Saatko vastinetta maksamillesi veroille?
Mitä?
Juuri mietin että kyllä laihaksi jää omalla kohdalla.
Kommentit (61)
Olisit ap toista mieltä, kun maksaisit kaikki saamasi palvelut itse.
Juuri samaa mietin.
Terveydenhuolto joko työterveydessä (yksityinen) tai yksityisellä, samoin hammashuolto.
Julkisia en käytä
Autoa en omista
Tiet/jalkakäytävät/pyörätiet luokattomassa kunnossa.
EN. Elintarvikkeiden pitäisi tällä tukimäärällä olla ilmaisia.
Paljonkin. Teiden kunnossapito yms. julkisten väylien huolto, koulutus, terveydenhuolto, kirjasto, kaupungin teatteri jne. jne. jne. Ap ei selkeästi tiedä, mitä kaikkea verovaroin kustannetaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri samaa mietin.
Terveydenhuolto joko työterveydessä (yksityinen) tai yksityisellä, samoin hammashuolto.
Julkisia en käytä
Autoa en omista
Tiet/jalkakäytävät/pyörätiet luokattomassa kunnossa.
Etkä ole käynyt peruskoulua? Tai mahdolliset lapsesi eivät sitä käy? Tai käytä neuvolapalveluita? Etkä aio mennä julkiselle edes silloin, jo sairastut vaikkapa syöpään, vaan maksat kymppitonnien hoidot itse?
Kyllä saan. Meillä on kaikki täällä poikkeuksellisen hienosti hoidettu.
Suomessa kukaan ei synny luuseriksi ja se on kova juttu.
Kyllä vaan. Nyt työttömyyden aikana toimeentuloni tulee verorahoista. Ja sitä ennen sain mm. maksuttoman koulutuksen. Lisäksi iso leikkaukseni maksettiin suurelta osin verovaroista niin kuin toki muukin terveydenhuoltoni on maksettu syntymästäni saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri samaa mietin.
Julkisia en käytä
Autoa en omista
Tiet/jalkakäytävät/pyörätiet luokattomassa kunnossa.Etkä ole käynyt peruskoulua? Tai mahdolliset lapsesi eivät sitä käy? Tai käytä neuvolapalveluita? Etkä aio mennä julkiselle edes silloin, jo sairastut vaikkapa syöpään, vaan maksat kymppitonnien hoidot itse?
En ole käynyt koulut Suomessa.
Lapsia ei ole
En käytä kirjastoa, teatteria jne
Ja todellakin, kaikki sairaudet hoidan yksityisellä. Myös leikkaukset.
Ap
Todella paljon. Lähtien siitä, että työpaikkaani ei olisi ilman verovaroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri samaa mietin.
Julkisia en käytä
Autoa en omista
Tiet/jalkakäytävät/pyörätiet luokattomassa kunnossa.Etkä ole käynyt peruskoulua? Tai mahdolliset lapsesi eivät sitä käy? Tai käytä neuvolapalveluita? Etkä aio mennä julkiselle edes silloin, jo sairastut vaikkapa syöpään, vaan maksat kymppitonnien hoidot itse?
En ole käynyt koulut Suomessa.
Lapsia ei ole
En käytä kirjastoa, teatteria jne
Ja todellakin, kaikki sairaudet hoidan yksityisellä. Myös leikkaukset.
Ap
Hyvä, että jollain on rahaa. Ethän myöskään käytä julkisin varoin rakennettuja teitä tai muitakaan julkisin varoin kustannettuja rakennuksia tai palveluita?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne saamani palvelut on, joita saan verovaroista?
Käytän yksityistä terveydenhuoltoa.
Nythän on suunnitteilla Pekka Puskan hankkeiden erityistilintarkastus. Uutta mallia väläytellään vuodelle 2024.
En saa. Mieluummin maksaisin itse ne palvelut joita tarvitsen.
Työskentelen julkisella sektorilla eli en käytännössä maksa veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun astut kotiovestasi ulos, alkaa hyvin pian jo ensimmäisen palvelun saaminen. Vai kustansitko itse ne kaikki tiet, joita pitkin kotiisi pääsee? Ja hoidat itse niiden hiekotukset, auraukset jne.? Etkä ole käynyt ollenkaan suomalaisia kouluja? Etkä ikinä ole käynyt kirjastossa, konsertissa, museossa tms.? Etkä käyttänyt junaa tai muutakaan julkista kulkuvälinettä? Etkä lentänyt Finnairin koneella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko todella noin yksinkertainen? Vastaa, niin listaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten työttömänä ja eläkeläisenäkin maksaa ihan itse toimeentulosi äläkä käytä verovaroin maksettavia tukia. Jos saat lapsia, kieltäydy lapsilisistä ja laita lapsesi yksityiskouluun.
En saa, mutta olen saanut ja tulen jälleen elämäni ehtoopuolella saamaan.
En saa. Terveydenhoidon haen yksityiseltä
Tiet ovat huonokuntoisia