Sanilla (52v) 17 vuotta nuorempi mies!
Sani on seurustellut miehen kanssa jo 10 vuotta eli ovat alkaneet seurustella, kun Sani 42v. ja mies 25v. Aika puuma!
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009738872.html
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 3-kymppinen nainen ja toistaiseksi nuorin mies, jonka kanssa olen seurustellut, on 7 vuotta nuorempi. Ei kovin tuon alle voikaan mennä, ettei ole ihan teini. 😂
Hih hih
Hulk Hoganilla on 24 vuotta nuorempi nainen. Siihen verrattuna tuo 17 vuotta ei ole "paljon paskaakaan."
Olen Sania pari vuotta nuorempi nuorekas mies, enkä kyllä noin mummoutuneen kanssa haluaisi seurustella. Onnea toki molemmille hienosta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Hulk Hoganilla on 24 vuotta nuorempi nainen. Siihen verrattuna tuo 17 vuotta ei ole "paljon paskaakaan."
Hulk, 69v, ja nainen 45v. No ei voi verrata, koska tuo Sanin mies on ollut koko 10-vuotisen suhteen ajan nuori.
Vierailija kirjoitti:
Olen Sania pari vuotta nuorempi nuorekas mies, enkä kyllä noin mummoutuneen kanssa haluaisi seurustella. Onnea toki molemmille hienosta suhteesta.
Näytät ihan ikäiseltäsi. Se, että luulet olevasi nuorekas, ei sinusta nuorekasta tee.
Vierailija kirjoitti:
Sinä setämies et edes kelpaisi Sanille. :D
Mitä tuo ikuinen "seurustelu" on? Puhutaanko nyt vakavasta parisuhteesta johon sitouduttu vai seukkaus?
Itse saman ikäinen ja naimisissa 11,5 vuotta nuoremman miehen kanssa.
Yhdessä vuodesta 2006.
Vierailija kirjoitti:
Laukeaako se mies niiden päälle ?
Varsin todennäköisesti.
Sitä Ralph Fiennesin rummoa mun käy kateeksi jonka kanssa seurusteli nuoruusvuotensa .
Vierailija kirjoitti:
Sitä Ralph Fiennesin rummoa mun käy kateeksi jonka kanssa seurusteli nuoruusvuotensa .
Olet siis nainen, joka haukkuu vanhempia naisia rummoiksi. Vai homomies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nainen, joka haukkuu vanhempia naisia rummoiksi. Vai homomies?
Olen nainen ja Fiennesin ja Francesca Annisin parisuhde on mielestäni oudoin julkkissuhde ikinä.
Itse olen 3-kymppinen nainen ja toistaiseksi nuorin mies, jonka kanssa olen seurustellut, on 7 vuotta nuorempi. Ei kovin tuon alle voikaan mennä, ettei ole ihan teini. 😂