Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marin perui elokuussa opposition juhlat Kesärannassa koronatilanteen vuoksi - järjestänyt kuitekin jatkuvasti bileitä ja jatkoja Kesärannassa maksamatta niitä itse - pikkutuntiet juhlat salattiin ja tiedot vierailijoista hävitettiin - ''En kommentoi''

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kuinka söpöä ja voimaannuttavaa, ettei Pikku-Sanna kommentoi Yksityis Elämän asioita <3333333333333

Vierailija
2/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaat kutsua oikeuteen vai miten on? mä en tästä peräänny, rikos ilmoitus meni jo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödytön narsistí.

Vierailija
4/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajien piikkiin??! 

Vierailija
5/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
6/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko itse vai veronmaksajat, tämä ei ole vielä selvitetty?

Vierailija
7/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieti. Miksi demari maksaisi biletyksensä itse jos on mahollista laittaa veronmaksajien piikkiin?

Vierailija
8/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieti. Miksi demari maksaisi biletyksensä itse jos on mahollista laittaa veronmaksajien piikkiin?

mites sipilä? :D sehän sevasta paska olikin. Sanna on historian paras ja valo voimaisin pää ministeri.

Vierailija
9/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksoi viulut?

Vierailija
10/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalla on lähtö lähellä. Sehän on jo suomalainen kansanperinne, että naispääministerit ovat pätkäsellaisia.

Ihme juttu tuo korkeassa asemassa olevien naisten rahanhimo etuisuuksien muodossa. Esim. Tytti Yli-Viikari ja monet muut. Näkyvässä olevat miehet saavat yleensä kenkää naisjuttujen takia, kuten Matti Ahde. Mutta hyvätuloiset naiset ja silti pitää saada lisää kulutettua. En ymmärrä.

Vierailija
11/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoi.

Vierailija
12/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mites sipilä? :D sehän sevasta paska olikin. Sanna on historian paras ja valo voimaisin pää ministeri.

Paljonkos lestadiolainen Sipilä ryyppäili veronmaksajien piikkiin?

Ei yhtään? Sitä minäkin.

Vierailija
13/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti?

Vierailija
14/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On selvitetty. Maksoi itse etukäteen. Valtion rahoilla ei nykyisin enää maksella esimerkiksi alkoholia, ellei kyseessä ole tyyliin valtiovierailuun liittyvät maljat. Pääministeri voi tilata juomia Kesärantaan, mutta ne sitten laskutetaan häneltä jälkeenpäin. Koska nyt ei ole laskutettu, se tarkoittaa sitä, mitä Marin itse on sanonut: hän on itse maksanut ja hommannut tarjottavat yksityisjuhliinsa.

Vierailija
15/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää näytelmää. Marin haluaa jo muihin, tuottoisampiin tehtäviin. Kohta se eroaa ja joku Antti Rinne tai Sipilä tulee taas puikkoihin.

Vierailija
16/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksoi viulut?

Marin maksoi itse.

Vierailija
17/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaupankassaplikasta tehtiin pääministeri..

Vierailija
18/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

2

1

POISTUU!!!!

!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vierailija
19/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On selvitetty. Maksoi itse etukäteen. Valtion rahoilla ei nykyisin enää maksella esimerkiksi alkoholia, ellei kyseessä ole tyyliin valtiovierailuun liittyvät maljat. Pääministeri voi tilata juomia Kesärantaan, mutta ne sitten laskutetaan häneltä jälkeenpäin. Koska nyt ei ole laskutettu, se tarkoittaa sitä, mitä Marin itse on sanonut: hän on itse maksanut ja hommannut tarjottavat yksityisjuhliinsa.

Sanna maksoi itse. Tämä korjattiin jopa IL klikkipasskauutiseen. Opposition kesäjuhlat peruttiin koska olivat 100 hengen tilaisuus ja suositeltiin ettei kokoonnuta yli 50 hlöä. Ja Sanna kyllä kommentoi, kuten tässä:

https://www.mtvuutiset.fi/video/prog1498992

Vierailija
20/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää näytelmää. Marin haluaa jo muihin, tuottoisampiin tehtäviin. Kohta se eroaa ja joku Antti Rinne tai Sipilä tulee taas puikkoihin.

Siis miksi ihmeessä kumpikaan näistä herroista tulisi puikkoihin, vaikka Marin eroaisikin?? Etkö tajua edes alkeita Suomen poliittisista systeemeistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi