Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntonäytöistä ja talojen "tunnelmasta".

Vierailija
07.12.2014 |

Ostan ensimmäistä kertaa elämässäni omakotitaloa. Olen asunut kerrostaloasunnoissa, joissa ei ole mitään sen erikoisempaa "tunnelmaa" tai henkeä. Nyt olen huomannut, että kun käyn omakotitalossa, niin joissakin taloissa, varsinkin vanhoissa rintamamiestaloissa on ihan selvästi jonkinlainen tunnelma, jota on vaikea kuvailla. Joissakin se on painostava, joissakin taas positiivinen, eikä se johdu pintamateriaaleista tai muusta tällaisesta.

Olenko tulossa jotenkin höpsöksi, vai onko joku muukin huomannut samaa? :) Mistä se talon tunnelma mielestäsi tulee? Ja rehellisesti, vaikuttiko se ostopäätökseen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, ja on vaikuttanut jokaiseen asunnonostopäätökseen. Toisissa paikoissa vaan tuntee heti olevansa "kotona" ja toisissa tulee ahdistava olo, vaikka sinänsä ei mitään vikaa olekaan.

Vierailija
2/3 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:08"]

Olen huomannut saman, ja on vaikuttanut jokaiseen asunnonostopäätökseen. Toisissa paikoissa vaan tuntee heti olevansa "kotona" ja toisissa tulee ahdistava olo, vaikka sinänsä ei mitään vikaa olekaan.

[/quote]

Että on joku toinenkin! :) Tänään kävin katsomassa kahta rintamamiestaloa. Toinen oli heti sellainen, että hei, tästä voisi tehdä kodin (paitsi ettei voinut, oli sen verran isompi remppa tulossa) ja toinen oli lähes samanlainen, remonttivapaa ja muutenkin järkevä ostos. Mutta kun olin sen asunnon kellarissa tuli yhtäkkiä sellainen olo että täällä on jotain ahdistavaa tässä talossa. En keksi yhtään että mikä, mut en haluaisi asua siellä.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerrostaloasunnoissa pätee tuo ihan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme