Tavoite painosi kesäksi 2015?
Onko muita ketkä aloittaa kesä kuntoon -projektin? :)
Mikä on tavoitteesi ja paljon siihen on matkaa? Itsellä tavoite 58 kg ja lähtöpaino 63.5 kg eli -5 pitäisi saada.
Onko vikkejä erityisesti käsiläskeihin?!
Kommentit (95)
64 kg pitäisi saada. Tosin siittä puuttuu enää 3,5 kg ja näytän edelleen läskille. Joten mitä se vajaa 4 kiloa merkkaa... Ehkä pitäisi ottaa tavoitteeksi tasan 60 kg. :( 167 cm pitkä olen.
79kg tällä hetkellä. Tavoite 60kg. Tästä raskauskiloja on 10. Hyvää tahtia tippuu. :)
Tavoite 50kg, nyt 56kg. Yritän tiputtaa kilon kuukaudessa. Pituutta siis 163cm :)
Minäkin asetan tavoitteen 60 kiloon, matkaa siis noin 20 kiloa. Jos nyt en vielä ensi kesäksi ehdi kuntoon, niin maailma ei siihen kaadu, otan rauhallisesti :)!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:41"]Onko muita ketkä aloittaa kesä kuntoon -projektin? :)
Mikä on tavoitteesi ja paljon siihen on matkaa? Itsellä tavoite 58 kg ja lähtöpaino 63.5 kg eli -5 pitäisi saada.
[/quote]
Et voi päättää mistä kohdasta laihdut läskiä. Laihduta tasaisesti kaikkialta ja treenaa käsiin lihaksia niin niistä tulee timmimmät samalla. Hauista, ojentajaa, leuanvetoa.
Oma tavoite 50kg, nyt paino 53kg.
Tavoite 55 kg, nyt olen 61 kg ja 164 cm.
Tavoite alle 70kg, tällä hetkellä 89kg. Huh mikä homma.
Tavoite on painaa 20 grammaa. Sittenkin olen varmaan tosi läski :( Erityisii vinkkejä selkäläskeihin???!!!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:41"]Onko muita ketkä aloittaa kesä kuntoon -projektin? :)
[/quote]
Et voi päättää mistä kohdasta laihdut läskiä. Laihduta tasaisesti kaikkialta ja treenaa käsiin lihaksia niin niistä tulee timmimmät samalla. Hauista, ojentajaa, leuanvetoa.
Oma tavoite 50kg, nyt paino 53kg.
[/quote]
Miksi alapeukutatte mun kommenttia?? Vastaan vaan kysymykseen.
3 viikkoo sit synnytin ja paino 50kg . tavoite on 45kg.
Tavoite 48 kg, nyt 48,4 kg (163 cm)
45kg, 43kg olisi myös ok, mutta koittaa tuohon 45kg ensin. Nyt 165/50 ja treenit 5x viikko. Mihinkään syömättömyyteen en ala, vaan liikunta ja kuntoilu ylös.
Nyt 115kg tavoite 125kg niin on kesällä lihasta luiden ympärillä.
-Bodari-
Tavoite 80kg, matkaa 35kg.