Vierailija

Uuden joulupostauksen voi halutessaan tulkita näin.

Sivut

Kommentit (1157)

Mietin samaa, että taitaa kyllä nyt olla näin. Kuka purskahtaa ilman syytä joulupöydässä itkemään. Voi harmi, jos totta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Vierailija

Raskaana ollessakin tirahtelee turhuudelle.

Ei missään,e n vaan pysty vastaamaan tänne ilman, että lainaan viestiä tai käytän tuota.

Missä noin lukee?

Kuulostaa kamalalta, kun kirjoitan näin mutta minulla on kalastajan vaimon kanssa samanikäiset lapset ja vielä kun olin kotona, luin blogia tosi aktiivisesti. Elämänvaiheet tuntuivat natsaavan ja löysin blogista paljon kiinnostavia juttuja. Erosin hiljattain ja blogin lukeminen jäi - teki yksinkertaisesti liian pahaa kaikki se perheonni. En toivo kenellekään eroa, mutta jos se nyt on kuitenkin totta, taidan palata blogin pariin.

No ei ole eronnut. Juurihan sen hetki sitten kielsi kun joku kyseli puuttuvasta sormuksesta, joka olikin korjattavana. Ja ei tuosta postauksesta ainakaan tullut sellaista mieleen. Johannan omat vanhemmat ovat eronneet ja itse ainakin tulkitsin tuota niin, kun puhuttiin kymmeniä vuosia yhdessä olleesta parista. Johanna ja miehensä ei kai niin kauaa vielä ole ehtineet olla yhdessä :D

Onhan Johanna jo pidemmän aikaa ollut aika allapäin, myöntänyt sen itsekkin. Ja olihan tuo joulupostaus kyllä aika surullinen. Muut kumminkin kuvissa näytti iloisilta niin Johanna tais olla ainoo masistelija. Toivottavasti ei tule eroa, Johanna on niin herttaisen oloinen tyyppi.

Edellisessä postauksessa se kirjoitti riitojen unohtamisesta ja kiukun nielemisestä ja nyt vietti aattoillan ilman miestä joulupöydässä itkeskellen. Hmmm... Yleensä en usko näihin palstaspekulaatioihin, mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että joku siellä on pielessä.

Mulle tuli enemmän sellainen fiilis tuosta postauksesta että heillä on ollut jotain riitaa. Ei välttämättä heti ero kyseessä. Ehkä mies ei päässyt/halunnut tulla viettämään joulua Suomeen jostain syystä. Katsoin itsekin ettei näkynyt kuvissa. Joka tapauksessa surullista ja tulee paha mieli vaimon puolesta, hän kun on aina vaikuttanut niin pirteältä ja ihanalta ihmiseltä, joka on hyvä vaimo ja äiti. Varmasti ihan hirveää hänelle jos ero tulossa kun on vieläpä julkinen blogi, jonka nimikin on jonkun vaimo.

Vierailija

Mulle tuli enemmän sellainen fiilis tuosta postauksesta että heillä on ollut jotain riitaa. Ei välttämättä heti ero kyseessä. Ehkä mies ei päässyt/halunnut tulla viettämään joulua Suomeen jostain syystä. Katsoin itsekin ettei näkynyt kuvissa. Joka tapauksessa surullista ja tulee paha mieli vaimon puolesta, hän kun on aina vaikuttanut niin pirteältä ja ihanalta ihmiseltä, joka on hyvä vaimo ja äiti. Varmasti ihan hirveää hänelle jos ero tulossa kun on vieläpä julkinen blogi, jonka nimikin on jonkun vaimo.

Kalastajan exä? Mut toi on ihan totta, blogi pyörii niin vahvasti avioliiton ja perhe-elämän ympärillä, että ero olisi vahvasti esillä väkisinkin. Ja kun lukijoita on kymmeniä tuhansia, niin eip käy katteeks.

Veikkaan, että Johanna kirjoittelee tuossa jonkun toisen erosta. Serkku tai täti tai joku sukulainen/läheinen viettää ekaa joulua eroamisen jälkeen.

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat