Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen treenaa kovaa niin heti syömishäiriö-leimat ym lyödään

Vierailija
22.10.2021 |

Tää on oikeesti hyvin yleinen ilmiö. Nuorempana treenasin triatloniin miehen kanssa ja vain mun innostusta ja treenausta (mikä oli tietty vähäisempää mitä miehellä) ihmeteltiin ja ”oltiin huolissaan”, miehen taas ei. Nyt vanhempana jätettiin miehen kanssa kokonaan nopeat hiilarit pois ruokavaliost ja vain mun kohdalla tätä ihmeteltiin. Tää on tekopyhää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa on myös siinä miten kympin tytöt leimataan vaan joksikin suorittajaksi jotka on hyviä koulussa koska ne tekee niin paljon töitä - sen sijaan koulussa menestyvät pojat on vaan lahjakkaita.

Vierailija
2/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö-leimalla lyödään usein hoikkia naisia. Ylipäätänsä hoikkien naisten kannattaa olla varovaisia ruokavalion ja urheilun suhteen koska jotkut tarkkailee heitä erityisen paljon ja sitten lätkäisee helpommin syömishäiriö-leimalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eihän nainen voi itse ymmärtää mitä tekee. Minä laihdutin joskus BMI 24 BMI 21 niin jo oltiin huolissaan miten syömishäiriö on iskenyt ja ÄLÄ VAAN ENEMPÄÄ LAIHDUTA ei sinun tarvitse. Kai nyt itse tiedän että tarvitsee jos en pidä itsestäni pulleana.

Vierailija
4/8 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on pääministeri, silloin kepun likaisten temppujen osasto saa kyllä töitä.

Vierailija
5/8 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllä jaksaa uhriutua, voi hyvä luoja sentään.

Vierailija
6/8 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen on turha treenata yhtään mitenkään naurettavien testotasojen takia.

Naisen nimenomaan kannattaa treenata, koska se vaikuttaa jopa tulevien lapsien lihaskuntoon ja kehitykseen.

Vierailija
7/8 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyllä jaksaa uhriutua, voi hyvä luoja sentään.

Hän ottaa esiin asenteen jonka moni tietää. Se ei ole uhriutumista. Uhriutumista on valittaa kun ei saa naista, mikä täällä on miesten lempi valitusaihe.

Vierailija
8/8 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, eihän nainen voi itse ymmärtää mitä tekee. Minä laihdutin joskus BMI 24 BMI 21 niin jo oltiin huolissaan miten syömishäiriö on iskenyt ja ÄLÄ VAAN ENEMPÄÄ LAIHDUTA ei sinun tarvitse. Kai nyt itse tiedän että tarvitsee jos en pidä itsestäni pulleana.

BMI 24 ei ole pullea. Normaalipainoisten harrastamasta huvikseen (lue: kauneusihanteiden takia) laihduttamisesta on yleensä enemmän haittaa kuin hyötyä. "Kaikki tietävät" miten laihdutetaan, mutta käytännössä suurin osa onnistuu tekemään sen niin, että lihasmassa pienenee ja/tai normaali nälän- ja kylläisyydentunteiden säätely kärsii. Ihan sukupuolesta riippumatta. Pidemmän päälle se johtaa usein vain lihomiseen.

Tietenkään syömishäiriöstä siinä ei tarvitse olla kyse. Ihan yleinen koko kansan harrastushan tuo laihduttelu on ollut, viimeiset puoli vuosisataa vähintään. Ikävä kyllä.

JK. Tarkoitus ei ole väittää mitään siitä, miten juuri sinun kohdallasi on, vaan puhun yleisellä tasolla. En vain haluaisi, että keskustelu menee sille uralle, että ihmisten yleisesti kannattaisi käyttää elämäänsä muutaman kuvitellun liikakilon pudottamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan