Mistä (suolaisista) tarjottavista tykkäät kahvipöydässä?
Kysymys otsikossa.
Nimimerkillä pohdin tarjoiluja päiväseltään luokseni kylään tuleville vieraille. :)
Kommentit (27)
Helppoa tarjottavaa ja varsinkin jos vieraat ovat eri-ikäisiä muutenkin keskenään erilaisia ihmisiä, niin on mielestäni laittaa yhdelle tarjottimelle esim hapankorppuja, voileipäkeksejä ja esim pieniä leipäviipaleita.
Päällysteiksi olen itse tarjonnut pieniin kulhoihin voita, margariinia, hummusta, graavilohisuikaleita, juustonsiivuja, jotain lihaleikettä (mukana on aina lihaa syöviä), salaatinlehtiä, tomaatinsiivuja, kurkunsiivuja, hunajaa ja jotain hyvää hilloa tai hyytelöä, jos joku haluaakin suolas-makeaa.
Lisäksi oliiveja, fetakuutioita, pieniäsuolakurkkuja tms.
Ehkä vähän tylsää tarjottavaa, mutta ainakin suomalaisille menee, vaikka muistuttaa vähän aamiaistarjoamisia, mutta jos jollain on nälkä niin varmaan lähtee myös näillä.
Suolasta. Olen suolan suurkuluttaja ja tarjoiluissa ymmärrettävistäkin syistä ei minun makuun ole tarpeeksi suolaa. Harvemmin sitä tarjollakaan on, noloa pyytää..
Eikö sinne pöytään voi laittaa suolasirottimen, niin jokainen voi laittaa itse suolaa pullan päälle?
..jouduin kerran pyytämään silli/munaleipien päälle suolaa, hävetti.
23
Lihapasteijat ,kinkkua , suolakurkkua , kermaa kahviin .
Rieskarullat.