Kalastajan vaiko eronnut?
Kommentit (1154)
Otsikon kysymykseen: itse otan mielummin kalastajan kuin eronneen. Eipä tule eksiä mukana, ja kalanhajukin lähtee kylvyssä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:42"]
Voi ääliöt, ootte tosi noloja noitten juttujenne kanssa. Johannalla on onnellinen avioliitto, voin sanoa läheltä seuranneena.
[/quote]
No hienoa jos näin. Pelkkää hyvää heille toivon. Mut tässä mun mielestä mitään ääliöitä olla. Joulupostauksen teksti on todella outoa, monella tapaa tulkittavaa ja herättää ihmetystä jopa meissä vähemmän analysoivissa blogin seuraajissa, jotka eivät ole sormusten puuttumisia edes huomanneet...
Mä luulen, että sisko on pieniin päin ja asia ilmoitettiin joulupöydässä, minkä takia se siinä oli itkuu purskahtanut. Voi olla myös onnen kyyneleitä, ei aina tarvitse surusta itkeä.. Ja koska on tällainen asia niin ei halunnut ainakaan vielä tarkemmin kertoa..
Johannalla on varmasti tosi huono itsetunto ja on kovin epävarma tuon kauniin kulissin sisällä. Herttainen on kyllä, enkä oikein usko eroon kuitenkaan.
Minäkään en jotenkin usko eroon, mutta JOS näin kävisi, pitäisikö blogin nimi muuttaa muotoon "Kalastajan ex-vaimo"?
Tai sitten blogin lukijamäärät ovat laskeneet ja pitää vähän lisätä salaperäisyyttä.
Olihan se mies kuvissa monta kertaa - jos se oli se joulupukki!
Edellisessä postauksessa se kirjoitti riitojen unohtamisesta ja kiukun nielemisestä ja nyt vietti aattoillan ilman miestä joulupöydässä itkeskellen. Hmmm... Yleensä en usko näihin palstaspekulaatioihin, mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että joku siellä on pielessä.
Mulle tuli enemmän sellainen fiilis tuosta postauksesta että heillä on ollut jotain riitaa. Ei välttämättä heti ero kyseessä. Ehkä mies ei päässyt/halunnut tulla viettämään joulua Suomeen jostain syystä. Katsoin itsekin ettei näkynyt kuvissa. Joka tapauksessa surullista ja tulee paha mieli vaimon puolesta, hän kun on aina vaikuttanut niin pirteältä ja ihanalta ihmiseltä, joka on hyvä vaimo ja äiti. Varmasti ihan hirveää hänelle jos ero tulossa kun on vieläpä julkinen blogi, jonka nimikin on jonkun vaimo.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:42"]
Mulle tuli enemmän sellainen fiilis tuosta postauksesta että heillä on ollut jotain riitaa. Ei välttämättä heti ero kyseessä. Ehkä mies ei päässyt/halunnut tulla viettämään joulua Suomeen jostain syystä. Katsoin itsekin ettei näkynyt kuvissa. Joka tapauksessa surullista ja tulee paha mieli vaimon puolesta, hän kun on aina vaikuttanut niin pirteältä ja ihanalta ihmiseltä, joka on hyvä vaimo ja äiti. Varmasti ihan hirveää hänelle jos ero tulossa kun on vieläpä julkinen blogi, jonka nimikin on jonkun vaimo.
[/quote]
Kalastajan exä? Mut toi on ihan totta, blogi pyörii niin vahvasti avioliiton ja perhe-elämän ympärillä, että ero olisi vahvasti esillä väkisinkin. Ja kun lukijoita on kymmeniä tuhansia, niin eip käy katteeks.
Veikkaan, että Johanna kirjoittelee tuossa jonkun toisen erosta. Serkku tai täti tai joku sukulainen/läheinen viettää ekaa joulua eroamisen jälkeen.
Taas tuli tällainen olo uusimmasta postauksesta. Niin kovin melankolista koko ajan. :(
Minä olen seurannut blogia pitkään silloin tällöin (siis kerran pari vuodessa katselen ja lueskelen postauksia). En ole koskaan näiden vuosien aikana ajatellut että hänen liittonsa olisi erityisen onnellinen tai rakkaudentäyteinen.
Mieleen on jäänyt jostain vuosien takaa postaus, jossa vaimolla oli tippunut maitokannu lattialle ja lattialla oli maitoa. Siitä hän oli ottanut kuvan ja kirjoittanut jotain liiba laabaa. Loppuun oli vielä laitettu "hauskana juttuna" että kun mies näki sen postauksen (mies oli ilmeisesti poissa), mies soitti heti ja kysyi onko maito siivottu hyvin. Minusta tuo ei ollut hauskaa vaan aika inhottavaa.
Mutta liittoja on niin erilaisia, tarpeita on erilaisia ja ihmiset muuttuvat elämänsä aikana. En toivo heille eroa enkä yhdessä pysymistä, vaan onnea ja tasapainoa. Joskus parisuhteissa voi olla vuosiakin raskasta ja sitten se vaan menee ohi. Joskus parisuhde vaikuttaa onnettomalta tai huonolta ulkopuoliselle, mutta osapuolet ovatkin itse aivan tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli tällainen olo uusimmasta postauksesta. Niin kovin melankolista koko ajan. :(
Mulle tuli samasta postauksesta täysin päinvastainen, valoisa kuva! Kyllä jotkut nyt vaan etsimällä etsii murhetta toisten elämästä.
Kotimaan ikävä painaa ja rassaa liittoa