Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko vastinetta maksamillesi veroille?

Vierailija
22.10.2021 |

Mitä?
Juuri mietin että kyllä laihaksi jää omalla kohdalla.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkin. Teiden kunnossapito yms. julkisten väylien huolto, koulutus, terveydenhuolto, kirjasto, kaupungin teatteri jne. jne. jne. Ap ei selkeästi tiedä, mitä kaikkea verovaroin kustannetaan. 

Sinä et taida tietää paljonko noihin rahaa käytetään. Kannattaisi tutustua.

En todellakaan saa vastinetta. Maksan noin tuplasti sen suorina veroina minkä julkishallinnon menoihin per capita käytetään. Sitten vielä välilliset verot päälle.

Kovat on tulot, kun olet jo tässä vaiheessa maksanut valtiolle takaisin ne rahat, joita meni sinun koulutukseesi yms. ennen kuin sait ensimmäistäkään palkkaa.  

Kyllä, olen maksanut jo moneen kertaan koulutukseni.

Ai niin, sori. Unohdin, että täällä kaikki ovat vaativissa asiantuntijatehtävissä, joissa tienataan nettona vähintään 300 000€/vuosi :D:D:D:D:D:D:D

Vierailija
42/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkin. Teiden kunnossapito yms. julkisten väylien huolto, koulutus, terveydenhuolto, kirjasto, kaupungin teatteri jne. jne. jne. Ap ei selkeästi tiedä, mitä kaikkea verovaroin kustannetaan. 

En todellakaan saa vastinetta. Maksan noin tuplasti sen suorina veroina minkä julkishallinnon menoihin per capita käytetään. Sitten vielä välilliset verot päälle.

Helposti tiedän. Miljardeja. Sinä et todellakaan maksa veroja miljardeja, et edes miljoonia :D

eli et ymmärrä mitä per capita tarkoittaa.

https://www.veronmaksajat.fi/luvut/Tilastot/Julkiset-menot/Veroeurojen-…

Julkisyhteisöjen menot ovat 23 175 €/ nuppi/ vuosi.

Ja kuvittelet vakavissasi, että julkisyhteisöt ovat ainut asia, mitä verovaroin kustannetaan :D:D

Mitä muuta luulet verovaroilla kustannettavan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan enemmän kuussa asumistukea kuin mitä maksan veroja. En siis itse saa mitään veroista mutta vuokranantajani saa.

Miksi et asu siinä asunnossa, joka sinulle verovaroin kustannetaan? Jos siis et MITÄÄN saa veroista. 

Missä minulle verovaroin maksetaan asunto?

Siinä asumistuessa, pässinpää! Asumistuki maksetaan verovaroista. 

Vierailija
44/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti tiedän. Miljardeja. Sinä et todellakaan maksa veroja miljardeja, et edes miljoonia :D

Ja kuvittelet vakavissasi, että julkisyhteisöt ovat ainut asia, mitä verovaroin kustannetaan :D:D

Sinulle on jo moneen kertaan lueteltu. Mutta et tajua niin ei voi auttaa asiaa. 

Vierailija
45/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla summalla ei kateta edes yhden ihmisen syöpähoitoja tai vastaavia. Että aikas paljon jää vielä saamapuolelle, vaikka tuon verran maksaisi veroja vuodessa. 

Vierailija
46/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovat on tulot, kun olet jo tässä vaiheessa maksanut valtiolle takaisin ne rahat, joita meni sinun koulutukseesi yms. ennen kuin sait ensimmäistäkään palkkaa.  

Kyllä, olen maksanut jo moneen kertaan koulutukseni.

Hyvä! Sitten voitkin ruveta maksamaan terveydenhuoltopalveluita, tienhoitokustannuksia ynnä muista julkisista palveluista, joita elämäsi aikana olet kuluttanut. Kun ne saat hoidettua, voitkin siirtyä maksamaan ennakkoon niitä kuluja, joita sinusta tulee eläkkeelle jäämisen jälkeen. 

Vierailija
47/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on jo moneen kertaan lueteltu. Mutta et tajua niin ei voi auttaa asiaa. 

Niin.. NE MITÄ TÄÄLLÄ ON LUETELTU OVAT JUURI NOISSA JULKISYHTEISÖJEN MENOISSA, DILLE.

Vierailija
48/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaliffi sanna on pistänyt laajan avustaja kaarttinsa kirjoittelemaan sosialismin ihanuudesta. illan pileissä sitten arvotaan kommunismiä ihannoivin kirjoitus. palkintona sdp,n lahjoittama konjakki koppa 6 litraa. puna liput liehuu ja kansain välinen soi

Vierailija
49/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan enemmän kuussa asumistukea kuin mitä maksan veroja. En siis itse saa mitään veroista mutta vuokranantajani saa.

Miksi et asu siinä asunnossa, joka sinulle verovaroin kustannetaan? Jos siis et MITÄÄN saa veroista. 

Missä minulle verovaroin maksetaan asunto?

Siinä asumistuessa, pässinpää! Asumistuki maksetaan verovaroista. 

Huoh! Ei, ei makseta. Verorahoilla ei makseta mitään.

Vierailija
50/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tää mielenvikainen kommarivaltio ryöstää.           Helkutti kun ei saa mitään vapautussotia tuosta sairaasta valtiosta.       huijarit vaan tekee pahojaan minkä kerkiää.

Vierailija
51/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tää mielenvikainen kommarivaltio ryöstää.           Helkutti kun ei saa mitään vapautussotia tuosta sairaasta valtiosta.       huijarit vaan tekee pahojaan minkä kerkiää.

Ja kaikki rosvo trollit puolustaa sitä.

Vierailija
52/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eniten yhteiskuntalevottomuutta tällä hetkellä aiheuttavat Suomessa korkeista veroista itkevät.

Vierailija
53/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ap toista mieltä, kun maksaisit kaikki saamasi palvelut itse.

Suomen valtiokaan ei maksa itse vaan elää ulkomaanvelalla.

Julkishallinnon kulut ovat 23 000 € henkeä kohden vuodessa.

Keskimääräistä sosiaaliturvaa 10 458 € en nostanut ollenkaan eli se meni hukkaan.

Kävin vain yksityisessä hammashuollossa joten 3 099 € julkista terveydenhuoltoa jäi käyttämättä.

Koronarokotukset nmaksooivat osaltani ehkä 200 €.

Koulutukseen mennyttä osuuttani 2 446 € en käyttänyt koska olin töissä.

Eli käyttämättä jäi kohdaltani 15 800 €

Maksoin veroja ja maksuja viime vuonna yli 25 000 josta sain vastinetta 10 000 € ja 15 000 € meni harakoille.

Vierailija
54/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes asu Suomessa ja silti joutuu veroja maksamaan eli en saa.

Vierailija
55/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräistä sosiaaliturvaa 10 458 € en nostanut ollenkaan eli se meni hukkaan.

Kävin vain yksityisessä hammashuollossa joten 3 099 € julkista terveydenhuoltoa jäi käyttämättä.

Maksoin veroja ja maksuja viime vuonna yli 25 000 josta sain vastinetta 10 000 € ja 15 000 € meni harakoille.

Jösses! Miten ällistyttävän typerä kommentti!

Vierailija
56/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen, matalapalkka-alalla osa-aikatyössä. Veroprosenttini on 4,5. Koen saavani suhteessa maksamiini veroihin, hyvin kaikkea. Julkisella hammaslääkärit ym terveyskeskuksen palvelut. Käytän paljon kirjastoa, varaan kaikki uutuuskirjat heti kun ne ilmestyvät ja saan lukea ne ilmaiseksi ja pysyä ajan tasalla. Olen todella tyytyväinen veronmaksaja!

Vierailija
57/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sit vissiin ole käynyt peruskouluakaan etkä sen aikana käynyt hammastarkastuksissa, saanut rokotuksia jne eikä sinua ole käytetty neuvolassa vauvana?

Vierailija
58/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaahan tulot ja maksetut verot, te, jotka ette mielestänne saa. Oikeestihan hyvin, hyvin harva elämänsä aikana ehtii nettomaksajaksi.

"Keskiluokka saa tulonsiirtoja enemmän kuin niitä veroina maksaa."/ Eva: https://www.eva.fi/blog/2018/06/01/keskiluokka-maksaa-paljon-veroja-mut…

Vierailija
59/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60 vuotta. Korkeimman kautta maksanut veroni. Eka lapseni ei edes päässyt kunnan päivähoitoon. Ainoa, mitä olen saanut, on syöpäni robottileikkaus. Sairaalasta kotiin seuraavana päivänä.

Tuo leikkaus oli ainakin kymppitonnien arvoinen. Samoin olet todennäköisesti synnyttänyt julkisessa terveydenhuollossa. Jo noista tulee suht iso potti.

Vierailija
60/61 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Et sit vissiin ole käynyt peruskouluakaan etkä sen aikana käynyt hammastarkastuksissa, saanut rokotuksia jne eikä sinua ole käytetty neuvolassa vauvana?[/quote]

Hahah.     Luettelit just suurimmat varkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä