Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi uuden kumppanin kanssa jännittää...

Ihmeissään
22.10.2021 |

Olen eronnut pari vuotta sitten 17v kestäneestä liitosta ja nyt minulla on ollut ihastusta ilmassa yhden miehen kanssa. Aina kun nähdään niin kipinät sinkoilee joten kemiaa todellakin on ja varmasti kaikki menee ihan luontevasti mutta jännittää silti. En ole lasten saannin jälkeen ollut muiden kanssa kuin ex mieheni ja senkin takia jännittää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Jännitys on luonnollista

Vierailija
2/17 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti koettamaan ja nauttimaan uuden kumppanin kanssa. Voi olla erilaista kuin exän kanssa mutta opetelkaa tuntemaan toisenne. Älä kasaa turhaan paineita itsellesi äläkä kumppaniasi kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäähän se millainen sieltä housuista paljastuu. Joutuuko pettymään vai saako munakoisoa sisään.

Vierailija
4/17 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jännää.

Vierailija
5/17 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aika nopeasti kokeilla millaista hänen kanssaan on, että ei kerkiä kehittyä syvempää kiintymystä jos seksi on ihan toivottoman huonoa.

Vierailija
6/17 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ja jännittää ihan tosi paljon, koska kaikki läheisyys oli loppuajasta niin vastenmielistä. Ihan kaikki läheisyys ällötti suutelua myöten. Jotenkin epäilyttää, voiko läheisyys olla nautinnollista, vaikka hatara muistikuva, että kyllä se sitä joskus oli.

Vierailija
7/17 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten olin itse vastaavassa tilanteessa yli 20v avioliiton ja parin sinkkuvuoden jälkeen. Jännitti hirveästi ja eka kerta olikin vähän räpellystä molemmiltakin mutta siitä se alkoi sujua ihanasti seuraavilla kerroilla. En hosuisi liian pian ekaa kertaa, me päädyttiin sänkyyn muistaakseni 8. Tapaamisella. :)

N49

Vierailija
8/17 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten olin itse vastaavassa tilanteessa yli 20v avioliiton ja parin sinkkuvuoden jälkeen. Jännitti hirveästi ja eka kerta olikin vähän räpellystä molemmiltakin mutta siitä se alkoi sujua ihanasti seuraavilla kerroilla. En hosuisi liian pian ekaa kertaa, me päädyttiin sänkyyn muistaakseni 8. Tapaamisella. :)

N49

On tämä suht nopeasti kuitenkin riippuen tietysti tapaamistiheydestä ja yhteydenpidosta. Hyvä vaan.

Vierailija
9/17 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AP, pitkiin aikoihin joku järjellinen keskustelu tällä sivustolla.

Hyvin se tulee menemää. Kun olet alkujännästä päässyt eroon ja annat mennä, niin...vain taivas on vain rajana.

M50+

Vierailija
10/17 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

On tämä suht nopeasti kuitenkin riippuen tietysti tapaamistiheydestä ja yhteydenpidosta. Hyvä vaan.

Taisi olla n.3kk ensitreffeistä. :)

N49

Vierailija
11/17 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa ensin esim kädellä selvää, onko mies tuhkamuna eli noin 15 senttinen.

Jos on, niin jätä välittömästi ja etsi yli 20 senttisellä varustettu tosimies ☝️

Vierailija
12/17 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v suhteen jälkeen elämäni toisen seksikumppanin kanssa heti ekoilla treffeillä. Ja sen jälkeen niin paljon että 10 yön jälkeen olin harrastanut varmaan enemmän seksiä kuin edellisen 10v avioliiton aikana. Niin ihanaa! Kun tunnet että sinua halutaan ja sinä haluat toista. Kaikki on niin samanlaista mutta kuitenkin niin erilaista. Ei kannata turhaan jännittää! Sinulle aukeaa ihan uusi maailma vielä. :)

N37

Vierailija
13/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu moi kirjoitti:

Kannattaa ottaa ensin esim kädellä selvää, onko mies tuhkamuna eli noin 15 senttinen.

Jos on, niin jätä välittömästi ja etsi yli 20 senttisellä varustettu tosimies ☝️

Itsekin toimin näin.

Eipähän tule sit mitään yllätyksiä, kun on tarkoitus laitella tosissaan lihaa piiloon.

Vierailija
14/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: ei esiaviollista seksiä. Menette naimisiin ja nussitte vasta sitten. Helppoa!

Vierailija
15/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys muuttuu katkeraksi pettymykseksi, jos miehellä onkin vain noin 15 senttinen katkarapu

Vierailija
16/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähdin jatkoille baarista miehen luo, jolla olikin noin 15cm mikro.

Ihan hirveä pettymys, kun totuus paljastui.

En todellakaan antanu sille.

Sinne se jäi kulli pystyssä seisomaan, kun poistuin taksilla himaan

Vierailija
17/17 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös itse vastaavassa tilanteessa vuosia sitten. Exän kanssa seksi meni lopulta tosi vaikeaksi kun hänellä ei ollut osaamista ja epävarmuus kasvoi kun hommat ei luistaneet.

Uuden kanssa olin todella hermostunut ekalla kerralla. Oli kuitenkin ilokseni todella tyytyväinen siihen mitä hänelle tein ja muistan vielä miten hienolta tuntui vuosia estyneen naisen kanssa seksiä harrastaneelle kun nainen otti reilusti ja halukkaasti suihin ja vielä nieli lopuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi