Kuinka usein naapurisi käyvät suihkussa?
Meidän yläkerran naapuri käy kerran päivässä suihkussa, ja se on mielestäni liian usein. Kyllä nyt kolme kertaa viikossa riittää.
En viitsi enää moikata mokomaa vesituhlaria.
Kommentit (22)
Mistä ihmeestä minä sen tietäisin eikä kyllä edes kiinnosta tippaakaan. Miksi ihmeessä vahtisin ja päivittelisin muiden ihmisten elämää?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä minä sen tietäisin eikä kyllä edes kiinnosta tippaakaan. Miksi ihmeessä vahtisin ja päivittelisin muiden ihmisten elämää?
Pitäähän nyt olla jonkin verran kartalla mitä ympärillä tapahtuu. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap olet sairas
On mulla tosiaan tuo astma, että silleen sairas kyllä olen. -Ap
Vain ihmiset, joilla ei ole omassa elämässään yhtään mitään elämisen arvoista kyttäävät naapureitaan. Hanki elämä, pipipää.
Käyn 2-3 kertaa suihkussa, ennen lenkkiä ja lenkin jälkeen. En halua tartuttaa vaatteisiin ja kalusteisiin hien hajua.
mikään asia maailmassa ei kiinnosta mua vähempää
Seinänaapuri käy joka aamu, yläkertalainen parina iltana viikossa. Arvostan jälkimmäistä enemmän tähän maailman aikaan.
Mun naapurit asuu niin kaukana, etten ole saanut vihiä niiden peseytymisestä, syömisestä tai ulostamisesta. Onkohan ne jotain alianeja?
Miten AP peset intiimipaikat, kainalot, kasvot ja jalat? Läträätkö päivittäin lavuaarissa vai etkö pese paikkoja?
Hajusta päätellen harvemmin kuin me.
Ei tulisi mieleenkään tarkkailla naapureiden touhuja. Työttömänä olisi aikaa mutta ei ole pientäkään kiinostusta. Joskus kuulen vessassa kun ylä tai alakerran naapuri on suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh hyvä vitsi
Huono vitsi.
En tiedä, kun en ole kotona 24/7, eikä kyllä kiinnostakaan, koska jokaisessa asunnossa on kylmä- ja lämminvesimittarit, ja jokainen asukas maksaa omat vesileikkinsä.
En tiedä mitenkään, kun en kuuntele tuollaisia. Oma poika käy kerran päivässä. Itse n. 3 krt viikossa. Kukin voi käydä miten huvittaa.
Inhottava naapuri sulla.