Marin perui elokuussa opposition juhlat Kesärannassa koronatilanteen vuoksi - järjestänyt kuitekin jatkuvasti bileitä ja jatkoja Kesärannassa maksamatta niitä itse - pikkutuntiet juhlat salattiin ja tiedot vierailijoista hävitettiin - ''En kommentoi''
Kommentit (35)
On tää naurettava kohu!
Miehet on kautta aikojen pitäneet herrojen saunabileitä joissa on juomaa virrannut... Eikä kätään ole kiinnostanut. Nuori nainen pitää juhlat niin kauhea haloo...
Mitä tää kertoo meistä?
semmosia vanhojen kuppaajien bakkanaaleja on demareiden toimesta järjestetty pressan kanslian piikkiin halosen ja ahti eevan toimesta järjestäjänä on toiminut kulttuuri neuvos veijo balzsar harvoille tovereille on kutsu mennyt ja darja ja eeva ovat pistäneet laskut pressa piikkiin.
Onkohan siellä virkamiehille tehty taas tarjous josta ei voi kieltäytyä.... niin on kaikki yhtenä miehenä ja naisena vakuuttelemassa syvän hiljaisuuden jälkeen, että kaikki on maksettu ja täysin ok, ei mitään nähtävää täällä tänään(kään)..
Vierailija kirjoitti:
Jos asiassa ei ole mitään häpeilemistä, miksi ei vastaa kysymyksiin? Aina sama venkoilu. Varmaan menny valtion piikkiin.
Vastasi kysymyksiin sen minkä oikeilta töiltä = EU-huippukokous eilen ja tänään ehti vastata paskaisiin yksityiselämää koskeviin keltaisen lehdistön ajojahtiin.
1) Maksoi itse, siksi ei laskutettu. Tieto löytyy IL "korjauksesta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoiko itse vai veronmaksajat, tämä ei ole vielä selvitetty?
On selvitetty. Maksoi itse etukäteen. Valtion rahoilla ei nykyisin enää maksella esimerkiksi alkoholia, ellei kyseessä ole tyyliin valtiovierailuun liittyvät maljat. Pääministeri voi tilata juomia Kesärantaan, mutta ne sitten laskutetaan häneltä jälkeenpäin. Koska nyt ei ole laskutettu, se tarkoittaa sitä, mitä Marin itse on sanonut: hän on itse maksanut ja hommannut tarjottavat yksityisjuhliinsa.
Sanna maksoi itse. Tämä korjattiin jopa IL klikkipasskauutiseen. Opposition kesäjuhlat peruttiin koska olivat 100 hengen tilaisuus ja suositeltiin ettei kokoonnuta yli 50 hlöä. Ja Sanna kyllä kommentoi, kuten tässä:
Hyvä että IL sentään vielä korjaa uutisiaan. Muutenhan sitä ei puolueettomaksi mediaksi enää voi mainita ollenkaan.
Nyt on tullut ilmi Sannan virka-auton kuskanneen ryyppyporukoita ympäri Helsinkiä.
Hienosto ei rupusakin kanssa juhli.
Nuorten naispäättäjien odotettiin nimenomaan toimivan toisin kuin edeltäjänsä. Näin ei sitten siis käynytkään. Porho on porho olipa se sitten kuka tahansa.
Ei kyllä kiinosta sen yksityinen elämä. Olis vaan rehellinen mihin tuhlaa verorahoja
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää näytelmää. Marin haluaa jo muihin, tuottoisampiin tehtäviin. Kohta se eroaa ja joku Antti Rinne tai Sipilä tulee taas puikkoihin.
Luulisi että sipilä kun se kuuluu kaikkien tukieläjien puolueeseenkin et saa kaikki lahjottua.
Tyypillinen demari, veronmaksajan rahat on mun rahoja
Voisiko hän olla alkoholisti? Pääseekö uran jälkeen Arhinmäen ryyppyporukoihin?
Että te jaksatte edes reagoida näihin Marinia haukkuviin, päättömiin liukuhihnatrollialoituksiin 🙄
Jos asiassa ei ole mitään häpeilemistä, miksi ei vastaa kysymyksiin? Aina sama venkoilu. Varmaan menny valtion piikkiin.