Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä on vainoharhainen..

Vierailija
26.12.2014 |

Olen raskaana miehelle joka ei halua olla missään tekemisissä lapsen kanssa.
Kuitenkin vähän väliä hän soittaa haukkuakseen minua ja raivoaa että en saisi kertoa kellekkään että hän on isä ja että hänen elämänsä on kuulemma pilalla. Plus syyttää minua ihan kummallisista asioista.
Olen hänelle tiukasti ja joskus jopa ilkeästi sanonut takaisin ettei todellakaan tarvitse kokoajan olla kimpussani, varsinkin kun en todellakaan ole kiinnostunut miehestä lapselle isäksi.
En halua tunnustaa häntä lapseni isäksi mutta mietin että onko joku muu tapa miten voin kostaa hänelle nämä ilkeydet.
Hän siis esimerkiksi sanoi että olen tahallaan huorannut itseni raskaaksi. Homma meni niin että olin puolitajuton humalassa enkä muista koko illasta mitään ja mies puhalsi nollat. Eli melkeinpä käytti hyväkseen.
Tiedän että on lapsellista kostaa. Mutta en siis halua että mies on missään tekemisissä lapsen kanssa mutta suoraan sanottuna vituttaa että pääsee kuin koira veräjästä.
Mies siis kertoi vasta n. 2 viikkoa seksikerrasta että ylipäätään sellainen oli ja siitä viikko että ei käytetty ehkäisyä.
Tämä helmi sattuu olemaan myös exäni, kukaan tuskin ihmettelee miksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä häneen mitään yhteyttä. Älä vastaa soittoihin tai viesteihin.

Vierailija
2/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä pitäisi todellakaan vastata yhteenkään viestiin/soittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:07"]Olen raskaana miehelle joka ei halua olla missään tekemisissä lapsen kanssa.
Kuitenkin vähän väliä hän soittaa haukkuakseen minua ja raivoaa että en saisi kertoa kellekkään että hän on isä ja että hänen elämänsä on kuulemma pilalla. Plus syyttää minua ihan kummallisista asioista.
Olen hänelle tiukasti ja joskus jopa ilkeästi sanonut takaisin ettei todellakaan tarvitse kokoajan olla kimpussani, varsinkin kun en todellakaan ole kiinnostunut miehestä lapselle isäksi.
En halua tunnustaa häntä lapseni isäksi mutta mietin että onko joku muu tapa miten voin kostaa hänelle nämä ilkeydet.
Hän siis esimerkiksi sanoi että olen tahallaan huorannut itseni raskaaksi. Homma meni niin että olin puolitajuton humalassa enkä muista koko illasta mitään ja mies puhalsi nollat. Eli melkeinpä käytti hyväkseen.
Tiedän että on lapsellista kostaa. Mutta en siis halua että mies on missään tekemisissä lapsen kanssa mutta suoraan sanottuna vituttaa että pääsee kuin koira veräjästä.
Mies siis kertoi vasta n. 2 viikkoa seksikerrasta että ylipäätään sellainen oli ja siitä viikko että ei käytetty ehkäisyä.
Tämä helmi sattuu olemaan myös exäni, kukaan tuskin ihmettelee miksi.
[/quote]

Miksi et tehnyt aborttia?

Vierailija
4/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olet kertonut että olet raskaana ja hän on isä? Jos ei siis ole mitään halua kummallakaan ottaa "isää " mukaan lapsen elämään

Vierailija
5/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt aborttia koska olen minulla on periaate etten suostu tappamaan omaa lasta jos olen itse typeryyksissäni ollut vastuuton. Tässä tapauksessa join aivan liikaa, ja se kostautui.

Vierailija
6/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/ luulin että mies olisi suhtautunut edes asiallisesti tähän mutta riemu repesi totaalisesti ja vasta silloin päätin että moista psykopaattia en lapseni elämään päästä.
- ap (olen myös 6)

Vierailija
7/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:29"]En tehnyt aborttia koska olen minulla on periaate etten suostu tappamaan omaa lasta jos olen itse typeryyksissäni ollut vastuuton. Tässä tapauksessa join aivan liikaa, ja se kostautui.
[/quote]

Kalliiksi tulee periaatteesi. Sekä henkisesti että fyysisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi