Tavoite painosi kesäksi 2015?
Onko muita ketkä aloittaa kesä kuntoon -projektin? :)
Mikä on tavoitteesi ja paljon siihen on matkaa? Itsellä tavoite 58 kg ja lähtöpaino 63.5 kg eli -5 pitäisi saada.
Onko vikkejä erityisesti käsiläskeihin?!
Kommentit (95)
Tällä hetkellä paino on 58 kg, tavoite on 63 kg. Laihduin raskauden jälkeen kymmenisen kiloa, haluaisin kesäksi saada taas puettua omat vaatteet päälle ilman niiden putoamista päältä. Pituus on 172 cm.
70kg olisi hyvä, nyt n. 94kg. Ja pituutta 160cm ja ikää 20 :(
Tavoite on 60kg, nyt 72kg... 7kg oli jo lähtenyt, mutta joulu toi vähän stoppia pudotukselle ja yhden kilon takaisin. No, huomisesta taas jatkuu:)
Talla hetkella painan n.68kg (180cm) ja tavoitepaino 65kg.
tavoite 49, nykyinen paino 45. (Pituus 161cm)
Kesäksi tavoite on 75 kg, nyt paino 82 kg. Kolme kiloa on jo pudonnut, ja lopullinen tavoite on noin 70-72 kg :) Ehkä vuoden loppuun mennessä päästään tuohon lopulliseen tavoitteeseen!
Tavoite ois siinä 50 kg, nyt painan 48. Jos sais vähän lihasta luitten päälle jostain kehitettyä
Terve ihminen painaa vuodesta toiseen saman lukeman.
Haluun tiputtaa painoa vähintään 20kg, ylipainoa on joku sen verran. Eniten haluan oppia ulkoilemaan ja treenaamaan säännöllisesti ja syömään niin, että jokaisella ruualla on vihanneksia yms
En ollut suunnitellut mitään tällaista, mutta tämän ketjun nähdessä ajattelin, että voisipa tuota. Tänään vaaka näytti pahaenteisesti joulun jälkeen 66,6. Tavoitteeksi voisi ottaa sen kuutisen kiloa pois, eli tasalukuun 60kg. Jos muutama kilo lähtee päälle, ei haittaa, mutta juuri enempään ei ole järkeä, kun menee muuten jo liian laihaksi. Eli kesällä ollaan kuudenkymmenen kilon lähettyvillä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:53"]Tavoite 50kg, nyt 56kg. Yritän tiputtaa kilon kuukaudessa. Pituutta siis 163cm :)
[/quote]
Apua, mulla täsmälleen samat mitat ja tavoite! :)
+3-4 kg. Nyt mittarissa 71, M 182 cm. Vyötäröltä pois 3 cm.
Juu, mietitään ja suunnitellaan. Saisi vähän positiivisempaa ajateltavaa, kesä, lämpöä, ranta, pyöräretki <3
Oma tavoitepaino olisi ehkä 55 kg, nyt painan ehkä 58-59. Ei paljoa siis.. Olen ollut joskus 51 kg. Rintani pienenevät alle A-kupin alle 55kg painossa. Silloin 51kg painoisena ei varmaan ollut edes AA. 55kg painossa on vielä juuri ja juuri A. 58 reipas A ja 62kg B, mutta maha taas löllöttää ja reidet tukkiintuu. Olen noin 154 cm.
Hyvin tullut vastauksia! =)
Sellainen 1kg kuukaudessa on ihan järkevä tavoite. Itse olen kauhea sokerihiiri ja pelkästään ruokavalioa muuttamalla alkaa varmasti jo jotain tapahtua. Sitten lisään liikuntaa tietenkin. Viime vuonna vuonna lahduin 5 kg ihan vaan kun lisäsin kävelemistä. Niistä kiloista on takaisin tullut 3kg, ja haluan nyt siis 5 yhteensä pois. Sitten olis unelma kroppa !
Ap
Kilo kuukaudessa on ihan hyvä tahti etenkin kun pudotettavaa ei ole liikoja. Todennäköisimmin tulee pudotettua painoa järkevämmin ja pysyvämmin niin.
Tarkotus olis päästä siihen 58kg, mutta viime keväänä olin 60kg ja siinäkin painossa olin tyytyvinen itseeni. Jotenkin vaan se painon ylläpitäminen on vaikeaa, kehon luontainen paino tuntuis olevan 64-65kg koska siihen aina palautuu jos en ylläpidä painoa kurissa.. Siitä ylöspäin ei onneksi mene mutta en ole tyytyväinen miltä näytän siinä kunnossa. Nyt siis 63.5kg ja vatsa pömpöttää ja käsiläskit kauheet. Ap
Minun tavoitteeni on olla lihomatta enemmän kuin 5kg, olen siis raskaana :P
Mä oon nyt viimesillään n103kg tarkoitus olisi painaa ens kesänä semmoset 85 kg. Onko 18kg puolessa vuodessa liikaa jos vielä imetänkin?
Ei sillä painolla niin väliä mutta haluaisin saada sellaisen kropan missä on hyvä olla ja mitä on kiva katsella. Ruokavalio on jo muutettu ja tänää kävin taas salilla pitkästä aikaa, tästä se lähtee.
Tavoite 55 kiloa, oli tosin jo samatavoita jouluksikin, mutta ei viekä onnistnut. No viime joulun jälkeen paino oli 65,1 ja nyt n. 62 joten hitaasti mutta varmasti alaspäin... syksyllä oli parhaimmillaan jo 58, mutta sitten taas kaamos vei mennessään...