Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossut soitti!

Vierailija
27.12.2014 |

Siis ennen joulua soittivat. Syy Se että mut pahoinpideltiin kotonani, lapset oli kotona mutta nukkuivat, eivät nähneet tapahtumaa. Tein kuitenkin asiasta rikosilmoituksen. Ja tulos tämä että sen lisäksi että olen joutunut pahoinpidellyksi, niin vielä joudun sossuun tilittämään :(

Ahdistaa!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sulla ole mitään huolta jos asiat on kuten kerroit. Naapuri kävi kimppuun. Ei tuollainen poikkeustilanne ole lapsille jatkuva vaara. Mutta nyt kyllä kannattaa miettiä miten toimitte jatkossa moisen pöllön naapurin kanssa?

Vierailija
2/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut tän stoorin joskus aikaisemminkin :)

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:35"]

Juu, mut pahoinpiteli mies, mutta ei oma mies. Oma mies oli työmatkalla ja yksi naapurin ukko tuli raivoomaan meidän pihalle. Menin ulos selvittämään tilannetta ja suukopua sitten puolin ja toisin joka kärjistyi siihen että tämä ukko kävi kiinni. Lähdin ovea päin ajatuksena päästä karkuun ja turvaan sisälle. Tempaisi mua tukasta niin että kaaduin telineeen päälle, telineen johon putsataan kengät, kylkiluu paskaksi. Pääsin sisälle, soitin poliisit ja toisen naapurin paikalle. Poliisit sitten soittivat ambulanssin. Tapaus ei siis sattunut sisällä, mutta katsotaan tapahtuneen kotona koska oltiin meidän terassilla, asutaan omakotitalossa. Naapuri oli humalassa, minä en! Siinäpä Se! -ap

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurinhan tässä pitäisi päästä jonkun hoitotahon asiakkaaksi

Vierailija
4/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:02"]

Kyllä lapset tuollaisen kuulee ja huomaa. Ihan turha yrittää lieventää vakavaa asiaa. Hyvä, että sossut huolehtii, kun itse et.

[/quote]

Niin kun kunnon nainenhan osaa olla sillä tavalla mielin kielin, huomaamaton ja hiljaa, ettei tule lyödyksi eikä raiskatuksi.

Vierailija
5/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:55"]Hoitaja meinasi tehdä lastensuojeluilmoituksen, kun ystäväni joutui sairaalaan kännissä ja pahoinpideltynä. Ei sitten kuitenkaan tehnyt, kun selvisi, että lapset oli jo huostaanotettu...
[/quote]
Olis sen ilmoituksen voinut silti tehdä.

Vierailija
6/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:35"]

Mun mielestä poliisi ei soita lastensuojelulle, jos joku vieras mies käy käsiksi.

[/quote]

Kyllä ne poliisit joutuu soittamaan, koska kyseessä on koti, jossa lapset ovat paikalla, vaikkakin nyt siis terassilla.

Vierailija
7/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:02"]

Kyllä lapset tuollaisen kuulee ja huomaa. Ihan turha yrittää lieventää vakavaa asiaa. Hyvä, että sossut huolehtii, kun itse et.

[/quote]

Niin kun kunnon nainenhan osaa olla sillä tavalla mielin kielin, huomaamaton ja hiljaa, ettei tule lyödyksi eikä raiskatuksi.
[/quote]
Höpö höpö, pitää lähteä suhteesta.

Vierailija
8/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:33"]

Jos olet parisuhteessa missä pahoinpitely tapahtunut ja jatkat suhdetta puuttuu sossu tarkemmin lasten tilanteeseen. Tiedän tapauksia, jossa lapset jopa sijoitettu. Jos lopetat parisuhteen niin lasten aseman katsotaan olevan turvallisempi ja pääsette vähemmällä. Uskon, että tosi kurjaa, tsemppiä!!

[/quote]

Minulla oli myös näin. Sanottiin suoraan, että jos jätän miehen, ei tarvitse enää käydä sossulla.

Kun sitten oli jo seuraava aika varattuna, kerroin että olen jättänyt sen ja ne sanoi, että hyvä sitten asia on kunnossa. En muista pitikö vielä viedä jotakin papereita mistä selvisi että ukko tosiaan ajettu pois.

Vierailija
9/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
11/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oma mies työmatkalla... Saattoi ollakin, mutta taisi naapurin ukko olla sun luona vähän pitämässä seuraa sulle.. Kuppia reilusti ja tappeluhan siitä seuraa.

Vierailija
12/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sossut vasta nyt ottivat yhteyttä, vaikka tapauksesta aikaa...

Mä en usko sattumiin. Olen myös lukenut tämän tarinan jostain joskus paljon aikaisemmin...

Vierailija
13/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut huostaan vaan näiltä moniongelmaisilta tapauksilta.

Vierailija
14/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia menit ulos? Jos oma mies pois, uhkaava tilanne niin silloin soitto poliisille. Jos joku tulee raivoamaan pihalle ja ilmeisesti vielä yöaikaan niin kuulostaa karmealta lähteä tilanteeseen kun näkee toisesta päällepäin ettei täysiä käy??

Vierailija
15/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo sossut soittaa aina kun tehdään rikosilmoitus. Käyvät tsekkaamassa jos olis oma mies niin LS  alkas tutkia tarvitaanko tulitoimia.

Vierailija
16/39 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:35"]

Jotenkin nyt tuntuu, että tässä ei ole kerrottu kaikkea. Olisiko rouva itsekin ollut humalassa? Mun mielestä poliisi ei soita lastensuojelulle, jos joku vieras mies käy käsiksi. Ei tossa oo järkeä.

[/quote]

Sun mielipide onkin väärä, poliisilla on lain määräämä velvollisuus ilmoittaa lastensuojeluun, kun tehdään kotikäynti jossa paikalla alaikäisiä lapsia. Sillä ei ole merkitystä, ovatko vanhemmat syyllistyneet rikokseen vai joutuneet rikoksen uhriksi. Ilmoituksen tarkoitus on suojella lapsia kaikenlaisilta uhilta - miksi oletat automaattisesti että kun ilmo tehdään, on vika vanhemmissa? Tässä tapauksessa vika on naapurissa, ja lasun saamat tiedot voivat olla arvokkaita, mikäli ukko yrittää riehua toistekin.

Vierailija
17/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha maassa. Et sinä eikä perheesi apuun kuole! :) Eikö ole hienoa, että tsekataan, että kaikki on kunnossa ja mietitään miten ne olis vielä paremmassa kunnossa jatkossa.

Vierailija
18/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on kai Se hyvä? En vaan ole ollut sossujen kanssa tekemisissä aikaisemmin ja en oikein tiedä mitä odottaa?

Vierailija
19/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminämimä, nyyh, voih, kyllä minä nyt kärsin!

(On se hyvä, että joku huomaa lapsetkin)

Vierailija
20/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin kärsin ja ihan tässä lapsistani huolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi