Tykkääkö jonkun lapsi oikeesti teletapeista?
mulla omista neljästä kukaan ei katsonut sitä yhtään jaksoa loppuun. Jotenkin tuntui, että siinä aliarviointiin lasten älykkyyttä, pidettiin idiootteina.
Kommentit (11)
Meidän 11kk poika tykkää. :)
Muista lastenohjelmista ei piittaa. :)
Mä tykkäsin pienenä niistä. Nykyään olen 21v ja kerran TV:sta tuli lempijaksoni ja jaksoin kyllä katsoa sen loppuun :) Nostalgista!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:53"]
mulla omista neljästä kukaan ei katsonut sitä yhtään jaksoa loppuun. Jotenkin tuntui, että siinä aliarviointiin lasten älykkyyttä, pidettiin idiootteina.
[/quote] Meillä tykkäsi alle vuoden ikäisenä. Ekan sanansakin sanoi ohjelmaa katsellessaan. Katsoi sitä auringossa olevaa lasta ja sanoi vauva.
Tykkää, 2 v, alkoi tykkäämään 1 v. Ja ohjelma on tarkoitettu ihan pienille lapsille, taaperoille. Tosin saataa 5 v joskua katsoa jonkun pätkän. Minusta on hyvin tehty, todellakin tehty ajatellen pieniä katsojia, ei sitä mikä olisi aikuisesta hienoa. Rauhallinen ja selkeä.
Molemmat lapset rakastivat Teletappeja pieninä. Tytär katsoi vasta yhden jakson Netflixistä, kun halusi nähdä, millaisia ne ohjelmat oli. Muistaa siis sen laulun ja joitain hokemia.
Tytär on nyt 12 v. :)
Mun lapset tykkäsivät kun olivat 1-2-vuotiaita.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:03"]Sehän on tarkoitettu todella pienille lapsille, samaa tasoa kuin Dora. Eli siis lapsille jotka innostuvat eleistä ja äänistä.
[/quote]
Doraa mun lapset on katsoneet eniten 3-4-vuotiaina ja teletappeja vuotta aiemmin. Dorasta ovat oppineet englantia.
2,5v. poika tykkää nyt, pienempänä ei tykännyt vaan pelkäsi :D Herkkä poika noin muutenkin.. Tyttö 6kk tykkää myös nyt :)
Sehän on tarkoitettu todella pienille lapsille, samaa tasoa kuin Dora. Eli siis lapsille jotka innostuvat eleistä ja äänistä.