Onko väärin haaveilla muista miehistä?
Olen seurustellut avomieheni kanssa 10 vuotta. Aloimme seurustella kun minä olin 16 ja mieheni 18. Mies on ainoa seksikumppanini, miehellä on ollut ennen minua pari "kännisäätöä". Suhteemme on aina ollut luotettava ja hyvä.
Nyt vuoden sisään minä olen alkanut haaveilemaan muista miehistä, vaikka suhteemme on jopa parempi kuin viime vuosina. Katselen miehiä aivan eri tavalla kuin ennen. Tunnen oikein kovaa panetusts tiettyjä miehiä kohtaan ja harrastaessani seksiä oman mieheni kanssa saatan laittaa silmät kiinni ja kuvitella että hän on joku muu.
En ole pettänyt miestäni mutta pelkään mihin tämä johtaa.
Kommentit (13)
Minä etsin muista miehistä niitä isän rakastavia silmiä jotka eivät lapsuudessa koskaan katsoneet minuun.
Itse henkilökohtaisesti en näkisi haaveilua vääränä, ethän ole tehnyt mitään pahaa miettiessäsi muita miehiä. Toki jos ajatukset päätyvät tekoihin niin asia on eri, mutta eikös jokainen meistä saa ajatella mitä haluaa.
eiköhän toi kuulu ihmisen luonnolliseen seksuaalisuuteen. pitkät suhteet muuttuvat intohimosta kiintymykseen, tästä on ihan tutkimuksia.
väärin vai ei? miehesi/miehet varmaan voivat tuntea samoin.
kysy itseltäsi mitä ajattelet jos miehesi sanoisi/kirjoittaisi "Onko väärin haaveilla muista naisista?"
tuota varmaan tapahtuu ns. kaikille mutta on eri asia viekö asian eteenpäin vai osaako olla tyytyväinen suhteeseen missä on ollut pitkään ja kaikki on hyvin.
Minä ainakin haaveilen. Ne jää haaveilun tasolle mutta mukavasti saa jotain iloa tunteettomaan liittooni ja jaksaa arkea paremmin. Tälläkin hetkellä ajattelen työkaveriani jonka kanssa kiva jutella.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:00"]
Olet siis pohjimmiltasi huora. Tyypillistä. Tuohon ei auta muu, kuin että ryhdyt jakamaan persettä ympäriinsä.
[/quote]
Sinä taas olet pohjimmiltasi täysidiootti.
Minulla on hyvä parisuhde ja rakastava mies. Mies on kuitenkin lihonut eikä muutenkaan miellytä minua enää seksuaalisesti. Ajattelen lähes aina hänen tilalleen jonkun muun. Pidän silmät kiinni ja haluan seksiä takaapäin. Pystyn mielessäni kuvittelemaan hänen tilalleen esim työkaverini ja nautin seksistä ihan suunnattomasti. Poden tästä huonoa omaatuntoa. Ikinä en ole miestäni pettänyt vaikka ajatuksen tasolla himoitsen muita miehiä aivan älyttömästi.
Minä haaveilen myös muista miehistä. Ihastun helposti. Mies on tunteeton mua kohtaan eikä puhu mulle juuri mitään joten jaksan paremmin kun haaveilen hetkistä toisen miehen kanssa :)
Ihan luonnollista, jokainen tekee sitä vaikkei myönnäkään.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:23"]
Minä etsin muista miehistä niitä isän rakastavia silmiä jotka eivät lapsuudessa koskaan katsoneet minuun.
[/quote]
:'''''''''''''( <3
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:23"]
[/quote]
:'''''''''''''( <3
[/quote]
Awwwwwww....
Niin kai Johanna Tukiainenkin Seiskan kannessa!
Sama homma minulla. Joudun tekemään töitä etten lankea muihin miehiin. :(
2