Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä (suolaisista) tarjottavista tykkäät kahvipöydässä?

Vierailija
22.10.2021 |

Kysymys otsikossa.

Nimimerkillä pohdin tarjoiluja päiväseltään luokseni kylään tuleville vieraille. :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rieskarullat.

Vierailija
22/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa tarjottavaa ja varsinkin jos vieraat ovat eri-ikäisiä muutenkin keskenään erilaisia ihmisiä, niin on mielestäni laittaa yhdelle tarjottimelle esim hapankorppuja, voileipäkeksejä ja esim pieniä leipäviipaleita. 

Päällysteiksi olen itse tarjonnut pieniin kulhoihin voita, margariinia, hummusta, graavilohisuikaleita, juustonsiivuja, jotain lihaleikettä (mukana on aina lihaa syöviä), salaatinlehtiä, tomaatinsiivuja, kurkunsiivuja, hunajaa ja jotain hyvää hilloa tai hyytelöä, jos joku haluaakin suolas-makeaa.

Lisäksi oliiveja, fetakuutioita, pieniäsuolakurkkuja tms. 

Ehkä vähän tylsää tarjottavaa, mutta ainakin suomalaisille menee, vaikka muistuttaa vähän aamiaistarjoamisia, mutta jos jollain on nälkä niin varmaan lähtee myös näillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasta. Olen suolan suurkuluttaja ja tarjoiluissa ymmärrettävistäkin syistä ei minun makuun ole tarpeeksi suolaa. Harvemmin sitä tarjollakaan on, noloa pyytää..

Vierailija
24/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patonki ja tuorejuusto

Vierailija
25/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne pöytään voi laittaa suolasirottimen, niin jokainen voi laittaa itse suolaa pullan päälle?

Vierailija
26/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jouduin kerran pyytämään silli/munaleipien päälle suolaa, hävetti.

23

Vierailija
27/27 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapasteijat ,kinkkua , suolakurkkua , kermaa kahviin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä