Kalastajan vaiko eronnut?
Kommentit (1154)
Voi ääliöt, ootte tosi noloja noitten juttujenne kanssa. Johannalla on onnellinen avioliitto, voin sanoa läheltä seuranneena.
Jos sen mies ei ostanut sille lahjaksi louboutineja? :'(
Mietin samaa, että taitaa kyllä nyt olla näin. Kuka purskahtaa ilman syytä joulupöydässä itkemään. Voi harmi, jos totta :(
Toisaalta tuo ap:n otsikko on kirjoitusvirheineenkin ihan looginen :)
Raskaana ollessakin tirahtelee turhuudelle.
Toisaalta aika kauan on voinut rivien välistä lukea, ettei hän tunnu kovin onnelliselta- iso ikävä Suomeen koko ajan. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:47"]
[/quote]
Missä noin lukee?
Miestä ei näkynyt missään kuvissa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:47"]
[/quote] Ei missään,e n vaan pysty vastaamaan tänne ilman, että lainaan viestiä tai käytän tuota.
Missä noin lukee?
[/quote]
Kuulostaa kamalalta, kun kirjoitan näin mutta minulla on kalastajan vaimon kanssa samanikäiset lapset ja vielä kun olin kotona, luin blogia tosi aktiivisesti. Elämänvaiheet tuntuivat natsaavan ja löysin blogista paljon kiinnostavia juttuja. Erosin hiljattain ja blogin lukeminen jäi - teki yksinkertaisesti liian pahaa kaikki se perheonni. En toivo kenellekään eroa, mutta jos se nyt on kuitenkin totta, taidan palata blogin pariin.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:59"]Mikä blogi?
[/quote]
Aa nyt löyty, eksyin eka indiedayssille
No ei ole eronnut. Juurihan sen hetki sitten kielsi kun joku kyseli puuttuvasta sormuksesta, joka olikin korjattavana. Ja ei tuosta postauksesta ainakaan tullut sellaista mieleen. Johannan omat vanhemmat ovat eronneet ja itse ainakin tulkitsin tuota niin, kun puhuttiin kymmeniä vuosia yhdessä olleesta parista. Johanna ja miehensä ei kai niin kauaa vielä ole ehtineet olla yhdessä :D
Onhan Johanna jo pidemmän aikaa ollut aika allapäin, myöntänyt sen itsekkin. Ja olihan tuo joulupostaus kyllä aika surullinen. Muut kumminkin kuvissa näytti iloisilta niin Johanna tais olla ainoo masistelija. Toivottavasti ei tule eroa, Johanna on niin herttaisen oloinen tyyppi.
Jooo,joo. Kateellinen raskaana olevalle siskolleen. Ei saanuna Tiffanyjä eikä niitä Louboutiineja fisumiekkoseltaan;-)
Toinen