Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossut soitti!

Vierailija
27.12.2014 |

Siis ennen joulua soittivat. Syy Se että mut pahoinpideltiin kotonani, lapset oli kotona mutta nukkuivat, eivät nähneet tapahtumaa. Tein kuitenkin asiasta rikosilmoituksen. Ja tulos tämä että sen lisäksi että olen joutunut pahoinpidellyksi, niin vielä joudun sossuun tilittämään :(

Ahdistaa!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset tuollaisen kuulee ja huomaa. Ihan turha yrittää lieventää vakavaa asiaa. Hyvä, että sossut huolehtii, kun itse et.

Vierailija
22/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:02"]Kyllä lapset tuollaisen kuulee ja huomaa. Ihan turha yrittää lieventää vakavaa asiaa. Hyvä, että sossut huolehtii, kun itse et.
[/quote]

Ihan miten vaan. Toivottavasti et itse joudu joskaan samaan tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sut hakkas yöllä omassa kodissasi?
Järkyttävää! Ja sulla lapsetkin kotona! Toivottavasti tuo pahoinpitelijäsi ei enää pääse kotiinne.

Vierailija
24/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:18"]

Kuka sut hakkas yöllä omassa kodissasi? Järkyttävää! Ja sulla lapsetkin kotona! Toivottavasti tuo pahoinpitelijäsi ei enää pääse kotiinne.

[/quote]

Varmaan oma mies. Siksikin on hyvä, että sossut tarkastaa tilanteen. Sellainen mies jossain vaiheessa satuttaa lapsiakin.

Vierailija
25/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet parisuhteessa missä pahoinpitely tapahtunut ja jatkat suhdetta puuttuu sossu tarkemmin lasten tilanteeseen. Tiedän tapauksia, jossa lapset jopa sijoitettu. Jos lopetat parisuhteen niin lasten aseman katsotaan olevan turvallisempi ja pääsette vähemmällä.

Uskon, että tosi kurjaa, tsemppiä!!

Vierailija
26/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lasten omassa kodissa harjoitetaan väkivaltaa ja sinä ihmettelet, kun ulkopuoliset puuttuvat siihen? Herää jo todellisuuteen! Väkivaltaiset kotiolot eivät ole hyväksi lapsille, ei vaikka miten sen yrittäisi muuksi muuttaa eri tekosyillä (lapset nukkuivat, lapset olivat ulkona, lapset ei nähneet koska...). Todennäköisesti lapset ovat olleet hereillä ja kuulleet kaiken (ihmisen vaisto herättää, kun vaara on lähellä), mutta antavat ymmärtää, etteivät mistään mitään tiedä jotteivät kuormittaisi sinua enempää.

Vierailija
27/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin

Vierailija
28/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minut pahoinpideltiin" on just tätä naisten hyssyttelevää kieltä. Ei se pahoinpitelijä mikään passiivi ole, sen on JOKU, JOKA LYÖ. Useimmiten miespuolinen.

Älä ikinä sano, että "minua lyötiin". Sano: Mieheni/poikaystäväni/deittini pahoinpiteli minut. Ehkä se avaa vähän omiakin silmiäsi ja korviasi. Järjestä lapsesi paikkaan, jossa kukaan ei pahoinpitele ketään.

Vierailija
29/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sairas lapsi ja minun valtavan väsyn vuoksi sairaalan teho-osaston lääkäri teki meistä ls ilmon. ei mitään pahaa sanottavaa. vuosi saatu apua.

toivottavasti saatte kunnolla apua! tuo ei ole mikään vähättelyn arvonen asia ap!

Vierailija
30/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja meinasi tehdä lastensuojeluilmoituksen, kun ystäväni joutui sairaalaan kännissä ja pahoinpideltynä. Ei sitten kuitenkaan tehnyt, kun selvisi, että lapset oli jo huostaanotettu...

Vierailija
31/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! On täällä näköjään ymmärtäviäkin ihmisiä :)

Vierailija
32/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!
Suomessa on jostain syystä edelleen naivi käsitys, että sossusta saa apua, etenkin lapsille.

Vierailija
33/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nyt tuntuu, että tässä ei ole kerrottu kaikkea. Olisiko rouva itsekin ollut humalassa? Mun mielestä poliisi ei soita lastensuojelulle, jos joku vieras mies käy käsiksi. Ei tossa oo järkeä.

Vierailija
34/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mut pahoinpiteli mies, mutta ei oma mies. Oma mies oli työmatkalla ja yksi naapurin ukko tuli raivoomaan meidän pihalle. Menin ulos selvittämään tilannetta ja suukopua sitten puolin ja toisin joka kärjistyi siihen että tämä ukko kävi kiinni. Lähdin ovea päin ajatuksena päästä karkuun ja turvaan sisälle. Tempaisi mua tukasta niin että kaaduin telineeen päälle, telineen johon putsataan kengät, kylkiluu paskaksi.

Pääsin sisälle, soitin poliisit ja toisen naapurin paikalle. Poliisit sitten soittivat ambulanssin.

Tapaus ei siis sattunut sisällä, mutta katsotaan tapahtuneen kotona koska oltiin meidän terassilla, asutaan omakotitalossa.

Naapuri oli humalassa, minä en!

Siinäpä Se!

-ap

Vierailija
35/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tossa kohtaa sossu oo aika turha? Eihän se sun vikas oo jos joku vatipää tulee sun kimppuus. Nyt on taas puurot ja vellit sekasi menny tässä ilmotuksessa....

Vierailija
36/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitä minäkin. Poliisi kyllä kertoi että ilmoitus tehdään, pitää kuulemma aina tehdä kun on lapsia paikalla?
Kaveri taas infos että varmaan pelkkä puhelu riittää?
Ei, pakko mennä paikalle. Muutenkin ahdistava kokemus ja sitten vielä tää..

Vierailija
37/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä pelkäät? Kerrot sossulle asian just niinkun se meni ja ne toteaa, että lapsilla kaikki hyvin, ei syytä huoleen.

Ihan irrationaalista pelkoa, jollei sulla sitten todellisuus olekin pikkasen erilaista kun kerrot...

Vierailija
38/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä järki sanoo että ei oo hätää. Silti inhottavaa, en minä ole ollut tälläisessä tilanteessa aikaisemmin, ei kai kukaan rallatellen ota kutsua sossuun vastaan?
Oon tosi hämmästynyt. Käydään nyt sit tuhlaa siellä aikaa, omaa ja sossujen.

Vierailija
39/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän hyvin, ota rauhassa ja selitä tilanne asiallisesti. älä missään nimessä menetä malttiasi vaikka kuinka kyselisivät inhottavia, se kuuluu heidän työnkuvaansa kysellä todella arkaluonteisia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi