miten sinua voi harmittaa anonyymi av-mammalainen? Et tiedä kenenkään ulkonäköä, joten miksi mielikuvittelet meidät rumiksi? Kuvittele kaikki tuon ihanteesi mukaiseksi, niin elämäsi helpottuu.
Upea kyllä tuo Shaykin Irina. Luonnonkaunis.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:43"]
[/quote] Varsinkin nuo huulet, niin luonnollista.
Erikoista, etten ole ennen törmännyt tähän naiseeen. Kohtalokas maailmanluokan kaunotar.
http://drop.ndtv.com/albums/SPORTS/irina-shayk-cannes/irinashayk%281%29.jpg
http://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2013/02/irina-shayk.jpg
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:43"]
[/quote] Varsinkin nuo huulet, niin luonnollista.
[/quote]
Joillakin ihmisillä voi ihan oikeasti olla tuollaiset, vaikka kaikki nykyään tursottavat huulensa täyteen.
Onko teidän mielestä toi ton keskivartalo jotenkin oudon näköinen?
Ihmeen tasapaksu ja pömppömaha. Muuten kyllä ihan kaunis.
Huippukaunishan tuo on, mutta voisin heti tältä istumalta nimetä toistakymmentä suomalaisnaista, joita pidän kauniimpana.
Upea kroppa, mutta kasvoiltaan vähän miesmäinen ja liian "kova" minun makuuni. Selkeästi juuri mallin näköinen, heillä arvostetaan tuollaisia naamoja.
Upea nainen, ei mikään plösö pullanaama.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:25"]
http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/irina-shayk-hottest-moments-gallery-1.1441938?pmSlide=1.1926222
ja sitten on av-mammoja :(
[/quote] Ja sitten on maskeeraajat ja kuvankäsittelyohjelmat. Toki varmasti kaunis nainen ja treenaa kovaa.