Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammikuusta alkaen alan säästää

Vierailija
07.12.2014 |

Tuossa se jo tulikin. Olen sellainen periaatteessa-säästäjä, eli joka kuukausi laitan rahaa säästöön, mutta pienempienkin hankintojen kohdalla kaivan säästöt esiin ja mitään säästöistä ei ole jäljellä, joulukuu viimeistään imee tilit tyhjiin. Miten saan pysyttyä tavoitteessani, eli etten ryöstä säästöjäni, kun haluan ihan tosissani saada muutaman tonnin säästöön???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on laitettava niin että pankissa vaan saat käydä nostamassa, auttaisko se?

Vierailija
2/4 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuu se on ensi vuonnakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä puroista kasvaa joki, vai miten se meni?!Eli käytännössä säästää kokoajan kaikessa.

Miettii aina kahdesti tarvitsenko oikeasti tämän tuotteen vai voisinko korvata sen esim. ostamalla muualta halvemmalla taikka käyttämällä korvaavaa tuotetetta.

Kirpparit ahkeraan käyttöön!

Alesta ostaminen ,mutta huom! sillonkin maltti on valttia. Kannattaa miettiä kaksi kertaa saako oikeasti halvalla vai annatko kirkkaan hintalapun hämätä itsesi.

Ja mä olen onnistunut niin ,et siirrän kuukausittain pieniä summia säästötilille.
Sit pyrin pitämään normitilillä myös jouston varaa,ettei tarvitse lähtee säästötililtä nostamaan jos jokin esim. kone menee rikki.

Jotkut säästää tiskiräteissä, pikkupusseissa siis leipäpussit jne.käyttää uudelleen. Marjat säilöö tyhjiin raejuusto /maitopurkkeihin.
Mehut säilöö käytettyihin mehupulloihin.
Muistilappuja käytetyistä kirjekuorista jne.jne.

Vierailija
4/4 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule pysymään tavoitteessasi. Uudenvuodenlupauksista vain hyvin harva kestää pitempään.